CARRAHI - OGLUM VE BEN - RoMeO > Balat Cıkartması

Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Bazılarının siyah beyaz gorunusleri sanırım daha hos durdu :bounce:






































































 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maaşallah oğlunuzda kızınızda çok şeker. Allah size bağışlasın :)
Balat derme çatma ahşap ve müstakil evleri ile meşhur biryer. Son zamanlarda filmlere ve dizilere konu olmaya başladı :)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Fotoğraflar gayet güzel... İstanbul zaten güzel... Fotoğraf makineniz de güzelmiş renkler gayet canlı :cat:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Maaşallah oğlunuzda kızınızda çok şeker. Allah size bağışlasın :)
Balat derme çatma ahşap ve müstakil evleri ile meşhur biryer. Son zamanlarda filmlere ve dizilere konu olmaya başladı :)

Amin cumlemize insallah :)
Balat ta bir kofteci bulduk ve oturduk. Söylemesi ayıptır Birşeyler atıstırırken dukkan sahibi ile muhabbete baslaık semt hakkında.
Tam benim istedigim yasantı varmıs orada onu farkettim.
Butun mahalle birbirini tanıyor caddenin sonuna inenler 50 kişiye selam vermeden gecemiyor oyle sıcak oyle hos bir ortam varmıski..
Romanları simdi cok daha iyi anlıyorum neden ortamlarının bozulmaması konusunda eylem yaptıklarını..

Acıkcası INSAN gibi yasamak sanırım oyle bir ortamda gercekleşiyor.

güzel fotolar var. teşekkürler

Bilirsiniz elinize aldımmı makineyi 1000 tane cekersiniz sırf 10 tane gğzel kare yakalamak icin bizimkide oyle birşey oldu işte :)
Birde yagmur atıstırdı arada bir o nedenle cok rahatta olamadık acıkcası.

Fotoğraflar gayet güzel... İstanbul zaten güzel... Fotoğraf makineniz de güzelmiş renkler gayet canlı :cat:

Begendiginize sevindim.
tesekkur ederim.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
anlaşıldı şimdi dükkanını neden kapalı olduğu serseriler sizi . .
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
güzel insanlar güzel kareler ...:rendeer:

erhan başlıktaki ismini değiştirisen yanlış yazmışsın..:)
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Gerçekten çok güzel kareler. Film sahnesi gibi geldi bazı kareler. Eee biz yabancıyız tabi o dokusu bozulmamış İstanbul semtlerine :) Ellerinize sağlık tekrardan. Bir de sakıncası yoksa makinanın modelini öğrenebilir miyim?
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Çok güzel fotoğraflar..Yalnız Gürkan aga sen saçları komple kazıtsan vallahi çok yakışır..
Çok ciddi söylüyorum he..Bir dene bence..

Selam ederim :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arkadaşımız vermiş cevabı 2 post önce.... ;)

Arkadaslar makine CANON 500D / Lens 55/200
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst