Carbon Fiber Görünümlü Aynalar yakışmış mı?

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Merhabalar...

Motorumun aynaları pek hoşuma gitmiyordu.
Bende yeni ayna takmak yerine, carbon fiber görünümlü sticker kaplattım.
Nasıl olmuş sizce?

Bence süper oldu...





Evet.. Yorumları alalım..
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
bence güzel olmuş ama ayna ayarı yapacağın zaman stiker bozulmazmı :silent:
gördüğüm kadarıyla oynak yerinede yaptırmışsın
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
bence güzel olmuş ama ayna ayarı yapacağın zaman stiker bozulmazmı :silent:
gördüğüm kadarıyla oynak yerinede yaptırmışsın

Evet oynak yere de yaptırdım.
Aynam, şekli itibariyle ayar kabul etmiyor.
O yüzden oraya da yaptırdım.

yıka olm arada bir motorunu :p

Kanka valla Popcorn'u her 2 güne bir yıkardım. Bunu aldım alalı 2 defa yıkadım :silent:

güzel olmuş güzel

Teşekkürler.. :rendeer:

Kyomcoya ne yakısmaz :p

Turbo'da takıcam birazdan. :p
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
güzel olmuş aynısını ben de düşünüyorum ama biraz uğraşmak lazım malum ayna oval bi yüzey, folyoyu da eğimli yüzeye uygulamak zahmetli biraz.
güle güle kullan.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
güzel olmuş aynısını ben de düşünüyorum ama biraz uğraşmak lazım malum ayna oval bi yüzey, folyoyu da eğimli yüzeye uygulamak zahmetli biraz.
güle güle kullan.

Teşekkür ederim...
Evet ayna oval bir yüzey.
O yüzden ben bunu reklamcı arkadaşıma çektirdim.
Saç kurutma makinesi gibi bişeyle hafif hafif ısıtarak esnetiyor. Öyle yapıstırıyor.
Gördüğünüz gibi pürüzsüz..
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Güzel olmuş farklı bir görüntü katmış başarılarının devamını dileriz :cat:

Paylaşım için de teşekkürler
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
sticker artıysa arka tutma yerini de kapla .. aynalar çok hoş durmuş ..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Aynaların vesikalık fotoğrafını çekip koymuşsun.
Tamamını çeksen de baksak yakışmış mı yakışmamış mı?
:)

Sadece aynaya bakarak nasıl yorum yapayım ben şimdi buna?
:)
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
163
Aynaların vesikalık fotoğrafını çekip koymuşsun.
Tamamını çeksen de baksak yakışmış mı yakışmamış mı?
:)

Sadece aynaya bakarak nasıl yorum yapayım ben şimdi buna?
:)

Sana aynen katılıyorum bilader :D Birde bu stikırlar zamanla veya suyu görünce açılmıyor mu? çıkmıyor mu?
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
güzel Olmuş bence Bide göstergelerin Dışına Yapsan Süper Olur Beah .... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst