- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 1,761
- Konu Yazar
- #1
renge uyumlu olmuşşşşşş :mrgreen: beğendm![]()
bence güzel olmuş ama ayna ayarı yapacağın zaman stiker bozulmazmı :silent:
gördüğüm kadarıyla oynak yerinede yaptırmışsın
yıka olm arada bir motorunu![]()
güzel olmuş güzel
Kyomcoya ne yakısmaz![]()
güzel olmuş aynısını ben de düşünüyorum ama biraz uğraşmak lazım malum ayna oval bi yüzey, folyoyu da eğimli yüzeye uygulamak zahmetli biraz.
güle güle kullan.
Turbo'da takıcam birazdan.![]()
sticker artıysa arka tutma yerini de kapla .. aynalar çok hoş durmuş ..
Aynaların vesikalık fotoğrafını çekip koymuşsun.
Tamamını çeksen de baksak yakışmış mı yakışmamış mı?
Sadece aynaya bakarak nasıl yorum yapayım ben şimdi buna?
![]()