Canlı yayında uçmaya çalışan adam...

Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Bu adam resmen MAL.. Kendini rezil ederek prim yapacağını sanıyor..
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
Evet çok verildi ama

O kadar ilginçki dün CNBCE de Jay Leno tonight show programında adam bu görüntüyü izletti.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Bu olay aylar önce olmuştu.

Esra Ceyhan'ın programı gibi ipe sapa gelmez daha nice programlarla kanallarda cirit atmış olan bu adamlar, çok iyi prim yaptılar. Mal olan bunlar değil, başkaları.

Program yapımcılarına sorsak, rating kaygısını es geçerek "e biz adamın foyasını ortaya çıkarmak için programa aldık" derler. Oysa o adamın "şahitlerim var" demesi ve kendini yerlere atması müşteri sayısını kimbilir kaça katladı. Mal değil, insanını çok iyi tanıyan bir uyanık kendisi.

Şimdi biz bu satırları yazarken, bunlar okuyup üflemeye ve akşama çil çil paralarını saymaya devam ediyorlar.
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Adam mal değil , bilakis haddinden fazla uyanık.

Türkiyede, akıl zeka yeteneğin yanı sıra, sansasyon yaratarak veya bir şekilde gündeme gelerek de meşhur olunabileceğine uyanıp, şansını denemiş ama tutturamamış birisi.

Semra kaynana, Tülin ile Caner, Ajdar, Sadettin TEKSOY ,Savaş AY ,birde sirius derneği başkanı (adını hatırlayamadım),hiç bir özel yetenekleri olmadığı halde , hasbelkader bir şekilde ekranlarda yer edinmiş olup, medyanında dayatmasıyla ,ne zaman alakalı alakasız bir konu olsa hemmen ekranda bitip , kabuslar görmeme neden olmuşlardır.

Yanlız bu uçtuğunu iddia eden adam hakikaten çok uçmuş. Daha basit bir bir şey dese belki bir şansı olabilirdi.

Zamanında bana gelen film ve reklam filmi teklifini değerlendirseydim , ben bile şöhret olabilirdim. ( liseli gençlere uyuştucu madde satan, kötü adam rolü önerildi.ama reddettim. hoş bende bu surat varken , jön telkifi gelecek değil ya neyse )
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Adam mal değil , bilakis haddinden fazla uyanık.

Türkiyede, akıl zeka yeteneğin yanı sıra, sansasyon yaratarak veya bir şekilde gündeme gelerek de meşhur olunabileceğine uyanıp, şansını denemiş ama tutturamamış birisi.

Semra kaynana, Tülin ile Caner, Ajdar, Sadettin TEKSOY ,Savaş AY ,birde sirius derneği başkanı (adını hatırlayamadım),hiç bir özel yetenekleri olmadığı halde , hasbelkader bir şekilde ekranlarda yer edinmiş olup, medyanında dayatmasıyla ,ne zaman alakalı alakasız bir konu olsa hemmen ekranda bitip , kabuslar görmeme neden olmuşlardır.

Yanlız bu uçtuğunu iddia eden adam hakikaten çok uçmuş. Daha basit bir bir şey dese belki bir şansı olabilirdi.

Zamanında bana gelen film ve reklam filmi teklifini değerlendirseydim , ben bile şöhret olabilirdim. ( liseli gençlere uyuştucu madde satan, kötü adam rolü önerildi.ama reddettim. hoş bende bu surat varken , jön telkifi gelecek değil ya neyse )



Vay çerkes abimm,densizler demek torbacılık teklifinde bulundular heee,yumru koyunca gözünü patlatsaydın:mrgreen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Allah'ın salağı:queen:
adamın UÇAMAMASINA değilde asıl ben yanındakilerin o bağırmadan dolayı korkup kaçmalarına gülerken altıma kaçıracaktım...:queen::queen::queen:
birden bağırınca no olduğunu şaşırdı zavallılar..adam da korktu ya alın bunu dışarı demeye başladı:queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet çok verildi ama

O kadar ilginçki dün CNBCE de Jay Leno tonight show programında adam bu görüntüyü izletti.

Ben de seyrettim
Reklamın kötüsü olmaz.
biz hep uçan milletiz.
Bu ne ki?
Bir kaç gün de ayağımız yere bassa benzin zamlarına tepki koyacağız belki.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaş::lac::

Tamamen Başarısız Bir Performans:farao:

Bir kere adam uçamadı. Ha belki önceden uçmuştu ama şovunu yapamadı. Uçamadı. Oy sa, ben o programda olsa idim (defalarca aradım ama telefonda yanlışlıla ''Tavuklar lumbarağazına yumurtlamış'' dediğim için mi bilemiyorum, telefonu yüzüme kaptma terbiyesizliğinde bulundular) bu talihsiz arkadaş gibi yerlerde sürünmez, doğrudan ve hiç şüpheye mahal bırakmaksızın havalanırdım. 3-5 santimden bahsetmiyorum elbette, direkman uçuş.

Programı yapanlar da acemiler ya da bu adamdan rüşvet almışlar, bilemiyorum kimsenin günahını almayalım, ne yapmaları gerektiğini bilmiyorlar:farao: hazır her zaman :farao:uçanı varken bu çeşit maceralara girmemeleri gerekirdi. Maceraya ne gerek var:farao: Aslı varken suretine tamah etmek biraz da star yaratmaya çalışmak gibi...

Olmamış, beğenmedim:farao:

Uçamadı.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Köpek adamı ısırırsa değil adam köpeği ısırırsa haberdir...

Şimdi bir muhabir gizli kamerayla bu adamın yanına gidip hayatına bir şekilde girmeli...nedir necidir öğrenmeli...işte haber budur...çokda ilgi çeker...gerçekten psikolojik olarak rahatsızda olabilir...olaya felsefik açıdan bakmak yerine bu adamın ruh sağlığıyla ilgilenilmeli...şöhret olmak için bunu yaptıysa mahle gencleri tarafından zopalanmalı...:p
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adam da ne uçmuş beeee. aylardır hala yere konmadı. baksanıza hala konuşuluyor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst