ya bişi sölicem ama kızma..
pamukkale fotoğraflarda kaldı. hakkaten biz 2 sene önce geldik ne havuzu havuz ne travertenleri traverten bütün o çevredeki oteller kaynak sularını çalarak aslında çok güzel bir hazineye geri döndürmesi de oluşması gübü yüzyıllar alacak hasar veriyorlar.. Belki inanmıcaksınız ama biz (eş'imle) sadece 2 saat kaldık orada ve çok üzgün ayrıldık.. umarım bu fotoğraflarda gördüğümüz gibi eski haline en kısa zamanda kavuşur..