canım pamukkale

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
heyy her horoz kendi çöplüğünde öter denizinin horozu her yerde
kutlarım seni hilmi topic güzel......:rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Teşekkürler fotolar için Hilmi...Gerçekten güzel yer Pamukkale:cat:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
156
ya bişi sölicem ama kızma..

pamukkale fotoğraflarda kaldı. hakkaten biz 2 sene önce geldik ne havuzu havuz ne travertenleri traverten bütün o çevredeki oteller kaynak sularını çalarak aslında çok güzel bir hazineye geri döndürmesi de oluşması gübü yüzyıllar alacak hasar veriyorlar.. Belki inanmıcaksınız ama biz (eş'imle) sadece 2 saat kaldık orada ve çok üzgün ayrıldık.. umarım bu fotoğraflarda gördüğümüz gibi eski haline en kısa zamanda kavuşur..
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
kardeş geldik diyelim nerede kalacaz yer ve fiyatlarını yazarsan sevinirim ister özelden ister buraya
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst