Canım klip çekti ama motorda olsun. Tabii Kızlar da....

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Abi her zaman yardımcı olurum...
Hem ben de bu aralar saldım Rusçayı...
(Yarın ezberlemem gereken bir parça var , hala buradayım :p )
Ben de tekrar etmiş olurum.
Sormak istediklerini veya anlamadıklarını veya veya tekrar etmek istediklerini ö.m'den sorabilirsin... Ben elimden geldiğince yardımcı olurum :) хорошо?
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Я Буду СЧАСТЛИВ. СПАСИБО... Çok teşekkürler Görkemciğim, kendine dikkat et. Benim de epey çabalamam gerekiyor bu konuda ben de iyice saldım. Sınavlar da yaklşıyor. Coq'un topiğini de daha fazla meşgul etmeyelim. Gelsin klipler o zaman...
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
edit..........................................
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Arkadaşlar kendi çektiğimiz bir videoya manowar - return of the warlord koymuştum
Ses ile görüntü cuk oturdu. Bu arada video biz bayağı küçükken çekildiği için kask olmayışından falan bahsetmeyelim lütfen. Büyük gaflet içerisindeymişiz...

[YT]<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xmRdG9roccc&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xmRdG9roccc&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/YT]

Bir de şarkının orjinal klibini koyayım da tam olsun

Tüm Manowar fanları için

[YT]<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/PSPxTHP02Ww&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/PSPxTHP02Ww&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/YT]

Sözleri de yazayım tam olsun....

Now the time has come when all is said and done
We're back together on the road it's time to fly
No more time to wait you know it feels so great
Wearin leather on a horse of steel I ride
I ain't waiting to get old I'm runnin hot I'm never cold
Kiss my ass if you don't like me I don't care
I got my wheels I got my friends we're on the road again
We're all crazy gonna ride until we die

Time to burn you losers better learn
No one controls our goddamn lifes
We'll do just what we feel riding horses made of steel
We're here to burn up the night

Losers try to put us down it's just another day
I got no money or big house just got life
I don't like to save it's more fun to spend
If you like metal you're my friend
And that bike out in the yard well that's my wife
Don't try to understand me my family never will
Had to punch my teacher out now he's chilled
I might stay in school or die in prison
Either way it's my decision one more beer and heavy metal
And I'm just fine

Time to burn you losers better learn
No one controls our goddamn lifes
We'll do just what we feel riding horses made of steel
We're here to burn up the night

We are the undefeated we're not living in the past
We're here tonight to kick some goddamn ass
Feel the power of the wheel lets drink to riding steel
Livin hard and ridin fast

Time to burn you losers better learn
No one controls our goddam lifes
We'll do just what we feel riding horses made of steel
We're here to burn up the night
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
İtiraf edeyim klip çok iyi olmuş fakaaaat keşke bir kurgunun parçaları olsaydı bu görüntüler yani gerçek hayattan bir parça olmasaydı. Orada size birşey olacak olsa bekleyecek bir ambulans olsaydı trafikteki diğer sürücülerin böyle bir klip çekileceğinden haberi olsaydı vs vs. o yüzden allah akıl fikir versin be kardeşim ne yapmışsınız siz öyle.

Ama yine de klip harika işte, ben çok ama çok beğendim. Bu da işin tezatı ama yine de 10 doğru bile 1 büyük hatayı silemiyor görmezden gelmeye sebep olamıyor...
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
İtiraf edeyim klip çok iyi olmuş fakaaaat keşke bir kurgunun parçaları olsaydı bu görüntüler yani gerçek hayattan bir parça olmasaydı. Orada size birşey olacak olsa bekleyecek bir ambulans olsaydı trafikteki diğer sürücülerin böyle bir klip çekileceğinden haberi olsaydı vs vs. o yüzden allah akıl fikir versin be kardeşim ne yapmışsınız siz öyle.

Ama yine de klip harika işte, ben çok ama çok beğendim. Bu da işin tezatı ama yine de 10 doğru bile 1 büyük hatayı silemiyor görmezden gelmeye sebep olamıyor...

Bunlar banaydı sanırım =) Videodaki artcı benim... Rüzgarda savrulan da benim saçlarım :queen::queen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bunlar banaydı sanırım =) Videodaki artcı benim... Rüzgarda savrulan da benim saçlarım :queen::queen:

Ben sana söylemiştim demi.:)
Bak akıllı adamın uyarısı nasıl oluyor?:)
Dgmr;
zamanında hepimiz delilik yaptık.
Gerçi bu hala deli ama kask takmanın önemini anlayacak kadar kafası çalışıyor.:wiinkk:
Karakolda geçirdiğin geceden sonra motora da koruma programı uygularsın umarım.

Terrorizer sana söylüyom.
Terrorizer sen anla...:p
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Ben sana söylemiştim demi.:)
Bak akıllı adamın uyarısı nasıl oluyor?:)
Dgmr;
zamanında hepimiz delilik yaptık.
Gerçi bu hala deli ama kask takmanın önemini anlayacak kadar kafası çalışıyor.:wiinkk:
Karakolda geçirdiğin geceden sonra motora da koruma programı uygularsın umarım.

Terrorizer sana söylüyom.
Terrorizer sen anla...:p

Bırakın beni ben deli değilim :queen::queen:
Ayrıca deli deme abi bana dün akşamki deli aklıma geliyor sinirlerim bozuluyor !!

Zaten akıllısı beni bulmaz, delisi ..çımdan ayrılmaz :pr:
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Ben seni sürücü zanettim, he o zaman tam kurbanlık koyun kıvamındaymışsın ve yönetmen de senmişsin, yakaladığın açılar çok iyi, kafada iyi galiba ama izleyende kendini sarhoş gibi hissediyor, işte bunu yakalamışsın...

Mesala, 1.20'lerde falan bira içiyorsun daha sonra görüntü titremeye başlıyor ve tam 1.50'de sağdan bir Şahin çıkıyor ve oraya dönüş yapıp şahine çarpacak gibi oluyor motosiklet fakat düz devam ediyorsunuz çok iyi olmuş, 1.50 çok iyi bir sahne bence. Bunları bilinçli mi yaptın yoksa denk mi geldi?

Klibin bir de sürücünün sola bakarak şu sözleri söylediği;

I Got My Wheels Got My Friends We're On The Road Again
We're All Crazy Gonna Ride Until We Die

sahnesi hoşuma gitti keşke arada bir yola bakmak zorunda kalmasaymış çok iyi olurmuş. Zaten şarkı da harika bir de bu iş gerçek trafikte değilde kurgu trafikte olsaymış tadından yenmezmiş... Eline sağlık yine de...

İstersen şarkının sözlerini de koy çünkü çok anlamlı ve güzel... Körüm kabul ediyorum sözler altındaymış yahu. Ben yatayım iyisimi, vay be...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Çıkan Şahin planı bana aitti. Bira içerkenki titreme yol bozukluğundan.. hatta hatırlıyorum birazı genzime kaçmıştı...

Arkadaşın kameraya bakma olayında gerçekte " bak şimdi önüme bakmadan kullancam " şeklinde gelişti. Ben diyodum arkadan yavaşla, hafif sol biraz sağ vs...
Bunları çekerken birleştirip editleyeceğim aklımda yoktu ama normalde de ne çektiğime dikkat ederim. Editleyince daha güzel oldu.

Sözleri sonradan ekledim o yüzden görmemişsindir
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
[YT]yr0xrGHzd9E[/YT]

www.youtube.com/watch?v=yr0xrGHzd9E


Buda Sırbistanın Kekosu...:pBoro Majstorovic ...


vermiştim bu klibi ama ihtiyaz hasıl oldu...:p


17 ve 18.saniyelerdeki hareketlerle bir köpeğin çiftleşmesi arasında sizcede bir benzerlik yokmu...:p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Dgmr nin yazdıkları bana sana MSN de söylediklerimi hatırlattı birden.:)
Dejavu gibi.:p ama klipte olmuş yani hakkaten.:)

Bu arada yazıklar olsun Terrorizer.
Hiç sormuyorsun bu günkü yarışı.
Abin ne yaptı...:bounce:
Bunca yağmurda ve göl denilebilecek pistte...
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Sonuç olarak klip çok iyi, kazasız belasız da atlatmışsınız. Biraz Aronofsky havası vardı sanki, bilmiyorum, bilinçli bilinçsiz sahneler benim çok hoşuma gitti. Bazı sahneler "requiem for a dream" filmini hatırlattı belki o yüzdendir. Neyse sonunuz filmdeki gibi olmamış :) ... Neyse iyi geceler. Kendine dikkat et.

Metehan abi, koyma şu klibi yapma bunu ya, yapma bunu :) ...
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Sonuç olarak klip çok iyi, kazasız belasız da atlatmışsınız. Biraz Aronofsky havası vardı sanki, bilmiyorum, bilinçli bilinçsiz sahneler benim çok hoşuma gitti. Bazı sahneler "requiem for a dream" filmini hatırlattı belki o yüzdendir. Neyse sonunuz filmdeki gibi olmamış :) ... Neyse iyi geceler. Kendine dikkat et.

Metehan abi, koyma şu klibi yapma bunu ya, yapma bunu :) ...

Bu kadar olumlu yorumdan sonra ben bundan dizi yapar 300 bölüm çekerim :queen::queen: Eyvallh:bounce:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Metehan toipğe nifak tohumları ekmişsin.
Yarın ben de Bu şarkı bizim olsun.
Seni sevmeyen kör olsun.
Hatta fotoğrafçı olsun tadında bir klip koymaysan Fatih Ürek olayım..:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sonuç olarak klip çok iyi, kazasız belasız da atlatmışsınız. Biraz Aronofsky havası vardı sanki, bilmiyorum, bilinçli bilinçsiz sahneler benim çok hoşuma gitti. Bazı sahneler "requiem for a dream" filmini hatırlattı belki o yüzdendir. Neyse sonunuz filmdeki gibi olmamış :) ... Neyse iyi geceler. Kendine dikkat et.

Metehan abi, koyma şu klibi yapma bunu ya, yapma bunu :) ...

Metehan toipğe nifak tohumları ekmişsin.
Yarın ben de Bu şarkı bizim olsun.
Seni sevmeyen kör olsun.
Hatta fotoğrafçı olsun tadında bir klip koymaysan Fatih Ürek olayım..:p

ben son noktayı koydum galiba video bazında...:phadi size iyi geceler olsun...

ne olur biriniz o sözleri çevirse...SIrpça zordur ama ...belki çıkar bir yiğit...

TR saati yat der...beden saaatinizi bilmem...:wiinkk:
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bu arada Terrorizer'in koyduğu orjinal klipteki gitarist naapmış öyle yahu?
Biz pis Fransızlar U-la-laa diyoruz.
Siz ne dersiniz bilmem.:mrgreen:

Adam yakmış gitarı.
Çalmayı bıraktıktan sonra bile yarım saat kendi kendine çalmıştır o gitar.:)

Hadi herkes uyusun.
Ben de yatıcam.
Oğlan sabah 6H30 da kurulu saat gibi geliyor başıma.
"Baba Kaalkkk":pale:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bu arada Terrorizer'in koyduğu orjinal klipteki gitarist naapmış öyle yahu?
Biz pis Fransızlar U-la-laa diyoruz.
Siz ne dersiniz bilmem.:mrgreen:

Adam yakmış gitarı.
Çalmayı bıraktıktan sonra bile yarım saat kendi kendine çalmıştır o gitar.:)

Hadi herkes uyusun.
Ben de yatıcam.
Oğlan sabah 6H30 da kurulu saat gibi geliyor başıma.
"Baba Kaalkkk":pale:

dostum sana bi parça hediye etmek isterim...:rendeer:


http://www.youtube.com/watch?v=dEmLCp2ZlaU


[YT]dEmLCp2ZlaU[/YT]
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Metehan;
teşekkür ederim.
Zevkle dinledim.
Her ne kadar aynı melodinin 10 milyonuncu cover'ı olsa da.
artık melodinin güzelliğinden midir?
Yoksa başka bir şeymidir bilemiyeceğim.
Ama kim yaparsa yapsın yakışıyor.
Orjinali da güzeldir.:wiinkk:
Sana bir şarkı hediye edeceğim.
ama ayık kafayla olsun istediğimden, başka bir güne kalsın.:rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst