- Katılım
- 10 Haz 2006
- Mesajlar
- 6,542
Abi her zaman yardımcı olurum...
Hem ben de bu aralar saldım Rusçayı...
(Yarın ezberlemem gereken bir parça var , hala buradayım
)
Ben de tekrar etmiş olurum.
Sormak istediklerini veya anlamadıklarını veya veya tekrar etmek istediklerini ö.m'den sorabilirsin... Ben elimden geldiğince yardımcı olurum
хорошо?
Hem ben de bu aralar saldım Rusçayı...
(Yarın ezberlemem gereken bir parça var , hala buradayım
Ben de tekrar etmiş olurum.
Sormak istediklerini veya anlamadıklarını veya veya tekrar etmek istediklerini ö.m'den sorabilirsin... Ben elimden geldiğince yardımcı olurum