Çanakkale Truva Şehir Kalıntıları gezi

Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
453
Çanakkale tarihi TRUVA ( TROİA yada TROYA ) kalıntılarına ziyaret.


Merhaba
Bu günlerde Evliya Çelebi gibi "Ya sehat" dedik heralde iki gündür motosiklet tepesinde habire yol tepiyoruz.
Ama gezileri kendim kadar buraları merak eden dostlarımız için gezip görüntüleyip paylaşmak istedim.
Çanakkale yi merak edip te yolu bir gün buralara düşen dostlar için nereleri gezilebilir.
Nereleri görülür diye bir resim gösterisi. Tabiki burada tüm çekilen resimleri yayınlamak oldukça zor.
Gönül ister Tüm ayrıntıları burada sizlere vermek. O zamanda buraları gezmek için gerek kalmazdı.
Diğer ayrıntıları, güzellikleri de artık siz buralara gelerek görerek yaşayın.
Bizimkisi sadece ön görüntü.
Truva kalıntıları Anadolu yakasında Çanakkale den İzmir yönüne giderken 30. Km de Tevfikiye, Çıplak, Kalafat köyleri Yol ayrımından
sağa dönülür. 3 Km sonra işte Truva.

İzmir yönünden gelirken Ezine yi geçtikten sonra Geyikli, Taştepe yol ayrımından Çanakkale ye 2 km sonra sola dönülür.

işte resimler.

TRUVA yön levhası




TRUVA milli parkı girişimde Motosikletimle ben




İşte Türkiyedeki Truva Atı Milli parkın içinde yer almaktadır.








Rampa






 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Çanakkale Türkiye de en çok gitmek istedigim yer sayende o yörenin güzelliklerini gördük saolasın...
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
guzel gezı olmus.bende defalarca gıttım canakkaleye.cok guzel bır sehırdır.
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
Çok güzel bir gezi olmuş emegine sağlık inş. ileriki zamanlarda benimde gidip gezmek istedigim yerler arasında çanakkale sayende gezmiş kdr da olduk bnn içinde ayrı bir teşekkür hada başka gezilerde görüşmek üzere saygıLar...
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
453
ek resimler

Resimlerin kalanları biraz gecikmeli oldu özürler.
resim upload etmede arıza yaşanmıştı.













yukardaki resimde bir sincap var bkalım farkedebilecekmisiniz.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
cok güzel bir gezi olmuş ayaklarına sağlık
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Güzel bir gezi yapmışsın kutlarım. Ben de birkaç kez Çanakkale ye gittim.2005 te Honda Twister ile Çanakkale dahil bütün Marmara bölgesini gezmiştim. Bunlar arasında Turuva harabeleri de vardı tabiiki. Ben debir fotoğraf hastasıyım. Sadece Truvada yüzlerce fotoğraf çekmişim hiç anlamadan.
Selam ve sevgilerle.
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
453
Teşekkürler sevgili dostlar.
Paylaşmak güzel.Gittiğim yerlere sizi de götürebildiysem ne mutlu bana. Güzel övgü ve dilekleriniz için de teşekkürler.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst