Çanakkale Şehitlerine !

Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
"Yaralanmış temiz alnından uzanmış yatıyor ,
Bir hilal uğruna Ya Rab, ne güneşler batıyor"


Çanakkale savaşında bizlerin müreffeh ve hür yaşaması için canlarını vermiş kahramanlar,sizlere tam anlamıyla layık olamadık ,haklarınızı helal edin.Allah (cc) bu vatan için vermiş olduğunuz canlarınızın mükafatını her iki cihanda rahmet eyleyerek versin.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Hepsinin mekanı cennet olsun.Yaşıyorsak,nefes alıyorsak onların koruduğu bu toprakta onlara borçluyuz demektir.Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Ben anamıyorum.Çünkü utanıyorum yüzüm kızarıyor.İki gün önce sabah bir gazete başlığında düşen jetden kule atla dedigi halde ''yetim hakkı var ''deyip son ana kadar uçaktan atlamayan pilot haberinin başlıgını okuyamadan gazeteden uzaklaştım.Biraz dışarıda hava alıp tekrar gazeteyi elime aldım.Bir diğer sayfada da jet yakıtını piyasada istasyonlara dagıtn bir havayolu şirketinin yaptığı yolsuzluğu okudum (bu yakalananlar,birde hala sınırda geçim adı altında bir sepetde mazot bir sepetde pkk mühimmatı taşırken asker tarafından etkisiz hale getirilen insanlara tazminat ödeniyor,)ve o zaman tamamen karar verdim.(Bir çogumuz işhayatlarımızın birçok noktasınsa üç kagıtçılık yapmasak da yapanlar kankilerimiz veya amirlerimizse veya hiç olay bize dukunmaz zannediyorsak kılımızı kıpırdatmadıgımız olmuştur.Yani üçkagıda şerefsizlige veya adiligin en küçük olanına göz yummak dahi bence vatan hainligi ile aynı kefededir.)Bu kadar üç kağıdın olduğu,yandaşlıgın ve yalakalıgın kol gezdigi bir toplum bu atanın bu ecdadın torunları olamaz..Bede o andan itibaren bu toplum bu ülke için kılımı bile kımıldatmam çünki layık degil.Eminim onlarda bu anı görebilselerdi kendilerini hiç feda etmezlerdi .:pr::pr::pr:
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Allah hepimize şehit olarak vefat etmeyi nasip eder inşallah. Bugünler de isek, bu şekilde internete rahatca giriyorsak, özgürce yaşıyorsak bu atalarımızın sayesindedir. Ülkemize sahip çıkalım. Nasıl bir evlat babasına, anasına layık olmalıysa bizlerde atalarımıza bu gözle bakalım ve layık olmaya çalışalım. Allah bana Çanakkaleye gidip şehitlerimiz için dua etmeyi nasip eder İnşallah. Nur içinde yatsınlar... Bu Vatan Bizlere Emanet Merak Etmesinler...
 
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
40
Ben anamıyorum.Çünkü utanıyorum yüzüm kızarıyor.İki gün önce sabah bir gazete başlığında düşen jetden kule atla dedigi halde ''yetim hakkı var ''deyip son ana kadar uçaktan atlamayan pilot haberinin başlıgını okuyamadan gazeteden uzaklaştım.Biraz dışarıda hava alıp tekrar gazeteyi elime aldım.Bir diğer sayfada da jet yakıtını piyasada istasyonlara dagıtn bir havayolu şirketinin yaptığı yolsuzluğu okudum (bu yakalananlar,birde hala sınırda geçim adı altında bir sepetde mazot bir sepetde pkk mühimmatı taşırken asker tarafından etkisiz hale getirilen insanlara tazminat ödeniyor,)ve o zaman tamamen karar verdim.(Bir çogumuz işhayatlarımızın birçok noktasınsa üç kagıtçılık yapmasak da yapanlar kankilerimiz veya amirlerimizse veya hiç olay bize dukunmaz zannediyorsak kılımızı kıpırdatmadıgımız olmuştur.Yani üçkagıda şerefsizlige veya adiligin en küçük olanına göz yummak dahi bence vatan hainligi ile aynı kefededir.)Bu kadar üç kağıdın olduğu,yandaşlıgın ve yalakalıgın kol gezdigi bir toplum bu atanın bu ecdadın torunları olamaz..Bede o andan itibaren bu toplum bu ülke için kılımı bile kımıldatmam çünki layık degil.Eminim onlarda bu anı görebilselerdi kendilerini hiç feda etmezlerdi .:pr::pr::pr:


BU KADAR ACIMASIZ OLMAYIN BENCE.


TRT de yayınlanan kınalı kuzular vardı.ne zaman izlesem yada aklıma gelse sadece ağlıyorum yüreğim sızlıyor.her bölümü için farlı ağlıyor ve şaşırıyordum.kardeşi kardeşe kırdıran yada bastığı yeri sadece toprak olarak görenlere inat...size ne kadar dua etsek azdır...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Allah hepsinden razi olsun.
Daha bir kaç hafta ônce bu memleketi ingilizler kurdu, masonlar yapti diyen hiyarlarla tartismistik.
Onlara cesaretiniz varsa bu sözleri Canakkale sehitligine gidip orada söyleyin diye yazmistim.
Içime yara olmus anlasilan,yoksa normalde unuturum.
Ama bu kadar sehit unutturmuyor.!!!
Ben de unutmadim.
Serefim ûzerine yemin ederim ki unutmayacagim.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Kimsenın sömürgesi ve kölesi olmamamız, vatanımızı ve namusumuzu korumak için canlarını feda eden, tüm şehitlerimize Allahtan rahmet diliyorum
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Tüm şehitlerimiz rahmetle anıyorum.

Mehmet Akif Ersoy'un şiirini de paylaşacağım:

ÇANAKKALE ŞEHİTLERİNE
Şu Boğaz Harbi nedir? Var mı ki dünyâda eşi?
En kesîf orduların yükleniyor dördü beşi,
-Tepeden yol bularak geçmek için Marmara'ya-
Kaç donanmayla sarılmış ufacık bir karaya.
Ne hayâsızca tehaşşüd ki ufuklar kapalı!
Nerde -gösterdiği vahşetle- "bu: bir Avrupalı!"
Dedirir -yırtıcı, his yoksulu, sırtlan kümesi,
Varsa gelmiş, açılıp mahbesi, yâhud kafesi!

Eski Dünyâ, Yeni Dünyâ, bütün akvâm-ı beşer,
Kaynıyor kum gibi, tûfan gibi, mahşer mahşer.
Yedi iklîmi cihânın duruyor karşına da,
Ostralya'yla berâber bakıyorsun: Kanada!
Çehreler başka, lisanlar, deriler rengârenk;
Sâde bir hâdise var ortada: Vahşetler denk.
Kimi Hindû, kimi yamyam, kimi bilmem ne belâ...
Hani, tâ'ûna da züldür bu rezîl istîlâ!
Ah o yirminci asır yok mu, o mahlûk-i asîl,
Ne kadar gözdesi mevcûd ise, hakkıyle sefîl,
Kustu Mehmedciğin aylarca durup karşısına;
Döktü karnındaki esrârı hayâsızcasına.
Maske yırtılmasa hâlâ bize âfetti o yüz...
Medeniyyet denilen kahbe, hakikat, yüzsüz.
Sonra mel'undaki tahrîbe müvekkel esbâb,
Öyle müdhiş ki: Eder her biri bir mülkü harâb.

Öteden sâikalar parçalıyor âfâkı;
Beriden zelzeleler kaldırıyor a'mâkı;
Bomba şimşekleri beyninden inip her siperin;
Sönüyor göğsünün üstünde o arslan neferin.
Yerin altında cehennem gibi binlerce lağam,
Atılan her lağamın yaktığı: Yüzlerce adam.
Ölüm indirmede gökler, ölü püskürmede yer;
O ne müdhiş tipidir: Savrulur enkaaz-ı beşer...
Kafa, göz, gövde, bacak, kol, çene, parmak, el, ayak,
Boşanır sırtlara, vâdîlere, sağnak sağnak.
Saçıyor zırha bürünmüş de o nâmerd eller,
Yıldırım yaylımı tûfanlar, alevden seller.
Veriyor yangını, durmuş da açık sînelere,
Sürü hâlinde gezerken sayısız tayyâre. 581
Top tüfekten daha sık, gülle yağan mermîler...
Kahraman orduyu seyret ki bu tehdîde güler!
Ne çelik tabyalar ister, ne siner hasmından;
Alınır kal'â mı göğsündeki kat kat îman?
Hangi kuvvet onu, hâşâ, edecek kahrına râm?
Çünkü te'sis-i İlâhî o metîn istihkâm.

Sarılır, indirilir mevki'-i müstahkemler,
Beşerin azmini tevkîf edemez sun'-i beşer;
Bu göğüslerse Hudâ'nın ebedî serhaddi;
"O benim sun'-i bedî'im, onu çiğnetme" dedi.
Âsım'ın nesli...diyordum ya...nesilmiş gerçek:
İşte çiğnetmedi nâmûsunu, çiğnetmeyecek.

Şühedâ gövdesi, bir baksana, dağlar, taşlar...
O, rükû olmasa, dünyâda eğilmez başlar,
Yaralanmış tertemiz alnından, uzanmış yatıyor,
Bir hilâl uğruna, yâ Rab, ne güneşler batıyor!

Ey, bu topraklar için toprağa düşmüş asker!
Gökten ecdâd inerek öpse o pâk alnı değer.
Ne büyüksün ki kanın kurtarıyor Tevhîd'i...
Bedr'in arslanları ancak, bu kadar şanlı idi.
Sana dar gelmeyecek makberi kimler kazsın?
"Gömelim gel seni târîhe" desem, sığmazsın.
Herc ü merc ettiğin edvâra da yetmez o kitâb...
Seni ancak ebediyyetler eder istîâb.
"Bu, taşındır" diyerek Kâ'be'yi diksem başına;
Rûhumun vahyini duysam da geçirsem taşına;
Sonra gök kubbeyi alsam da, ridâ namıyle,
Kanayan lâhdine çeksem bütün ecrâmıyle;
Mor bulutlarla açık türbene çatsam da tavan,
Yedi kandilli Süreyyâ'yı uzatsam oradan;
Sen bu âvîzenin altında, bürünmüş kanına,
Uzanırken, gece mehtâbı getirsem yanına,
Türbedârın gibi tâ fecre kadar bekletsem;
Gündüzün fecr ile âvîzeni lebriz etsem;
Tüllenen mağribi, akşamları sarsam yarana...
Yine bir şey yapabildim diyemem hâtırana.

Sen ki, son ehl-i salîbin kırarak savletini,
Şarkın en sevgili sultânı Salâhaddîn'i,
Kılıç Arslan gibi iclâline ettin hayran...
Sen ki, İslâm'ı kuşatmış, boğuyorken hüsran,
O demir çenberi göğsünde kırıp parçaladın;
Sen ki, rûhunla beraber gezer ecrâmı adın;
Sen ki, a'sâra gömülsen taşacaksın...Heyhât,
Sana gelmez bu ufuklar, seni almaz bu cihât...

Ey şehîd oğlu şehîd, isteme benden makber,
Sana âgûşunu açmış duruyor Peygamber.
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Sayfalarca yazmaya luzum yok, sizlerin kani, cani pahasina biraktigi bu memleketi bu hale getirdigimiz icin hepinizden ozur diliyorum kendi adima. Nur icinde yatin...
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
"Kınalı Kuzular" dizisi bana bana hep babaannemin 2 erkek kardeşinin hikayesini hatırlatır.
Necip ile İdris ......
Harp başlar başlamaz 18 ve 20 yaşında henüz bıyıkları terlememiş olan babaannemin 2 erkek kardeşi askere alınır .Toplama merkezi olarak önce Bursa'da toplanırlar.Daha sonra deniz yolu ile Çanakkale'ye gitmek üzere Askeriyenin Yalova üzerinden Çanakkale'ye geçeceğini öğrenen babaannem ''biliyorum geri dönemeyecekler hiç olmazsa son bir kere geçerlerken göreyim" der dedeme. Dedem sert adam "kadın kısmının ne işi var onca askerin içinde" diye izin vermez.
Gidiş o gidiş, ne dirileri gelir ne de şehadet şerbetini içmiş bedenlerinden bir haber
Küçükken babaannemin gizli gizli ağladığına şahit olurdum,meğer bir daha göremediği küçük kardeşlerinin ardındanmış gizli gizli ağlamaları.Bugün 94 yaşında olan halam anlatmıştı bunları, gözyaşları içerisinde.
Onlar eminim ki diğerleri gibi dönemeyeceklerini biliyorlardı.Ama zerre tereddüt etmemişler yine diğerleri gibi vatan için ölmeye.
Bu vatanı İngilizler masonlar kurdu diyen Allahsızlar, Çoq un dediği gibi gitsinler Çanakklale şehitliğinde söylesinler bakalım söyleyebilecekler mi?
Bugün hemen her aileden bir yada bir kaç şehit verilmiştir mutlaka, herhangi bir cephede.Hiç olmazsa atalarının mirasına sahip çıksınlar.
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Şehitlerimizin aziz hatırası önünde bir kez daha saygıyla eğiliyoruz. Ruhları şad, mekanları cennet olsun.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
Vurulup tertemiz alnından, uzanmış yatıyor ,
Bir hilâl uğruna, yâ Rab, ne güneşler batıyor !
Ey, bu topraklar için toprağa düşmüş asker !
Gökten ecdâd inerek öpse o pâk alnı değer .
Ne büyüksün ki kanın kurtarıyor tevhidi .
Bedr'in arslanları ancak, bu kadar şanlı idi .
Sana dar gelmiyecek makberi kimler kazsın ?
Gömelim gel seni tarihe desem, sığmazsın .

Vatan şairimiz ne güzel demiş...
bu güzel mısralar üzre Ecdadımıza binlerce Fatiha'lar Yasin'ler göndermek gerekir..
Allah sizlere gani gani rahmet eylesin...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Allah, hepsinden razı olsun
unutulmaması gereken 2 şey vardır
1. si kahraman ecdadımızın yaptıklarıdır ki M.Akif in şiirinde özü yatar
2. si ise bu savaşı ne için verdiğimizdir
birini anmak minnet ve gıpta ile ilgiliyken
diğeri akıl ile ilgilidir
birini unutmak nankörlük, diğerini unutmak aptallıktır!
bu savaşı ne için verdiğimizi, bunca düşmanın bu toprağa niye hücum ettiğini hiç unutmayalım
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Beyler! Meğer gördüğümüz tatlı bir rüya imiş. Anladım dostlarım, anladım: Bir Türk Dünyaya Bedelmiş..."

Amiral Carden
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
tigermbz

Üyelik tarihi: 10-02-06
Şehir: Yeniden Samsun
Motosikleti: hyosung depodelicci, derbi senda
Allah, hepsinden razı olsun
unutulmaması gereken 2 şey vardır
1. si kahraman ecdadımızın yaptıklarıdır ki M.Akif in şiirinde özü yatar
2. si ise bu savaşı ne için verdiğimizdir
birini anmak minnet ve gıpta ile ilgiliyken
diğeri akıl ile ilgilidir
birini unutmak nankörlük, diğerini unutmak aptallıktır!
bu savaşı ne için verdiğimizi, bunca düşmanın bu toprağa niye hücum ettiğini hiç unutmayalım
Ama malesef uyuyoruz.Ecdat bu mirası biz şımarıkça harcayalım diye mi emanet etdi.Üç beş çapulcu gelsin dağda şehirde bizi avlasın diye mi emanet etdi,tüm uzuvları anlaşmalarla tutulmuş sömürülere karşı koyamaz olmamız için mi emanet etdi,en basiti burası motosiklet forumu ve yaklaşık 100 yıl sonra hala motosiklet bile üretemez halde olmamız her aldıgımız ürün için harcadığımız benzin için yada yakamadığımız doğalgaz için bu memleketin bir köşesinin satılması için mi armağan etdi.Ben inanmıyorum şu an yaşayan hiç bir vatandaş bu ecdada layık değil kimse duygu sömürüsü yapmasın kınıyorum.Konu geçerken içimizin cız edişi,gözlerimizin dolması bu ecdatla gururlanmamızdan değil eger öyle olsaydı başımız dik olur yüzümüz gülerdi çünki hak edene hak ettigini vermiş olurduk ama öylemi ?..... yere bakıyor içine düştügümüz duruma ağlıyoruz çünki utanıyoruz..He bunu kimse kabul etmese de ben bu şekilde algılıyorum.Her konu olduğunda ağlayan hakkında aynı şeyleri düşünüyorum ve düşünmeye devam edeceğim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst