[Çanakkale - MT]

Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
453
Merhaba dostlar
Okul sınav işleri bir yandan bir yandan düğün dernek davetleri
derken bir yoğunluk yaşanıyor. Şöyle güzel bir gezi planlayamadık.
Önümüzdeki günlerde herkesin müsayit olduğu zamanda yapacağız gezileri.:)
Gezilecek çok yer var ama zaman ve iş durumundan ayarlama yapamıyoruz.:bounce:
Ama müsayit olan arkadaşlar kendileride bir buluşma ayarlayıp buradan duyuru yaparak ta organizasyon yapabilirler.:rendeer:
İllede gezi olsun diye değil. Bir kahvaltı buluşması, akşam üstü çay sohbeti, yada akşam yemeği olabilir :queen: (Mübarek Ramazan da bu arada yaklaşıyor bu arada)
Hem yeni arkadaşları tanımış oluruz. Herkesin sık sık takıldığı mekanlar vardır. Oralarıda görmüş oluruz. Mesela ben ailece GOLF çay bahçesine sık sık giderim.
Siz nerelerde takılırsınız?
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
Çanakkale leyleği havada görmüş anlaşılan, kimseden ses seda çıkmıyor :p

Bir mekan önerisi de ben getiriyim, türk kahvesi sevenler için eski adıyla Assos Kafe yeni adıyla Müzik Kafe'de güzeldir. Kahveyi toprak fincanda yanında lokum ve nane likörüyle sunuyorlar :cat:

Bu arada herkese İyi haftalar dilerim arkadaşlar ...
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
Çanakkale'ye selamlar.

Bursa'ya da selamlar :rendeer: Çan'daki organizasyondan sonra pek görüşemedik sizlerle ama :pale:

Çanakkale leyleği havada görmüş anlaşılan, kimseden ses seda çıkmıyor :p

Bir mekan önerisi de ben getiriyim, türk kahvesi sevenler için eski adıyla Assos Kafe yeni adıyla Müzik Kafe'de güzeldir. Kahveyi toprak fincanda yanında lokum ve nane likörüyle sunuyorlar :cat:

Bu arada herkese İyi haftalar dilerim arkadaşlar ...
Önerin çok iyi, gelenekselleşen kahvaltılarımızı başka bir boyuta taşıyabiliriz:queen: Şaka bir yana bir akşam toplansak güzel olur. Fal bakanlarda varmış galiba :queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
100
alın benden de size öneri ben bozcaada tım şu an hafta sonuda buradayım gelin.hepberaber mangak suçuk ve şarap yapalım cumartesiden gelin kalın cadır kurma olayı nasıl ama......
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Bursa'ya da selamlar :rendeer: Çan'daki organizasyondan sonra pek görüşemedik sizlerle ama :pale:


:queen:

Bursa'ya gelirsen görüşürüz Mutto. Bu hafta kısmet olursa tekrar gelicem Çan'a. 3-4 gün tatil yapıcam.
Tavsiye edebileceğiniz güzel, havuzlu, denize sıfır,tam pansiyon otel bilen var mı arkadaşlar. Çanakkale veya Balıkesir sahili olabilir.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
77
MT Çanakkale Selamlar.

13 temmuz pazartesi honda dylan motorumuzla istanbuldan bozcaadaya gidicez. bildiğim kadarıyla 2-3 yerde feribot geçişi var, boğazadan gecerken hangi yolu kullanmalıyım?
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
Bursa'ya gelirsen görüşürüz Mutto. Bu hafta kısmet olursa tekrar gelicem Çan'a. 3-4 gün tatil yapıcam.
Tavsiye edebileceğiniz güzel, havuzlu, denize sıfır,tam pansiyon otel bilen var mı arkadaşlar. Çanakkale veya Balıkesir sahili olabilir.

Şimdiden hayırlı yolculuklar :rendeer:
Sessiz sakin bir yer dersen eğer, Assos'u öneririm. Aradığın kriterlere uyan Kervansaray oteli var orada. Ama o civardaki bütün oteller yarım pansiyon şeklinde çalışır.

MT Çanakkale Selamlar.

13 temmuz pazartesi honda dylan motorumuzla istanbuldan bozca adaya gidicez. bildiğim kadarıyla 2-3 yerde feribot geçişi var, boğazadan gecerken hangi yolu kullanmalıyım?

Selamlar:rendeer:

Gelibolu - Lapseki ve Eceabat - Çanakkale arası feribotlar mevcut.
Ayrıca Gelibolu-Çardak ve Kilitbahir- Çanakkale arası çalışan motorlar da var.

Gelibolu hattını kullanırsanız eğer yolunuz yaklaşık 10 km daha kısa olur. Ayrıca diğer istikametlere göre daha sakin bir yoldur.

Kilitbahir hattını kullanırsanız eğer, yol keyifli virajlar sahip, bu güzergah daha işlektir. Unutmadan bu hattaki yollardaki virajlarda dikkatli olmanızı tavsiye ederim. Çünkü virajlarda, karayolları ekiplerinin yaptığı tırtıklar mevcuttur.

Tavsiyem ise, Kilitbahir-Çanakkale motorlarınızı kullanmanızdır. Daha kısa sürede karşıya geçersiniz ve de yolu keyiflidir.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
77
Teşekkürler:rendeer:

Sanırım gidişte Gelibolu-Lapseki, dönüşte de Kilitbahir-Çanakkale yolunu kullanasam daha iyi olacak..
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
Rica ederim. Herhangi bir sıkıntınız olursa pm'den numaramı gönderdim size. Hayırlı yolculuklar.:rendeer:
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Şimdiden hayırlı yolculuklar :rendeer:
Sessiz sakin bir yer dersen eğer, Assos'u öneririm. Aradığın kriterlere uyan Kervansaray oteli var orada. Ama o civardaki bütün oteller yarım pansiyon şeklinde çalışır.

Tavsiye için teşekkürler Mutto. 3 günlük Tatilimi Akçay ' da yapıp Altınoluk'ta deniz ve aqua park keyfini yaşadım.Akçay'daki arıtmaların çalışmadığını duydum.O yüzden orada denize girmedim.Size de tavsiye etmem.Fakat Altınoluk harikaydı. Oradan Hanlar mevkii yolundan (Allah o yola bi daha sokmasın beni) Yenice ve Çan'a ulaşıp 2 gün de orada kalıp Bandırma üzerinden Bursa'ya döndüm.
Bu arada suzukici17 Ethem abi ye selamlar.
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
Tavsiye için teşekkürler Mutto. 3 günlük Tatilimi Akçay ' da yapıp Altınoluk'ta deniz ve aqua park keyfini yaşadım.Akçay'daki arıtmaların çalışmadığını duydum.O yüzden orada denize girmedim.Size de tavsiye etmem.Fakat Altınoluk harikaydı. Oradan Hanlar mevkii yolundan (Allah o yola bi daha sokmasın beni) Yenice ve Çan'a ulaşıp 2 gün de orada kalıp Bandırma üzerinden Bursa'ya döndüm.
Bu arada suzukici17 Ethem abi ye selamlar.

Tatilinin keyifli geçmesine sevindim :) Bu arada Hanlar mevkii yolu aslında çok zevklidir. Virajları oldukça keyifli ama temkinli olmak gerekir. Tavsiyelerine dikkate alacağız, sağolasın:) Tekrar görüşmek üzere, sevgiler :rendeer:
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
453
Merhaba Çanakkale MT Havran motor dostlarından selam var.
Antalya gezisi yapmışlar. Şahane bir gezi yapmışlar. Darısı Çanakkale MT ye

HAVRAN MOTOR DOSTLARI ANTALYA GEZİSİ

100_0305.jpg


100_0313.jpg


100_0316.jpg


100_0320.jpg


100_0322.jpg


100_0323.jpg



:cat::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
"Havran! Çabuk davran" felsefesi birebir uygulanmış. Sevgiler Havran Motor Dostları'na :rendeer:
 
Katılım
16 May 2008
Mesajlar
60
arkadaşlar herkeze sonsuz selamlar evliliğimin ilk bir ayını tepmiş durumdayım ve üç haftadır balayındayım sakın sızleri unuttuğumu sanmayın ama hepinizi çok özledim yeni arkadaşlarada sonsuz selamlar kendinize iyi davranın:king: en kısa zamanda görüşmek üzere tekeriniz düz bassın::tutkuy::
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
453
arkadaşlar herkeze sonsuz selamlar evliliğimin ilk bir ayını tepmiş durumdayım ve üç haftadır balayındayım sakın sızleri unuttuğumu sanmayın ama hepinizi çok özledim yeni arkadaşlarada sonsuz selamlar kendinize iyi davranın:king: en kısa zamanda görüşmek üzere tekeriniz düz bassın::tutkuy::

evlendim diye ortadan kaybolcağını mı sandın çakaaaalllllllllllllllll :queen:
kurtulamazsııııınn:queen:
yap balayını sen gene gelcen bureee seni cinyıs çakall :queen:
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
arkadaşlar herkeze sonsuz selamlar evliliğimin ilk bir ayını tepmiş durumdayım ve üç haftadır balayındayım sakın sızleri unuttuğumu sanmayın ama hepinizi çok özledim yeni arkadaşlarada sonsuz selamlar kendinize iyi davranın:king: en kısa zamanda görüşmek üzere tekeriniz düz bassın::tutkuy::

Salii Abiiii:mrgreen: Gelin artık yavaş yavaş bea! Sabah kahvaltıları tek başına olmuyor yahu :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst