Can Sıkıntısı Böyle Birşey Olsa Gerek (:

Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Pazar Günü Gezerken Bir Video Çekeyim Dedim Sonuç Olarak Böyle Birşey Çıktı :)
Video Biraz Yan Çekilmiş Gerekli Program Olmadığı İçin Düzeltemedim
Video Yan Görünüyor :)
Balmumcudaki Tünel Favorim Her Girişimde Aynı Şeyi Yapıyorum :)
Kadranın 120'yi Geçmesi Hoşuma Gidiyor :)

Link;
http://www.facebook.com/video/video.php?v=388749303127&ref=mf

Trafiğe Kapalı Alanda Çekilmiştir :p (Yerse)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok komiksin yaa :mrgreen: bu ne böylee

müziğe de bakk , koptummm :mrgreen::mrgreen: allah iiliğini versinn
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanka alemsin valla ekranı 90 derece sağa çevirince no problem
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
ya taygun nerden buluyosun böyle muzıklerı abi duzgun ceksene su vıdeoları güldürüyosun beni vallahi aksam aksam:queen::queen:
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
usta bu devırde facebooksuz ınsan olur mu?kaydedıver kendını ızle sende:p:p

Önceden Yourttube(Youtube) Vardı Vıdeo Ekler Izler Coşardık Şimdi Telekomınımınımınımınıkasyon Bakanlığı Kapattırdı :)


Bu Arada Video Tamamiyle Mizahi Amaçlıdır Müziktende Anlaşıldıgı Gibi :)
Videonun Dublajsız Hali Daha Komiktir Orjinal Halinde Şarkılar Türküler Eşliğinde Geçiyor :) Ama Onu Yayınlamam :p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst