- Katılım
- 6 Kas 2009
- Mesajlar
- 658
- Konu Yazar
- #1
Pazar Günü Gezerken Bir Video Çekeyim Dedim Sonuç Olarak Böyle Birşey Çıktı 
Video Biraz Yan Çekilmiş Gerekli Program Olmadığı İçin Düzeltemedim
Video Yan Görünüyor
Balmumcudaki Tünel Favorim Her Girişimde Aynı Şeyi Yapıyorum
Kadranın 120'yi Geçmesi Hoşuma Gidiyor
Link;
http://www.facebook.com/video/video.php?v=388749303127&ref=mf
Trafiğe Kapalı Alanda Çekilmiştir
(Yerse)
Video Biraz Yan Çekilmiş Gerekli Program Olmadığı İçin Düzeltemedim
Video Yan Görünüyor
Balmumcudaki Tünel Favorim Her Girişimde Aynı Şeyi Yapıyorum
Kadranın 120'yi Geçmesi Hoşuma Gidiyor
Link;
http://www.facebook.com/video/video.php?v=388749303127&ref=mf
Trafiğe Kapalı Alanda Çekilmiştir