Çalışmıyor , yardım :(

Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
53
hayret ya piaggio'nun böyle sorun yapmasına şaşırdım..umarım halletmişsindir
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Mustafa ARkadaşımız beyin arızalıdır demiş. Beyin ARızalı olsa motor ÇAkmaz. Demekki Silindire Benzin Gitmiyor ya!

LEvent Abi Yapabilirsen Aç Karbüratörü TEmizle Abi. Senin Problemin KArbüratörünle Silindir içine Yakıt git- mi YOr!
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Yakıt pompası da problemli olabilir. İhtimaller çok tabii, hepsini teker teker eleyerek bulmalısın sonucu.
Arıza sonucunu bizimle de paylaşırsan seviniriz.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
muhtemelen depoda pislik birikmiştir. depoyu söküp de temizlemek gerekir. ufacık bir pislik kalsa tekrardan tıkayabilir. yani motorda ateşleme de var ise, demekki sorun yakıt sisteminde.
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
benim şansızlığım bulunduğum yere en yakın motor ustası 20 km :(
bugün biraz daha uğraştım , benzinde geliyor , ateşlemede var
bujiyi sökmek için baya bir çaba sarfettim ama nafile :(
yani malesef bugünde çalışmadı:salut:
üstalik bu haftada yol yapacaktım :pale:
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
369
benim şansızlığım bulunduğum yere en yakın motor ustası 20 km :(
bugün biraz daha uğraştım , benzinde geliyor , ateşlemede var
bujiyi sökmek için baya bir çaba sarfettim ama nafile :(
yani malesef bugünde çalışmadı:salut:
üstalik bu haftada yol yapacaktım :pale:

Levent, üzülme bunda da vardır bir hayır. Ya gittiğin Batı Karadeniz turunda başına böyle birşey gelseydi?
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
benim şansızlığım bulunduğum yere en yakın motor ustası 20 km :(
bugün biraz daha uğraştım , benzinde geliyor , ateşlemede var
bujiyi sökmek için baya bir çaba sarfettim ama nafile :(
yani malesef bugünde çalışmadı:salut:
üstalik bu haftada yol yapacaktım :pale:

Arkadaşım ateşleme bobini kontrol et . ...
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Stubborn, meraktan çatlıyorum desem yalan olmaz!!!
Bir gelişme varsa bizimle de paylaşırsan sevinirim!!!
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
185
Motosikleti
Moto Guzzi V85TT Travel
Ben de cbf ile benzer bir sorun yaşamıştım. Kontrol etmediğim yeri kalmamıştı. En son bujiyi 30. kez söküp bir tamirciye götürdüm. Buji çakıyor sanıyordum ama aslında ucundan çakmıyormuş. Buji değiştirince problem bitti. Bence yeni bir buji ile bir daha dene. Bitik buji de sağından solundan çakıyor, ama yakıtı haliyle ateşleyemiyor.
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Stubborn, yaşıyor musun?
Bak biz kendi kendimize çözümler üretmeye de başladık ama haberler sende!!!
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
234
vallahi artık ferco ya güven olmuyor bence ustaları eskisi kadar güven verici ve bilgili degil herkes ferco dan şikayetci gibi gözüküyor
bence başka ustaya git derim
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
289
Ben de cbf ile benzer bir sorun yaşamıştım. Kontrol etmediğim yeri kalmamıştı. En son bujiyi 30. kez söküp bir tamirciye götürdüm. Buji çakıyor sanıyordum ama aslında ucundan çakmıyormuş. Buji değiştirince problem bitti. Bence yeni bir buji ile bir daha dene. Bitik buji de sağından solundan çakıyor, ama yakıtı haliyle ateşleyemiyor.

haklı olabilir, yeni bir buji takıp dene.

bir de benzin filtresini kontrol et derim belkide tıkanmıştır; filtreden karbüratöre uzanan boruyu söküp kontrol edebilirsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşim ne ugraşiyon at bi kamyonun icine gotur tamirciye bakiversin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst