benim şansızlığım bulunduğum yere en yakın motor ustası 20 km
bugün biraz daha uğraştım , benzinde geliyor , ateşlemede var
bujiyi sökmek için baya bir çaba sarfettim ama nafile
yani malesef bugünde çalışmadı:salut:
üstalik bu haftada yol yapacaktımale:
benim şansızlığım bulunduğum yere en yakın motor ustası 20 km
bugün biraz daha uğraştım , benzinde geliyor , ateşlemede var
bujiyi sökmek için baya bir çaba sarfettim ama nafile
yani malesef bugünde çalışmadı:salut:
üstalik bu haftada yol yapacaktımale:
Komple motoru indirdi galiba![]()
Stubborn, yaşıyor musun?
Bak biz kendi kendimize çözümler üretmeye de başladık ama haberler sende!!!
Ben de cbf ile benzer bir sorun yaşamıştım. Kontrol etmediğim yeri kalmamıştı. En son bujiyi 30. kez söküp bir tamirciye götürdüm. Buji çakıyor sanıyordum ama aslında ucundan çakmıyormuş. Buji değiştirince problem bitti. Bence yeni bir buji ile bir daha dene. Bitik buji de sağından solundan çakıyor, ama yakıtı haliyle ateşleyemiyor.
ses yok bence yaktı motoru izliyo şimdi ne yapcam diyeAh o arkadaş bir cevap verse...