Çalışmıyor , yardım :(

Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
motorumda herşey normal gözükmesine rağmen , çalışmıyor :(
marş basıyor , alacak gibi yapıyor :(
buna benzer bir sorun yüzünden geçenlerde zar zor çalıştıktan sonra Fercoya götürüp ayarlarına baktırdım yardımcı olup tüm ayarlarını yaptırdım takribi 1 aydır sorun yoktu..
şimdi eve erken geldim haftasonu yola çıkacağım diye fercoya gidip ayarlarına baktıracaktım , bastım :(
takviyey rağmen :( ateşlemede var
motor X8 200 neyapacağım bilmiyorum en yakın ustaya 20 km var...
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
İmmobilizer sorunu olabilir mi ?Anahtar ışığı sönüyor mu ?

Yedek anahtala çalıştırmayı deneyebilirsin..Tabi varsa
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
186
ustam tazıklı suyla mı yıkadın? arkadasımda malaguti spıder 650 max vardı tazıklı sudan sonra ön kolsoldakı soketlere su kacmasından calısmıodu enjeksıyon ısıgı yanıodu tabi bunu anlayana kadar 3 kere motoru komple dagıttık.. buna benzer bı sorun olabılır belki
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
87
Çok aptalca olacak ama; benzin var mı ?

Daha önce depoda su biriktiği için ( nerdeyse yarısına kadar ) bu tip bir olay başıma gelmişti.
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
immobilazırın ışığı normal arıza vermiyor yinede yedeklede denedim ama :(
tazyikli suyla yıkamadım...
kafayı yiyecem....:pr::salut:
benzin var ama yinede bir bidon takviye yapacam birazdan
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
186
calıstıgı zaman pekı arada tık edıp sankı stop edıcek gıbı yapıomuydu eger ölede bı sorun varsa her hangı bı soketten olabılır beyne gıden benzın pompasını kaldırmıo olabılır dıe dusunuorum?
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Yakın bir zaman önce yeni sıfır km Vespa GTS 205 de serviste problem yakıttan dolayı sorun tespit edilmişti depodaki yakıt boşaltılıp temizlenince sorun ortadan kalkmıştı,buda bir ihtimal son aldığın yakıt farklı yerden alındıysa..kablo bağlantılarını kontrol edebilirsin..belki sorun çok basit bir noktada olabilir..
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
evet sizinde belirttiğiniz gibi belkide sorun çok basit bir yerden ama :(
araba bulup takviye yapsam ?:silent:bitane cup var ama sanırım zayıf gelebilir..
az evvel biraz benzin takviyeside yaptım,azdı ama ışık yanmıyordu yinde 2 litre kadar ekledim..
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
o motorlarda olurmu bilmem ama karbüratör manifoltundan da oluyo olabilir..Ne tarafta oturuyosun ?
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
uwww istinye tarafındaysan ücretsiz yol yardım yapabilirdik sana..Ama çatalca çok uzak :/ dediğim gibi onların gerçekten neresinde bilmiyorum daha önce hiç gelmedi elime..Karbüratör koltuğun altındaysa manifolta (borusuna) bak kesik varsa ondan çalışmıyor olabilir..
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
onada bir bakayım...
arabayla takviye yapmanın sakıncası varmıdır ?
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
tesisatı gümletebilirsin =)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:29 PM ----------

büyük bi ihtimal karbüratör manüfoltudur diyorum tekrardan..marş basmasa marş dinamosundan falandır dicem ama..!?!?
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
buji yi söküp bir bakayım gerekirse başka bujiyle deiştireyim dedim,abi bir buji okadarmı sıkılırya açılmadı :)
buarada hortumlarda yırtık göremedim bayabir bakındım ama yok
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
bujinin sıkılması lazım normal yani:) arabadan takviye yapabilirsin bişi olmaz sigortaları fln kontrol et ayak marşı varsa onla dene inşallah calısır
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
aksi gibi bunlarda ayak marşıda yok :(
keşke benzini hepsini içine boca etmeseydim :wiinkk:
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
aksi gibi bunlarda ayak marşıda yok :(
keşke benzini hepsini içine boca etmeseydim :wiinkk:

bujiye bakıcan ateşliyomu sonra karbiratöre bakıcan eger elinden geliyosa sök bak vala ben hiç acımam onu lime lime söker yapardım :) yeni aldıgım 650 lik motoru bile söktüm baktım çift karbiratör kafam karıştı yapamadım tamirciye verdim:D yaparsın yani uğraşırsan
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
dün benim motorada oldu böyle bişeyler. normal gidiyodum, durdum bakkala gittim, bastım marşa çalıştı herşey normal, yola çıktım 5saniye sonra durdu, dahada çalışmadı. meğer benzin hortumu patlamış. aynısı bizim opel astradada olmuştu. borulara bak derim
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
bujiye bakıcan ateşliyomu sonra karbiratöre bakıcan eger elinden geliyosa sök bak vala ben hiç acımam onu lime lime söker yapardım :) yeni aldıgım 650 lik motoru bile söktüm baktım çift karbiratör kafam karıştı yapamadım tamirciye verdim:D yaparsın yani uğraşırsan

arkadaşlar bujiye kontrol ettim ateşleme geliyor :pale:
üzüldüğüm bir diğer noktada tam yola çıkacam periyodik bir bakıma getireyim
derken bunu yapması :salut:
kafam karıştı herşey normal görünüyor neden yapıyor bunu anlamadım gitti :silent:
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
599
elektronik beyin arızalıdır yada benzin den dir tavsiyem depoyu komple boşalt bi kaç dakika boş depoyla marşa bas bas bas tamamen boşaldıktan sonra total yada sheel den 95 oktan doldur yarıla bi dene şansına artık inş olur ben çok yolda kaldım benim scooterla ama baya bi tecrübem oldu iyide oldu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst