- Katılım
- 13 Tem 2007
- Mesajlar
- 965
- Konu Yazar
- #1
motorumda herşey normal gözükmesine rağmen , çalışmıyor 
marş basıyor , alacak gibi yapıyor
buna benzer bir sorun yüzünden geçenlerde zar zor çalıştıktan sonra Fercoya götürüp ayarlarına baktırdım yardımcı olup tüm ayarlarını yaptırdım takribi 1 aydır sorun yoktu..
şimdi eve erken geldim haftasonu yola çıkacağım diye fercoya gidip ayarlarına baktıracaktım , bastım
takviyey rağmen
ateşlemede var
motor X8 200 neyapacağım bilmiyorum en yakın ustaya 20 km var...
marş basıyor , alacak gibi yapıyor
buna benzer bir sorun yüzünden geçenlerde zar zor çalıştıktan sonra Fercoya götürüp ayarlarına baktırdım yardımcı olup tüm ayarlarını yaptırdım takribi 1 aydır sorun yoktu..
şimdi eve erken geldim haftasonu yola çıkacağım diye fercoya gidip ayarlarına baktıracaktım , bastım
takviyey rağmen
motor X8 200 neyapacağım bilmiyorum en yakın ustaya 20 km var...