Çalınmaz dedim - çalındı 34nd7175 Pulsar 200ns

Katılım
19 Kas 2015
Mesajlar
278
Valla hic bos laf yapilmasin. Goztepe de iki.gun once gelip kapali garajdan R25 caldilar. Ve burda 16 motor gitti elimizde kayit herbirsey var polis ilgilenmiyor. Baska seyler var isin icinde. Abi sen bostanci sanayi ve mustafa kemale bak.

kapalı garajdan nasıl çalmışlar aga garaj kapısını kesmeleri lazım çıkartmak için?
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
68
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Soylemissin aga nasil yapildigini :)
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
68
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu ciddiyim herhalde. Benim de motorum calindi bak bu saatte uyumuyotum ve bir aydir bu durumdayim. Onlemini al yazik gunah.
 
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
87
arkadaşım öncelşkle geçmiş olsun inşallah bulursun motorunu, bu ülkede hırsıza ceza yok adam çalarken iş üstünde yakalanıyor suçu sabit polis mahkemeye savcıya neyse teslim ediyor suçu sabit olmasına rağmen gün geçmeden salınıyor hiç mi haberlerde duymadınız bu yasalara! göre hırsızın hiç suçu yok evet!
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Çok geçmiş olsun,

her sabah motoru buyuk zincirle kilitleyip, alarm kuruyorum, motorum penceremin hemen altında duruyor olmasına ragmen,
muhit orta karar, bir suru apachi gecior motorlu... kimseye guvenimiz kalmadı zaten.. gecen birileri gelmiş yanında duruyor, benim alarm cayır cayır calıor, babam çıktı vuruyodu cocukları, kim iyi niyetli kim kotu bilinmiyor..
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
683
Geçmiş olsun. Kayıtları alabildin mi? Zaman kaybetme bence, kayıt vermemek uğraşmamak için bahaneleri çok olur.
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Demirci vardı iki kamerası olan şu an dönüşteyim metrobüste kameralar bağlı değil dedi, belki sizin dediğiniz gibi olabilir ama yapacak birşey yok elim boş dönüyorum.karakola ne yaptıklarını soracağım şikayetimle ilgili bu kamera vb onların işi olmalı
Geçmiş olsun. Kayıtları alabildin mi? Zaman kaybetme bence, kayıt vermemek uğraşmamak için bahaneleri çok olur.
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
İşin zor hocam. Allah kolaylık versin.

Evet iki gün sonra karakola resmi dilekçe ile ne işlem yapıldığını soracağım , bakalım normal prosedürle standart vatandaşın çalınan bir malı bulunuyor mu göreceğiz şu ana kadar İstanbul'da motosikleti çalınan kaç arkadaşın motoru bulundu ve kaçı bulunamadı acaba ?
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
683
Açık söyleyeyim. Arkanızda birileri varsa zaman kaybetmeden onları araya koyup motorunuzun peşine düşünüz. Dilekçe vs zaman kaybı. Tamam bilgi edinme hakkın yasak bir hak fakat sizin şu an bunlarla vakit kaybedecek durumda olmamanız lazım. Belki yarın motoru parçalamaya başlayacaklar. İskeletini bir yere atacaklar. Siz bilirsiniz.
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
Abi faceni ozelden yaz ekleyeyim. Videoyu da izleyebilirsin. Naked tarzi motorla gelip once celik aletle kapali garaji aciyor. Sonra iceri girip tam aciyor. O motorla iterek goturuyorlar. Ben bu civardaki kisilerden topladigim bilgiye gore ayni yere gotirduklerine eminim. Eger seninkinde imob varsa sonradan calistirmistir. Yoksa da fikirtepe tarafinda kamyona yuklendigi soyleniyor. Birsuru bilgi var iste.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------



Bize anadolu yakasi hirsizlarini soylerseniz memnun oluruz madem bir ayda onalti motoru ayni bolgeden calan ekibi. :)

bizim bölge bursa merkez hocam. keşke bilsem yapanları.

Bir de şöyle bir durum var. Umarım burayı okumuyorlardır. Hadi bir mucize oldu da adam motosiklet ile birlikte yakalandı. Bu motosikleti açık kimlik ve adres bilgilerini bilmediğim kişiden evraksız olarak aldım çalıntı olduğunu bilmiyordum derse direkt delil yetersizliğinden takipsizlik verilip evrak daimi aramaya alınıyor. suçüstü yakalanmadıkça yapacak hiçbir şey yok. şaka gibi bir durum.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
68
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Polisle zaman harcamayin ilgilenmiyor. Dun gece polia cagirdik darbe nedeniyle calismiyoruz diyorlar
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda sağlam bir şekilde bulunur.
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
"bugüne kadar hiçbişeyim çalınmazdı" nası bir telkindir ya, motoru kilitsiz kabak gibi ortaya bırakırsan tabiki çalınır. Öyle spesifik falan da değil hırsızlığı, gidon kilidini kırıp 2 sokak öteye koştura koştura götürüyorlar. 15 yaşında veletler çalabiliyor rahatlıkla.

50 lira verip bir disk kilidi takma zahmetine girmemişsiniz, açıkcası bu yüzden pek önemsemedim şuan yaşadığınız durumu.
 
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
"bugüne kadar hiçbişeyim çalınmazdı" nası bir telkindir ya, motoru kilitsiz kabak gibi ortaya bırakırsan tabiki çalınır. Öyle spesifik falan da değil hırsızlığı, gidon kilidini kırıp 2 sokak öteye koştura koştura götürüyorlar. 15 yaşında veletler çalabiliyor rahatlıkla.

50 lira verip bir disk kilidi takma zahmetine girmemişsiniz, açıkcası bu yüzden pek önemsemedim şuan yaşadığınız durumu.

Hak etmiş, iyi de olmuş, polisinde umursamaması haktır diyorsun yani?
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
Hak etmiş, iyi de olmuş, polisinde umursamaması haktır diyorsun yani?

Hak hukuk ile ilgili laf etmiş miyim? Önlem almazsan çalınır, İstanbul gerçeği. Önlem almayıp çalınmasına önayak olmasını umursamayışım benim tercihim. Başka aklında soru işareti kaldı mı abisi
 
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
Hak hukuk ile ilgili laf etmiş miyim? Önlem almazsan çalınır, İstanbul gerçeği. Önlem almayıp çalınmasına önayak olmasını umursamayışım benim tercihim. Başka aklında soru işareti kaldı mı abisi

Üstü kapalı yazman, hoşuna bile gittiğini gizleyememiş. Biraz büyüyünce başkasının oyuncağının çalınmasının sana fayda etmediğini, bir gün seninki de çalınırsa, o gün biriside kalkıp "x kilidi değilde y yi takmadığın için önemsemedim, resmen davet etmişsin" yazarsa anlarsın.

Olayla ilgili kronolojik bir ayrıntı vermese de benim anladığım arkadaşına gitmiş, site güvenliğine de güvenerek motoru oraya bırakmış, ama motor çalınmış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst