Çalınmaya Karşı Guvenlık Icın neler onerırsınız?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar Belkı bıraz yanlıs yer olabılır ama acmak ıcın bolum bulamadım.
Öncelikle Ninja 250R yada Hyo 250R almayı dusunuyorum Bu motorun Uzerıne kılıf alcam ve Bu motoru kalın zıncırlerle baglıcam ama sole soylenım varkı o zıncırler rahatca kesılıyor yada dondurulup spreyle kırılıyormus bu motorlar 140-170 kılo arası. ve bu motorlar rahatca kamyona yuklenıp yada kaldırılıp goturulme rısklerı varmıs her motor ıcın var tabı bu sorunlar. ve hyo 250R cok calınan bır motor dıye duydum. bu 2 motorda immbolizera sistemı varmı? ve bana netur saklama onerırsınız nereye cekmelıyım napmalıyım ve ne marka netur kılıtlerle kıtlemelıyım. ve kasko fıyatları bu motorların nedır acaba. Cevaplarınızı Beklıyorum saygılarımla,
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hiçmi bilgisi olan yok yaw :S
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
kılıt branda felan onlemlerı alıyosun Allaha havale edıyorsun yapcak baska bır sey yok..en guvenlısı kapalı garaj sanırım kılıtlı bır yer...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bende çift halat ile bağlıyorum artı oto alarmı taktım.biraz daha güvenli oldu gibi.üzerine kedi çoksa motor felaket bağırıyor,sokakta herkes camda.:pkasko olayına gelince 2-3 senede motorun parasını kaskoya vermiş oluyorsunuz.ama kapalı garaj ve kilit+ alarm en güvenlisi.ve ya otopark.:p
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Dostum Gidip bauhaustan ya da nalburdaki zincirlerden alırsan en kalını bile olsa sakız gibi kesilir, o yüzden karaköyde denzi tarafındaki gemi zincircilerinden VİNÇ ZİNCİRİ tabir edilen ve vinçlerde kullanılan zincirler var, kesmesi kırması çok daha zor, tonajına ve kalitesine göre değişir ben 10 tonluk olan 2 metre zinciri geçen sene 45 TL ye almıştım.

Kilit olarakta bauhausta satılan ABUS marka buyuk kilitleri öneririm. 60-70 TL civarında sanırım..

Motor dışarda duracaksa mutlaka iki üç kilitle değişik yerlerden bağlı olmalı gözönü bir yer olmalı.....Benim motorum disk kilidik gövdeden zinciele ve arka elciktem cama olmak üzere 3 kilitle ayrıca komşumun camına bağlı olarak duruyor.

Yani eğer haysiyetsizler uğrarsa onlar açana kadar haberimiz olur diye düşünüyorum...

Evimin yakınında otopark yok aslında en güvenli o ama; istanbulda artık gecesi gündüzü de kalmadı bu işin, forumda görmüşsündür arkdasın Honda 150 sini güpegündüz dominosun önünden götürmüşler...

Allah kolaylıklar versin selamlar
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
Dostum Gidip bauhaustan ya da nalburdaki zincirlerden alırsan en kalını bile olsa sakız gibi kesilir, o yüzden karaköyde denzi tarafındaki gemi zincircilerinden VİNÇ ZİNCİRİ tabir edilen ve vinçlerde kullanılan zincirler var, kesmesi kırması çok daha zor, tonajına ve kalitesine göre değişir ben 10 tonluk olan 2 metre zinciri geçen sene 45 TL ye almıştım.

Kilit olarakta bauhausta satılan ABUS marka buyuk kilitleri öneririm. 60-70 TL civarında sanırım..

Motor dışarda duracaksa mutlaka iki üç kilitle değişik yerlerden bağlı olmalı gözönü bir yer olmalı.....Benim motorum disk kilidik gövdeden zinciele ve arka elciktem cama olmak üzere 3 kilitle ayrıca komşumun camına bağlı olarak duruyor.

Yani eğer haysiyetsizler uğrarsa onlar açana kadar haberimiz olur diye düşünüyorum...

Evimin yakınında otopark yok aslında en güvenli o ama; istanbulda artık gecesi gündüzü de kalmadı bu işin, forumda görmüşsündür arkdasın Honda 150 sini güpegündüz dominosun önünden götürmüşler...

Allah kolaylıklar versin selamlar


suzukian125 icinmi bunları yapıyorsun tebrık etmek lazım seni :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tesekkurler arkadaslar bılgılerınız ıcın kasko evet cok pahalı ama soyle bırsey var motoru nekadar korusakda nede olsa sokakda duran bır bısıklet gıbı acıkcası arabaları bıle vıncle alarmı oldugu halde kaldırıp calabılıyorlar. kasko sart gıbı duruyor nede olsa dısarda gıttımız yerlerdede halatlar zıncırler tasımak zor ve baglıcak yerde bulmak. pekı bu motor alarmları otuyor dıyorsunuz kedı bıle gelse bu alarm ustune oturuncamı otuyor tıtresıncemı? cok oturupde ruzgara kedıye mıllete rahatsızlıkda versın ıstemıyorum. nedıyorsunuz
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
Kas-ko öneririm :)

zincir, kilit vs. bunlar motorunu dostlardan korumak için, düşmanın o motoru çalar açıkta olduğu sürece. gprs takip taktır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gprs fıyatları nekadar 7/24 ızlenebılıyor degılmı bana ıstanbulda anadolu yakasında acaba bu tur gprs ıslerımı ucuza uygulayan guvenılır nereyı onerebılırsınız acaba?
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
istanbul lu değilim ama araştırırsan bulunabilir

genelde bu işler filo için oluyo ama çalıntı araçlar içinde olanları var
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
gprse verecegın parayla kapalı garaj bulursun kıralık en mantıklısı o bence ama ıstanbulda bulabılırmısın bılmıyorum..ayda 50 tl ye felan kiralık ufak bir kapalı garaj ıyı olur sanırım
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
393
çalınmaması için üç kulfu bir elham...

çalındıktan sonra bulunsun diye 4444 salat-ı tefriciye duası...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benım arkadasın kendı apt otomatık kapılı garajlarından motorlarını caldılar honda titandı hemde 3 sene once kapının ustunden 2-3 adam kaldırmıs
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
306
250 cc ve altı için yapılan kaskolarda galiba kapalı garaj zorunluluğu var diye biliyorum?Yanlış mı biliyorum acaba:)
 
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
660
immbolizer ı falan geç kapalı garajın yoksa evinin yakınında paralı bir otoparka koy aylık 30 40 arası bişi olması lazım onun dışında kawayı sokakta bırakmayı bile düşünme kaldıki hyosung cbr 125 gibi aletleri bile fark ettilermi affetmiyolar dışarda sakın sakın
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
valla yakınımızda kapalı garaj yok ben de mecburen fazer ımı sokakta bırakıyorum ama çıkmaz sokak disk kiliti + halat kilitle camın demirine bağlı ve son olarakta arabamla motoru perdeliyorum ki araba çekilmeden motor çıkamasın diye :) ama sabah camdan bir bakmşım 2 side yok :) Allah korusun yani şaka tabi.
 
Katılım
31 May 2009
Mesajlar
106
krom zincirle motoru şaşisinden emin bir yere bağlarsın gece rahat uyursun. lakin krom kaplama falan degil, saf krom çapa zinciri. kaynak makinası kullanmazlarsa mümkünatı yok kesemezler. ama bu zinciride "abi bana 80 cm ölçüver" şeklinde alamazsın orası ayrı mevzu.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Uyduruk zincir hemen kesilir. Alaşım zinciri kolay kesemezler . Masterlock 'un zincir kilit ve disk kilidini kullanıyorum, ayrıca direksiyon kilidini hep kilitlerim. Tabi hepsinden önemlisi kasko. Motora verecek paran varsa kaskoya da verecek paran olmalı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst