- Katılım
- 31 Ocak 2012
- Mesajlar
- 36
- Konu Yazar
- #1
Forumda daha önce yazdığım gibi 6 haziran gecesi motorum çalındı.polise gidildi falan herşey tamam.
ancak yaptığım araştırmalarda okuduğum yazılarda çalınan araç bulunduğunda sanırım sahibine haber verilmiyor.
bu bilgi doğrumu acaba doğruysa eğer ne yapmalıyız sürekli karakola gidip sormalımıyız yoksa başka bir yolu varmıdır??
bilgisi olanlar bişeyler yazarsa sevinirim. teşekkürler şimdiden...
ancak yaptığım araştırmalarda okuduğum yazılarda çalınan araç bulunduğunda sanırım sahibine haber verilmiyor.
bu bilgi doğrumu acaba doğruysa eğer ne yapmalıyız sürekli karakola gidip sormalımıyız yoksa başka bir yolu varmıdır??
bilgisi olanlar bişeyler yazarsa sevinirim. teşekkürler şimdiden...