Çaldıkları motosikletleri iade için para istediler

Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
102
aynısı benim başıma geldi.

motorum çalındıktan 1,5 ay sonra falan motosiklet forumlarına koyduğum numaralardan bulmuşlar beni. 1.250 liraya vereyim motorunu dedi. motor cbf 250 idi bu arada. işin komik yanı adamlar bana çağrı atıyorlardı, ben onları arıyordum. yani numaraları elimizdeydi ama ona rağmen polis bir şey yapamadı. belki de yapmadı, tanıdık olmasına rağmen...

her neyse bu da böyle bir anımdır :)
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
114
Böyle bir durumda en iyisi, parayı verip motoru almak için bir yerde buluşma ayarlayıp, oraya kalabalık olarak gidip bu heriflere sağlam bi zopa atmak, kesinlikle kanunlardan daha etkili bi caydırıcı yöntem olacaktır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst