- Katılım
- 3 Ara 2012
- Mesajlar
- 2,176
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçen bisikletim için bu seti aldım decathlon dan.
http://www.decathlon.com.tr/vioo-300-aydinlatma-seti-siyah-id_8346518.html
ikili 50 tl tekli 29 tl satılıyor.
ister kırmızı ister beyaz sabit veya yanıp sönmeli olarak ayarlayabiliyorsunuz.
şarjlı. pil ile çalışmıyor. 4 5 saat yanma süresi var. çabucak şarj oluyor.
trafik polisine sordum. motosiklete yasak ama kask veya monta yasak deyil dedi sadece beyaz yakmak şartıyla dedi.
sonuçta çakıyormu çakıyor yani akü derdi yok. trafikte görünür olmak için iyi bence ayrıca güven veriyor. tavsiye ediyorum.
http://www.decathlon.com.tr/vioo-300-aydinlatma-seti-siyah-id_8346518.html
ikili 50 tl tekli 29 tl satılıyor.
ister kırmızı ister beyaz sabit veya yanıp sönmeli olarak ayarlayabiliyorsunuz.
şarjlı. pil ile çalışmıyor. 4 5 saat yanma süresi var. çabucak şarj oluyor.
trafik polisine sordum. motosiklete yasak ama kask veya monta yasak deyil dedi sadece beyaz yakmak şartıyla dedi.
sonuçta çakıyormu çakıyor yani akü derdi yok. trafikte görünür olmak için iyi bence ayrıca güven veriyor. tavsiye ediyorum.