Çakar lamba serbest trafik polisine sordum. video mevcut

Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçen bisikletim için bu seti aldım decathlon dan.
http://www.decathlon.com.tr/vioo-300-aydinlatma-seti-siyah-id_8346518.html

ikili 50 tl tekli 29 tl satılıyor.
ister kırmızı ister beyaz sabit veya yanıp sönmeli olarak ayarlayabiliyorsunuz.
şarjlı. pil ile çalışmıyor. 4 5 saat yanma süresi var. çabucak şarj oluyor.

trafik polisine sordum. motosiklete yasak ama kask veya monta yasak deyil dedi sadece beyaz yakmak şartıyla dedi.
sonuçta çakıyormu çakıyor yani akü derdi yok. trafikte görünür olmak için iyi bence ayrıca güven veriyor. tavsiye ediyorum.

 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
çok apaçi işi. sis farkı takıp motorun ve kendinin karizmasını arttırmak iyi çözüm
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
canın çok sıkılmış olmalı hocam :mrgreen: Sen kalk gel bizim bu taraflara için açılsın accık :)
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
egzozla kulaklarımızın ırzına geçtiniz şimdi sıra çakarla da gözlerimizin ırzına geçmekte; güzel...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2015
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ulan şu koca adamın yaptığı hareketlere bak ya ahahahsdsadhasoda
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Video güzel hoşta sonu olmamış.
Ama genel olarak videolarını beğeniyorum çoğu faydalı videolar ve emek harcıyorsunuz.

Konuyla ilgili bir soru hocam bunları kaska nasıl montajladınız?
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Video güzel hoşta sonu olmamış.
Ama genel olarak videolarını beğeniyorum çoğu faydalı videolar ve emek harcıyorsunuz.

Konuyla ilgili bir soru hocam bunları kaska nasıl montajladınız?

çift taraflı bant ile
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
661
aynı oksijeni kullanıp farklı hayat yaşayan arkadaş senide unutmadık rahat ol
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
0:27 de gülmekten yere yattım ::xs06:: şimdi isterseniz motosikletlileri farketmeyin ::fool:: btwin kaliteli markadır ucuza da almışın beğendim. bunlardan bir çift daha alınıp motorun kafa grenajına konsa yasak olur mu polise onuda sorsaydın keşke :cat:
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
karayolları trafik kanunu der ki ;

Madde 26 – Belirli araçlarda, çalışma yerini ve şeklini, kapasite ve diğer niteliklerini belirleyen plaka, ışık, renk, şekil,sembol ve yazı gibi ayırım işaretleri bulundurulması zorunludur.

(Değişik: 17/10/1996 - 4199/11 md.) Araçların dışında bulundurulması zorunlu işaretlerden başka, araçlara; reklam, yazı, işaret, resim, şekil, sembol, ilan, flama, bayrak ve benzerlerinin takılması, yazılması, sesli ve ışıklı donanımların bulundurulması ve izin verilmesine dair esas ve usuller ile diğer hususlar İçişleri Bakanlığınca çıkarılacak yönetmelikte gösterilir.


ilgili yönetmeliği bulamadım,
fazla da bakmadım.

polisin lafına güvenip iş yapmayın,
bir ikisi bir şey demez bir tanesi cezayı yapıştırır.
itiraz edemezsiniz.

yine de siz bilirsiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst