CaBbaRıma kavuştum !!! honda CBR 125 :)

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
178
Bugün ilk motosikletime kavuştum,çok mutlu ve heyecanlyım ALLAH herkese bu duyguyu yaşatır inş :) Resimleri en kısa zamanda koyacağım.
Hala inanamıyorum yaa bunu yazan ben miyim :mrgreen:
Honda hayat 'o'nda 'o' bende !!! :queen:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayirli olsun kardesim. Allah(cc) kaza bela vermesin.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
hayırlı olsun,Allah kaza bela vermesin
herdaim böyle keyifle binesin...
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Allah kaza bela vermesin kardesim. Allah gonlune göre versin insallah.
Güle güle kullanman dileklerimle.

saygılar..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güle güle bin......:rendeer:


Bi cıbıra bukadar sevinen adam harley alsa tavanı deler sanırım...:queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
iLK Gün insan böyle sewinçLi oluyo ama sonra yetmiyo 125 cc :) Kendimden biliyorum :) hayıRLı olsun :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende_emre

HAYIRLI OLSUN M£VLA Kazadan Beladan Korusun İnş AMİN :cat: :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Güle güle kullan....

Unutma ; motorunu değil , tecrübeni büyütmek için çalış!
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
178
teşekürler abilerım ama bısey sorcam bu vıtesler nıye bu kadar sert :silent:
boşa gecırecegımde takılı kalıyo bazen zamanla duzelır sanırım demi :silent:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Vites tam geçmiyordur , takılı kalmaması için debriyajı hafif brak öyle geçir... Veyahutta motoru biraz ileri geri oynat... Zamanla alışacaksın :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst