- Katılım
- 30 Tem 2006
- Mesajlar
- 178
- Konu Yazar
- #1
Bugün ilk motosikletime kavuştum,çok mutlu ve heyecanlyım ALLAH herkese bu duyguyu yaşatır inş
Resimleri en kısa zamanda koyacağım.
Hala inanamıyorum yaa bunu yazan ben miyim :mrgreen:
Honda hayat 'o'nda 'o' bende !!! :queen:
Hala inanamıyorum yaa bunu yazan ben miyim :mrgreen:
Honda hayat 'o'nda 'o' bende !!! :queen: