CaBbaRıma kavuştum !!! honda CBR 125 :)

Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
hayırlı uğurlu olsun kardeş allah kaza bela vermez inş bide bana nasip etse şu cabbarı:salut:
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
661
hayırlı olsun kardeşim kazasız sürüşler...dikkat et... ahh cabbar ahh aşkından eridim bittim kalmadım ulennn:salut:
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Hayırlı Ugurlu olsun kardessss
ALLAHIM Banada Nasip edersinn İnşallah....
:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst