- Katılım
- 27 Nis 2007
- Mesajlar
- 836
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar yaklaşık 3 hafta önce Bws aldım.İlk aldığımda motorun 0 dan kalkışı harika idi ama hız olarak 80 i geçemiyodum.Motorum da ki kayış 17 000 km lik kayıştı ve sorunun varyatör kayışından olabileceğini düşünerek varyatör kayışını değiştirdim.Kayışı değiştirdikten sonra motor 90 95 leri düz yolda görmeye başladı ama eski kayışla sağladığım o ilk kalkışı bi türlü gerçekleştiremedim motor daha yavaş kalkmaya başladı ve ilk kalkışlarda özellikle yokuş yukarıda HAFİF TİTREME ve zorlama hissettim sanki bişey gazı ilk kalkışta tutuyordu sonra birden veriyordu. gittim servise egzos ve karbüratör temizlencek dediler temizlettim aldım motoru titreme az da olsa gitti ama o ilk eski kayıştaki seriliği yakalayamadım ve şuan motorumun 2 kişi giderken yokuş yukarı kalkışlarda zorlandığını görüyorum değişik bi ses gelio motordan ilk gazda ama sonradan 1 2 sn içerisinde düzelio.Activam vardı bundan önce ondada kayış deiştirdikten sonra titreme ve ilk kalkışlarda sorunlar olmuştu; acaba bi motorda ilk kayışı değiştirdikten sonra o motor eski çekişini kalkışını yakalıyamıyor mu bu iş bnm çok sinirimi bozuyor . Normalde bi bws 6-7 sn de 60 km ye çıkar bnmkisi şuan 9-10 snde çıkıyor sizce ne yapmam gerek.Servisin dediğine göre motor 2 kere şişirlmiş ve kompresör gücü düşmüş diyo 18 000 kmde bws ler yeni motor istermi sizce tavsiye ve yorumlarınızı bekliyorum.