buzda ss kullanan çılgınlar...

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
buzda dans bu olsa gerek:queen: resimlerden sonra video başlıyor.

[YT]8G8XntwzYgM[/YT]
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
70
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
daha önce defalarca verildi ama tekrardan izlemek güzeldi paylaşım için teşekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
70
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Üyelik tarihinize bakınca sormadan edemiycem, bu video 8 günde kaç kere verildiki.:silent:

murat ben isoların efendy'siyim desem buda yeni nickim desem yeterli açıklama olarmı:p çömez muamelesimi görüyorum ,yokk canım olamaz murat yapmazz:p
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
murat ben isoların efendy'siyim desem buda yeni nickim desem yeterli açıklama olarmı:p çömez muamelesimi görüyorum ,yokk canım olamaz murat yapmazz:p

Çamaşır değiştirir gibi nick değiştiriyosunuz, bizde size uysak okul olcak 60bin kişi:p
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Bende de ses var görüntü yok.Java'yı güncellemek falan mı lazım görmek için anlamadım:silent:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
daha önce verilmiş kusura bakmayın:pale:
şimdi youtube yaptım izleyemeyenler için...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst