Niye daha çok motorda görmüyoruz sorusunun cevabı patentli olması da.. ister miydim onu da bilmiyorum.
Daha fazla alan sunuyor da, bunu iyi ve düzgün soğutabilecek mi? Sırf bu yüzden alan artırmak isterken ısıdan yamulunca çok bir esprisi kalmıyor. Alan artmış tamam da ısıyı transfer edeceği yer azalıyor.
Isı lastiğe daha yakın, bilmiyorum benim hüsnü kuruntum mu ama yine de o kısmı da hoşuma gitmedi.
Bir de frende diske uygulanan kuvvetin lastiğe aktarıldığı yer lastiğin dönüş merkezinden çok uzağa gitmiş oluyor. O da hoşuma kaçmadı.
Birinci dediğimiz Buell disklerde genelde yamulma oluyor diye zaten biliniyor, iki ve üç benim kuruntum olabilir ama hiç etkisiz olacağını da sanmıyorum ikisinin de.