Büyük Gezim Bitti

Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
Evet arkadaşlar uzun zaman önce bahsetmiş olduğum gezimi yaptım bazı planlanmayan durunardan dolayı rotamı kısaltmak zorunda kaldım çünkü zamanım çok azdı ve tek başına olmanın gezilerde dezavantaj olduğunu farkettim ama yinede hiçnir sorun yaşamadan tam tamına 2000 km yol yaptım. Şimdi size çekmiş oldugum bazı resimleri göstermek istiyorum.

Muğla'dan yola çıkmadan önce Balıkesir'e kadar hiç mola vermedim.
mula1zm6.jpg

Balıkesir'e varınca ailemle birlikte Susurluk'a gittik.
susurluk1hr3.jpg

susurluk2be8.jpg

susurluk3jf4.jpg

susurluk4kq6.jpg


Bir kaç gün sonra kadeşim Yunanistan'dan gelerek bize süpriz yaptı onunla da gezdik
burcuew1lu7.jpg

burcuew2wx8.jpg

burcuew3us1.jpg


Çanakkale'ye gitmek için sabah çok erken saatte yola çıktım hava çok sıcaktı

anakkaleyolu1qu1.jpg

anakkaleyolu2ny7.jpg

anakkaleyolu3vw5.jpg

anakkaleyolu4pq4.jpg

anakkaleyolu5ja1.jpg


Zaman kaybetmeden denize gitmeye karar verdik Dardanos Plajına
anakkaledardanos1hg8.jpg

anakkaledardanos2yd6.jpg


Ve işte Gelibolu seferimiz
gelibolu1oq9.jpg

gelibolu2rs3.jpg

gelibolu3sj8.jpg

gelibolu4tk4.jpg

gelibolu5hu9.jpg

gelibolu6hh8.jpg

gelibolu7ar9.jpg

gelibolu8fb8.jpg

gelibolu9mq8.jpg

gelibolu20lp6.jpg

gelibolu11jv5.jpg

gelibolu12mv9.jpg

gelibolu13sp1.jpg

gelibolu14ta4.jpg

gelibolu15zv3.jpg

gelibolu16lw5.jpg

gelibolu17ei4.jpg

gelibolu18cx0.jpg

gelibolu19rl8.jpg

gelibolu21rf5.jpg

gelibolu22ut8.jpg

gelibolu23az6.jpg

gelibolu24il0.jpg

gelibolu25ef5.jpg

gelibolu26ki7.jpg

gelibolu27cw0.jpg

gelibolu28sr9.jpg

gelibolu29ff2.jpg

gelibolu30vx7.jpg

gelibolu31mq2.jpg

gelibolu32vt8.jpg

gelibolu33rt7.jpg

gelibolu34cu0.jpg

gelibolu35ga0.jpg

gelibolu36lf9.jpg

gelibolu38zl5.jpg

gelibolu39zn6.jpg

gelibolu40hc9.jpg

gelibolu41nm4.jpg

gelibolu42ae0.jpg


Nusret Mayın Gemisi
nusretmayngemisisj7.jpg


Truva Atı
truvaatwo1.jpg


Muğla'ya Dönüş
mugladn1fs8.jpg

mugladn2rr9.jpg

mugladn3fn2.jpg

mugladn4pn9.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeşim tekerine sağlık
güzel gezi güzel fotolar motorcu dedğin alıp başını gider tebrikler
ailen ve motorculuğunla hayatboyu mutlukkalman dileğimle
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Tebrikler :) harika fotoğrafflar :) her zaman yolun açık olması dileğiyle :)
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Güzel gezi olmuş.Bu geziler bize gazzzz olarak geri dönüyor... :wiinkk:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Güzel gezimişsiniz,tebrik ederim.Motorunuzun maaşallahı var şık duruyor.Ailenize selamlar kucak dolusu sevgiler.
Bursadan ihtiyar ailesi derseniz hatırlarlar.:wiinkk:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
güzel gezi olmuş süper resimler eline saglık. paylaşım için tşk:rendeer:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
güzel olmuş gerçekten buraya da uğrasaydınya ne kalmış çanankkaleden sonra.
neyse birdahaki sefere beklerim artık.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
çok güzel bir gezi olmuş..çanakkale resimleri beni çok etkiledi çok istememe ve çok yakınında (istanbul)olmama rağmen kısmet olmadı görmek..her türk insanının görmesi gereken yerler olduğuna inanıyorum..biz bu vatanı leblebi çekirden parasına almadık bu vatanın her bir karış toprağı şehitlrimizin kanı canı bedeliyle bizlere kaldı..allah şehadelerini kutlu kılsın..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
güzel bir gezi olmuş.sanırım çok keyif almışsın bu resimlerden belli oluyor.sağlıklı gezilerinin fırsat buldukça devamını dilerim.esen kal.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
iyi gezmişsin güzel olmus
özellikle çanakkale/gelibolu çok hoşuma gitti bende gitmek istiyorum oraya:pale:
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
Harika gezi olmuş ,zaten planım Trakya yı Çanakkale!ye kadar dolaşmak,resimleri görünce bir an önce harekete geçmem gerektiğini anladım,sağlıcakla...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
seni kıskandım iyi bir gezi oldu sanırım çanakkale seni etkilemiş olmalı resimler harkulade eline sağlık.
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Kaptan güzel gezi olmuş.Artık seni Muğla MT gezilerindede görmek isteriz.
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
127
Amasra ya gezi düşünüyordum, şimdi Gelibolu da plana dahil oldu. Resimler çok güzeldi. Ailene ve sana sağlıklı bir yaşam dileğiyle İzmit ten selamlar...
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
motorun çok güzel, güzelde bi gezi yapmışsın.bi türlü bu gt 250 modelini aklımdan atamıyorum.fakat bi kaç arkadaşımızın mekanik problemlerinden dolayı bi türlü kafamdaki soru işaretleri netleşmedi. yok mu bu gt 250 modeline beni kronik problemleri olmadığına ikna edecek bi kullanıcı:pr:yoksa kendimi ybr 250 ye teslim etmek zorunda kalıcamki sitedekilerden çekiniyom...:salut:
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
arkadaşlar hepinize teker teker teşekkür ediyorum çok sağolun
Can abi artık vakit buldukça katılacağımdan emin olabilirsin
faruk59 valla vaktim hiç olmadı hep aklımdaydı gelmek ama bi dahaki sefere
hihi okudusan 2000 km yol yaptım ve yaptıgım sadece benzin koymaktı başka bişi değil
Herkesin mutlaka gidip görmesi gereken bir yer mutlaka gidin ben bundan sonra her sene gidcegim Çanakkaleye çünkü çok güzel arkaaşlar edindim ve çok güzel zamanlar geçirdim hepinizin görmesi dileğiyle
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
tekerine,yüreğine sağlık arkadaşım.çok görmek isteyipte birtürlü fırsatını bulamadığım çanakkale ve gelibolu'yu harika resmetmişsin.tebrikler.sevgilerimle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst