- Katılım
- 8 Nis 2007
- Mesajlar
- 116
buyuk gecmıs olsun bole seyleride insan dusunemıo bır anlık seyler ama hayatı onemı olan seyler ne yazık kı.. allah herkesı boyle hayatı tehlıkelerden korusun
geçmiş olsun hocam..bizde Kocaeline giderken yolda hareket halinde bir kaplumbağadan sıyırdık...bi üstünden geçsek direkt takla...
Arabada motor kaputu otobanda açılarak ön camı tamamen kapatmıştı, hava mazgallarından bakarak sağa çekmiştim. Allah hepimizi kazadan beladan korusun.