büyük bir.kaza.atlatım.bu gün.

Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
izmirde. oturanlar bilir karabağlar çevre yolunda giderken kocaman bir siyah laylon.poşet başıma dolandı .birden neye uğradığıma şaşırdım.80 .90 la gidiyorum hiç sağa sola kırmadan belki 6 .7 saniye.sol elimle poşeti kafamdan aldım.demeki.herşeye dikkat etmek lazım kaza geliyorum demez.inanınki hala kendime gelemedim.allah hepimizi korusun.saygılar.
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Hocam gecmis olsun olmadık yerden bulunup gelebiliyo insanın basına böle, bir benzeri bende olmustu arkadasın kaskını almıs bulundum o güno da Huge bedenmi neyse artık büyük geldi kafama sanırım, otobanda gidiyorum 90-95 i falan gördüğümde kask yukarı kalktı gözlerimi kapattı cene kısmı :) napıcamı bilemedim hemen hız kestim, dedim bosver otobanı gir ara sokaklara, yavas yavas..
 
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
212
Böyle enteresan seyler çok oluyor geçen gün bursada sehir merkezine giderken sol seritten giden bir kamyondan kocaman bir karton kutu üstüme uçtu neye uğradıgımı sasırdım kaçamadım da allahtan sağımdan solumdan araba gelmiyordu dengemi bulamasam allah korusun girmiştik bir arabanın altına!
çook dikkat lazım çook ama o da bir yere kadar bee... sans işte:)
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
geçmiş olsun kardeş.. ne zaman ne olacagı belli olmuyor. bu poşet bir araba,bir kamyonun önüne bile yapışabilir... o da sana denk gelmiş anlaşılan.. neyse Tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
geçmiş olsun arkadaşım...küçük bi olaymış gibi görünsede gerçekten çok büyük sonuçlara sebep olacak bi durum...verilmiş sadakan varmış...yolda çeşitli tehlikeler bizi bekliyo her zaman full dikkat...
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
121
geçmiş olsun,iyi ki kazasız belasız atlatmışsın.
demekki neymiş,yollarda her türlü tehlikeye hazırlıklı olmak gerekiyor.
daş düşebülür ayu çıkabülür:queen:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
geçmiş olsun ,daha dikkatli olmak lazım. yolda ne var ne yok dört gözümüzü açmak gerek. eğer yolda herhangi bir nesne görürseniz hızını rahatlıkla durabileceğimiz hızlara çekmeliyiz.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
geçmiş olsun özellikle şehir içinde ve de okulların tatil olduğu günlerde süratimizi ve dikkatimize daha fazla özen göstermeliyiz
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
177
çokkkkkkkkkkkkk geçmiş olsun çok büyük bir kaza atlatmışısın valla.
cahil insanlarımız yine kendini belli ediyor işlerini tedbirli yapsalar o poşetin işe ne orda ya
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
arkadasım cook gecmıs olsunn çook tehlıkelı böyle poşet moşet yollardaki aman dıkkat edelım..
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Allah Korumuş
Hepimiz Ne Kadar Dikkatli Tecrübeli Olsakta Bu Tip Olaylardan
Allah Korusun
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
izmirde. oturanlar bilir karabağlar çevre yolunda giderken kocaman bir siyah laylonpoşet başıma dolandı .birden neye uğradığıma şaşırdım.80 .90 la gidiyorum hiç sağa sola kırmadan belki 6 .7 saniye.sol elimle poşeti kafamdan aldım.demeki.herşeye dikkat etmek lazım kaza geliyorum demez.inanınki hala kendime gelemedim.allah hepimizi korusun.saygılar.


geçmiş olsun hocam..bizde Kocaeline giderken yolda hareket halinde bir kaplumbağadan sıyırdık...bi üstünden geçsek direkt takla...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun arkadaşım o yol zaten çok tehlikeli biliyorum...
Bana da benzer bir olay olmuştu arabada iken. Özdereden gelirken önümdeki -insan olmayan bir kişi- aracından bir torba attı ve torba gelip benim ön camda yapıştı. İşin kötü tarafı içinde yoğurt olan bir torba. Ne alaka diyeceksiniz. Ben de bilmiyorum. epey süratli gidiyordum sileceği çalıştırıyorum bütün cam yoğurt oluyor bırakıyorum göremiyorum (Bu olayın saniyeler içinde olduğunu düşünürseniz anlayabilirsiniz) Valla kaza yapmadım ama verilmiş sadakam varmış. Üstelik o yol çok tehlikelidir ve yol da epey kalabalıktı o yolu bilenler bilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst