- Katılım
- 26 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,755
- Konu Yazar
- #1
izmirde. oturanlar bilir karabağlar çevre yolunda giderken kocaman bir siyah laylon.poşet başıma dolandı .birden neye uğradığıma şaşırdım.80 .90 la gidiyorum hiç sağa sola kırmadan belki 6 .7 saniye.sol elimle poşeti kafamdan aldım.demeki.herşeye dikkat etmek lazım kaza geliyorum demez.inanınki hala kendime gelemedim.allah hepimizi korusun.saygılar.