büyük bir.kaza.atlatım.bu gün.

Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
116
buyuk gecmıs olsun bole seyleride insan dusunemıo bır anlık seyler ama hayatı onemı olan seyler ne yazık kı.. allah herkesı boyle hayatı tehlıkelerden korusun
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
çok geçmiş olsun arkadaşım.
hakikaten verilmiş sadakan varmış...

Eğitimsiz Poşetlere Hayır!!!
(yok yanlış oldu galiba :p)
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
buyuk gecmis olsun walla bu tur durumlarla karsilasmak muhtemel allah hepimizi korusun!!!
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
geçmiş olsun arkadaşım...
HAYDİ ARKADAŞLAR BİRAZ DAHA DİKKAT

daha kötülerini unutmayalım...
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
ALLAH korusun ya .. film gibi.. arkadaşlar böyle bir durum insanın başına nadiren gelir
ama böyle durumlara karşı araçlara çok yakın sürmemek lazım ..
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
geçmiş olsun hocam..bizde Kocaeline giderken yolda hareket halinde bir kaplumbağadan sıyırdık...bi üstünden geçsek direkt takla...

sanada geçmiş olsun hepimizi allah peterinden korusun ne diyelim

hepinize ayrı ayrı teşekür ederim arkadaşlar ilginiz den dolayı allah hiç kimseye kaza bela vermesin her şey günlünüzce olsun :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
geçmiş olsun

spacer.gif
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun. bu tür -olasılık dahilinde bile olmayan- problemlerin farkına varmak bizim içinde iyi oluyor. teşekkür ederim paylaştığın için. tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
dostum geçmiş olsun buna yakın bir olayda benim başıma gelmişti otobanda kamyon brandası otomobilin üzerini kapatmıştı dikkatli olmak lazım
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Arabada motor kaputu otobanda açılarak ön camı tamamen kapatmıştı, hava mazgallarından bakarak sağa çekmiştim. Allah hepimizi kazadan beladan korusun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biraz Geç Oldu Ksr Bakma Geçmiş Olsun :pale:

ALLAH Kazadan Beladan Korusun İnşallah :rendeer:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
55
çok geçmiş olsun,yol işte herşey çıkabiliyor..şunuda unutmamak gerekir araç kullanıcılarıda daha dikkatli olmalı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst