oyuncak olma ihtimali yüksek...
http://www.gizmodo.fr/2007/03/22/phpalv_la_moto_qui_vole.html
sitesine girdim, fransızca yazıyor...
Patriote anlatır bize bunu ancak...
Özel mesajını aldım cevap yazdım.
Neyse buraya geniş(sitede verildiği kadar) bir açıklamasını yapayım.
Efendim bu alet, 3 tekerli motosiklet ile gyrocoptére arası bir şeymiş.
Trafik kermekeşliğine çözüm için dizayn edilmiş.
Hem havada hem de karada gidecek şekilde çizilmiş bir konsept.
Rotorlar, alet kullanılmadığı zaman, üstüne doğru katlanıyor. Çok çabuk uçuşa hazır hale gelebiliyor.
Karada en fazla 200 km/h hıza sahip olacak bu alet, havada ise biraz daha az bir sürat yapacak.
Henüz lansmanı yapılmadığından, sürücü profili ve özellikleri konusunda bir açıklama yok.
Fakat hedef kitlenin hız delileri ve amatör gadgets
* olduğu söyleniyor.
2009 yılında lansmanı yapılması planlanıyor.
Sanırım bir 10 yıl içerisinde de satışa çıkar.
Konsepti tasarlayanlar, lansmandan daha önce yeni James Bond filminde bu aletin yer almasını canı gönülden istiyorlarmış.
* Gadgets kelimesinin Türkçe bir karşılığı sanırım yok. Tanımlamaya çalışmak gerekirse, hani, bir çok değişik işleve sahip aletler vardır. Özellikle James Bond filmlerinde kalem tabanca olur, sonra çakmak olarak kullanır vs. İşte böyle aletlerin de delileri var.

Onlara deniliyor.