buu buu nedir buu

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
kedidir o kedii...:p + 25 karekterdir.... yada ne olduğu belirsiz karektersiz bişi...
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
1 sene once falan haberlerde gormustum e5 ten artık ucarak gıdın dıye heralde odur
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
vala benim hosuma gitmedi degil hani bir düşününsene yagmır yagdı yok trafikte sıkışmak yok ha birde şu tepenin ardında ne var diye kara kara düşünmek veya meraktan taa oralara gitmek te yok çık yukarı bak :mrgreen:
vala başka birşey ararken ilginç bir stede bunları buldum ve daha neler neler var yavaş yavaş kulanırım artıkın malzeme bol:mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bundan 10 yıl önce cep telefonuda hayaldi, bunuda yaparlar bizde bineriz, benden size bir uyarı önce çinliler yaparsa sakın almayın:p asfalta yakınken iyilerde havada allah korusun :queen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Kıyamet mi yaklaşıyor acaba:queen::queen::queen:

hakkaten ya o zaman gördüğümde masal gibi geliyodu ama şimdi piyasaya sürmeye hazırlanıyorlar :)

bundan 10 yıl önce cep telefonuda hayaldi, bunuda yaparlar bizde bineriz, benden size bir uyarı önce çinliler yaparsa sakın almayın:p asfalta yakınken iyilerde havada allah korusun :queen:

hahahahaha bencede :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uçan triporter manyak güzel bunun bayiliğini almak için irtibat numarası verebilirmisin sanada ortaklık teklif ediyom..
 
Katılım
26 Eyl 2005
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
helikoptrackorsiklet
sımdı boyle bı aletın oldugunu dusunsenıze turkıyede...artık havada facıa dehset.. bı de taksıcılere vercekler bundan sız gorun artık samatayı
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
111phiarop67bfr3.jpg


Bunun kanatlı halı resmen :queen:

Valla böyle bişi ne zaman olur bılmem :queen:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oyuncak olma ihtimali yüksek...

http://www.gizmodo.fr/2007/03/22/phpalv_la_moto_qui_vole.html

sitesine girdim, fransızca yazıyor...

Patriote anlatır bize bunu ancak...


Özel mesajını aldım cevap yazdım.:)

Neyse buraya geniş(sitede verildiği kadar) bir açıklamasını yapayım.

Efendim bu alet, 3 tekerli motosiklet ile gyrocoptére arası bir şeymiş.
Trafik kermekeşliğine çözüm için dizayn edilmiş.
Hem havada hem de karada gidecek şekilde çizilmiş bir konsept.

Rotorlar, alet kullanılmadığı zaman, üstüne doğru katlanıyor. Çok çabuk uçuşa hazır hale gelebiliyor.

Karada en fazla 200 km/h hıza sahip olacak bu alet, havada ise biraz daha az bir sürat yapacak.
Henüz lansmanı yapılmadığından, sürücü profili ve özellikleri konusunda bir açıklama yok.
Fakat hedef kitlenin hız delileri ve amatör gadgets* olduğu söyleniyor.

2009 yılında lansmanı yapılması planlanıyor.
Sanırım bir 10 yıl içerisinde de satışa çıkar.
Konsepti tasarlayanlar, lansmandan daha önce yeni James Bond filminde bu aletin yer almasını canı gönülden istiyorlarmış.


* Gadgets kelimesinin Türkçe bir karşılığı sanırım yok. Tanımlamaya çalışmak gerekirse, hani, bir çok değişik işleve sahip aletler vardır. Özellikle James Bond filmlerinde kalem tabanca olur, sonra çakmak olarak kullanır vs. İşte böyle aletlerin de delileri var. :) Onlara deniliyor.
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
353
Böyle bir makinenin çıkacağını tahmit etmiştim ben yıllar önce demek ki şimdi yapmışlar. kesinlikle çinliler yapmıştır. haaaaaaaaa
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Karada gitmesini öğrenemeyen yurdum insanına fazla böyle şeyler...

Trafik derdi olmaz ama nüfüsumuz hızla azalır... :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst