Bütün Kullanıcıların Fotoğrafları Burada

Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
178
bu da ben işte

bycarismajx8.jpg


251120071tt9.jpg


resim8su6.jpg


050077rf9yxbs6.jpg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
bunlarda bendeniz doğubayazıta 2 motorumlada gitmiştim geçensene mondıalle busene motoran ile







 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
ahanda bens

nasılım :p

normalde gozluk camı sıyah ama ph ile yesıl yaptım sinek gıbı oldum :p
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Bu da benim gerci motor ile alakası olmayan bi foto ama idare ederiz :p



Gaffur da en az benim kadar iyi cikmis
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Biri Nasıl Resim Yollayacağımı Söyleyebilrimi:(

ya ben nasıl resim yolıcam nolur briniz bi el atın:(

http://imageshack.us/ buraya gırıyorsun , gözat butonundan bilgisayarının neresındeyse artık resmın secıyorsun , aç diyorsun ve ordan goruntuyu 640*480 yapıp resize imageyi işaretleyip , host it diyorsun sonra sana resmın oldugu bır bulten gelecek RESMİN ALTINDA Kİ SATIRLARDAN 1. Yİ KOPYALAYIP SİTEYE YAPISTIRIYORSUN BU KADAR BASİT

KANUNİ DAVİDSON CARACAL 200 İLE BURSAYA GİDERKEN

 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu beeeeen ehi ehi..

 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
PROFİL RESMİMİ YAKINDAN MERAK EDENLER İÇİN :bounce:

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst