busefer kaza benden

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
arkadaslar dun saat2 gıbı kaza yaptım detaylara gırmeyecem .karsı taraf hatalı motorumda kırıldı masrafları karsılayacak.bende bısey yok bıraz bılegım burkuldu .dızımde yarıldı .bunlarda fotolar.


 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
büyük geçmiş olsun.omarım kötü bişeyin yoktur.cana geleceğine mala gelsin.umarım karşı taraf yamuk yapmaz
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Çok geçmiş olsun, cana gelen mal'a gelsin.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Allah kaza bela musibetleri cümlemizden uzak etsin insallah.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
saolun arkadaslar.bakalım bugun parca almaya gıdecem ınsallah yamuk yapmaz carpan vatandas.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
yaptığın ve yapacağın en kötü kaza bu olur umarım Allah hepimizi korusu
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
geçmiş olsun.yapacağın en kötü kaza bu olur inşaallah.:pale::rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun.

Dizlik olsaydı işe yarar mıydı? Bilek için belki bot işe yarardı.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
GeÇMiŞ OLSun kardeşim :rendeer: aLLah bi daha yaşatmasın :rendeer:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Gecmis olsun kardes :rendeer: Allah daha buyuk kazalardan korusun..
ne yazik ki Istanbul'da yalnizca bizim dikkatli olmamiz yetmiyor :pale:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
tesekkurler arkadaslar bugun parcaları sordum gidonda egilmıs toplam 260 ytl ye maloldu cuma gunu soz aldık bakalım parayı alabılecekmıyız.

Geçmiş olsun.

Dizlik olsaydı işe yarar mıydı? Bilek için belki bot işe yarardı.

bende sımdı dızıme bakıyordum.aklımdan dızlık gectı.yazını okudum.evet dızlık sartmıs.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst