departed Katılım 12 Tem 2007 Mesajlar 665 2 Eyl 2007 Konu Yazar #1 arkadaslar dun saat2 gıbı kaza yaptım detaylara gırmeyecem .karsı taraf hatalı motorumda kırıldı masrafları karsılayacak.bende bısey yok bıraz bılegım burkuldu .dızımde yarıldı .bunlarda fotolar.
arkadaslar dun saat2 gıbı kaza yaptım detaylara gırmeyecem .karsı taraf hatalı motorumda kırıldı masrafları karsılayacak.bende bısey yok bıraz bılegım burkuldu .dızımde yarıldı .bunlarda fotolar.
ozrace Katılım 29 May 2007 Mesajlar 3,302 3 Eyl 2007 #2 büyük geçmiş olsun.omarım kötü bişeyin yoktur.cana geleceğine mala gelsin.umarım karşı taraf yamuk yapmaz
büyük geçmiş olsun.omarım kötü bişeyin yoktur.cana geleceğine mala gelsin.umarım karşı taraf yamuk yapmaz
aYe Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 7 Haz 2007 Mesajlar 3,875 3 Eyl 2007 #3 Çok geçmiş olsun, cana gelen mal'a gelsin.
CERRAHI Katılım 29 Haz 2006 Mesajlar 3,438 3 Eyl 2007 #4 Allah kaza bela musibetleri cümlemizden uzak etsin insallah.
departed Katılım 12 Tem 2007 Mesajlar 665 3 Eyl 2007 Konu Yazar #5 saolun arkadaslar.bakalım bugun parca almaya gıdecem ınsallah yamuk yapmaz carpan vatandas.
Carcharoth Katılım 30 Nis 2006 Mesajlar 1,051 3 Eyl 2007 #6 Geçmiş olsun. Umarım en kötü kazan bu olur...
efendy_iso Katılım 1 May 2007 Mesajlar 4,036 3 Eyl 2007 #7 yaptığın ve yapacağın en kötü kaza bu olur umarım Allah hepimizi korusu
BİROL 78 Katılım 11 Tem 2007 Mesajlar 925 3 Eyl 2007 #8 geçmiş olsun.yapacağın en kötü kaza bu olur inşaallah.ale::rendeer:
black_dog_rr Katılım 6 Mar 2007 Mesajlar 565 3 Eyl 2007 #10 geçmiş olsun kankam ::::::::::::::::::::::::::::::......
MrCool Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 1 Eyl 2005 Mesajlar 902 3 Eyl 2007 #11 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Geçmiş olsun. Dizlik olsaydı işe yarar mıydı? Bilek için belki bot işe yarardı.
cakalaz Katılım 12 Eki 2006 Mesajlar 11,471 3 Eyl 2007 #12 GeÇMiŞ OLSun kardeşim :rendeer: aLLah bi daha yaşatmasın :rendeer:
Melihce Katılım 10 Ağu 2007 Mesajlar 144 3 Eyl 2007 #14 Gecmis olsun kardes :rendeer: Allah daha buyuk kazalardan korusun.. ne yazik ki Istanbul'da yalnizca bizim dikkatli olmamiz yetmiyor ale:
Gecmis olsun kardes :rendeer: Allah daha buyuk kazalardan korusun.. ne yazik ki Istanbul'da yalnizca bizim dikkatli olmamiz yetmiyor ale:
departed Katılım 12 Tem 2007 Mesajlar 665 3 Eyl 2007 Konu Yazar #16 tesekkurler arkadaslar bugun parcaları sordum gidonda egilmıs toplam 260 ytl ye maloldu cuma gunu soz aldık bakalım parayı alabılecekmıyız. MrCool' Alıntı: Geçmiş olsun. Dizlik olsaydı işe yarar mıydı? Bilek için belki bot işe yarardı. Genişletmek için tıkla ... bende sımdı dızıme bakıyordum.aklımdan dızlık gectı.yazını okudum.evet dızlık sartmıs. Son düzenleme: 3 Eyl 2007
tesekkurler arkadaslar bugun parcaları sordum gidonda egilmıs toplam 260 ytl ye maloldu cuma gunu soz aldık bakalım parayı alabılecekmıyız. MrCool' Alıntı: Geçmiş olsun. Dizlik olsaydı işe yarar mıydı? Bilek için belki bot işe yarardı. Genişletmek için tıkla ... bende sımdı dızıme bakıyordum.aklımdan dızlık gectı.yazını okudum.evet dızlık sartmıs.
E emresezgi Katılım 24 Nis 2007 Mesajlar 275 3 Eyl 2007 #17 geçmiş olsun allah beterinden korusun ...