[Bursa - MT]

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
190
arkadaşlar,

benim regal-raptor nihayet çalıştırıldı. radyatörü delinmişti. garanti kapsamında sarıkayalar radyatörü gazcılar motora gönderdi. servis parçayı buradan aldı. ertesi günü de taktı. tüm bu işlemler bekleme anlamında 5 gün sürdü. sadece 5 tl antifiriz parası ödedim.

şimdi ilk uzun yol sürüşümü yaptım ve mustafa kemalpaşadayım. biraz korka korka sürdüm ama ilk tecrübem. en büyük sorunum dururken ve kalkarken oluyor. yavaş yavaş duruyorum ve yavaş yavaş kalkıyorum. ama ani duruş ve kalkış gerekecek yerlerde ne halt edecem şimdilik belli değil. bu nedenle çok uzaklardan pozisyon alıyorum durma öncesinde. kalkma esnasında da yapacak bir şey yok.. arkadaki tüm arabalar beni bekliyorlar. muhaa haa haa. o kadar da kötü bir sürücü değilim. regal i denemek için 110 km hızını gördüm yani.

görüşmek üzere.
 

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
hayırlı uğurlu olsun TOPUZ abim güle güle kullan allah tabanını düz bastırsın.

:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
123
Nihayet Kavuştun motoruna demek Topuz :)
Hayırlı olsun Allah düz bastısın.
İznin bitmeden ara çıkalım beraber.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
123
selam arkadaslar ins seneye ilkbaharda araniza girmis olacaim.bu ocak ayinda hem a2-b ehliyetimi kısmetsede ilkbaharda motorumu alacaim aksilik cikmazsa.yasim 18 olacak ocak ayinda.araniza kaytilmak icin artik tarz kafama olusturmaya calisiyorum bunun icinde yorumlariniza acigim.chopper ce race tarzi arasindayim gönlüm ikisinden de birer tane olmasinda ama öle bir şansim yok.race zealsun 200gs veya honda cbr125r fiyat zealsunda makul olduğu için gözardı edilmiyor.veya ikinci el 2000yılı altı virago250...sizler ne düşünürsünüz.

Selam ultraukala
Aramıza hoş geldin
Almak istediğin motorların ikiside hoş modeller ama
motoru kullanacak olan sensin yani motoru sakin sakin kullanıp
yüksek süratlere çıkmadan kullanacaksan (ki benim tavsiyem odur)
Cruser tarzı bir motor senin için uygun olacaktır.

Ama ben hız tutkunuyum yüksek hızlarda kullanmak istiyorum dersen
alacağın motor Race tipi olmalıdır.

Sen yeni başlayacağına göre benim sana tavsiyem 250 cc lik bir Cruser
almandır. Bu motor sana şehir içi ve dışı epey tecrübe kazanana kadar
yeterli olacaktır daha sonra daha büyük motorlara geçersin. Race tipi motorlarla başlamak bence yanlış tercih olur ama race tipleri seviyorsan
Hondanın 150 cc lik REPSOL modeli var oda senin için bir tercih olabilir.

Eğer çok paran yoksa ve çin motoru almayı planlıyorsan iyi bir araştırma
yapmanı tavsiye ederim yoksa aldığın motoru servisten çıkaramama riskin var.

Ehliyeti kışın halletmen senin için büyük şans çünki ehliyetsiz motora binmenin cezası epey yüklü ve sürekli polisten kaçmak pek eğlenceli değil....
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
86
Günaydın muhteremler,
Sevgili Umreci adayı Seflek dedemiz kısmetse yarın kutsal topraklara doğru yola çıkacak. Şimdiden Suudi halkına ve orada yaşayan farklı milletlerden insanlara geçmiş olsun diyelim :)

Şaka bir yana; Sevgili Cem, Allah Umre'ni kabul etsin. Döndüğünde başımıza hoca kesilmemen dileğiyle, koca göbeğinden öperim :) :) :)
Unutmadan; orada çok satılan ve adı misvak olan ağaç kökleri yenecek bir şey değil, sen şimdi milletin ağzında gördünmü, birkaç desteyi yemeye kalkarsın da :) :)

arkadaşlar,

benim regal-raptor nihayet çalıştırıldı. radyatörü delinmişti. garanti kapsamında sarıkayalar radyatörü gazcılar motora gönderdi. servis parçayı buradan aldı. ertesi günü de taktı. tüm bu işlemler bekleme anlamında 5 gün sürdü. sadece 5 tl antifiriz parası ödedim.

şimdi ilk uzun yol sürüşümü yaptım ve mustafa kemalpaşadayım. biraz korka korka sürdüm ama ilk tecrübem. en büyük sorunum dururken ve kalkarken oluyor. yavaş yavaş duruyorum ve yavaş yavaş kalkıyorum. ama ani duruş ve kalkış gerekecek yerlerde ne halt edecem şimdilik belli değil. bu nedenle çok uzaklardan pozisyon alıyorum durma öncesinde. kalkma esnasında da yapacak bir şey yok.. arkadaki tüm arabalar beni bekliyorlar. muhaa haa haa. o kadar da kötü bir sürücü değilim. regal i denemek için 110 km hızını gördüm yani.

görüşmek üzere.

Ağbi, amman dikkat, biraz daha uzun yol yapmadan , çift şeritli yollarda daha da dikkatli ol...

Selam ultraukala
Aramıza hoş geldin
Almak istediğin motorların ikiside hoş modeller ama
motoru kullanacak olan sensin yani motoru sakin sakin kullanıp
yüksek süratlere çıkmadan kullanacaksan (ki benim tavsiyem odur)
Cruser tarzı bir motor senin için uygun olacaktır.

Ama ben hız tutkunuyum yüksek hızlarda kullanmak istiyorum dersen
alacağın motor Race tipi olmalıdır.

Sen yeni başlayacağına göre benim sana tavsiyem 250 cc lik bir Cruser
almandır. Bu motor sana şehir içi ve dışı epey tecrübe kazanana kadar
yeterli olacaktır daha sonra daha büyük motorlara geçersin. Race tipi motorlarla başlamak bence yanlış tercih olur ama race tipleri seviyorsan
Hondanın 150 cc lik REPSOL modeli var oda senin için bir tercih olabilir.

Eğer çok paran yoksa ve çin motoru almayı planlıyorsan iyi bir araştırma
yapmanı tavsiye ederim yoksa aldığın motoru servisten çıkaramama riskin var.

Ehliyeti kışın halletmen senin için büyük şans çünki ehliyetsiz motora binmenin cezası epey yüklü ve sürekli polisten kaçmak pek eğlenceli değil....

Vay vay vay, sevgili doktorum, uzman olmuşsun yahu, boş ver TUS'u filan, sen uzmanlığını motorlar üzerinde kanıtladın bile :queen:

hayırlı uğurlu olsun TOPUZ abim güle güle kullan allah tabanını düz bastırsın.

:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:

Volkan, pir'in gidiyor, kaldın elime şimdi :queen: :queen: :queen:

Hanım mutfakta akşam yemeğini hazırlıyor,yakınlarımızda ki ocak başından ızgara ve MANGAL kokuları geliyor.Cuma akşamı olmasa açacağım aslan sütümü varacağım tadına.
Seflek biraderim kısmetse yarın gece Çeşme'ye kaçıyorum,takımlarımı yarın hazırlayıp hafta sonu kendimize balık ziyafeti çekeceğiz.
OOOOY OOOOyy OOyyy Aman Sabahlar olmasın.
Bekle beni EGE suları!!!!!!!!!!!!!!

Nispet yapmak forum kurallarına aykırıdır :queen: Moderatörler, nerdesiniz yahu :queen: :queen: :salut: :salut:
 
Son düzenleme:

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
MANGAL abim bana CEM abim eminimki uzaklardanda destek çıkacaktır sen hiç merak etme.

CEM ABİM HAYIRLI YOLCULUK ALLAH KAZASIZ BELASIZ GİDİP GELMEYİ NASİP ETSİN.

ALLAH GÜNAHLARINI AFFETSİN EHEHEHE.

ALLAH KABUL ETSİN BİZLER İÇİNDE DUA ET UNUTMA HAA.

ÇABUK GELDE ORKİNOSLARA YETİŞELİM :):):)
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
86
MANGAL abim bana CEM abim eminimki uzaklardanda destek çıkacaktır sen hiç merak etme.

CEM ABİM HAYIRLI YOLCULUK ALLAH KAZASIZ BELASIZ GİDİP GELMEYİ NASİP ETSİN.

ALLAH GÜNAHLARINI AFFETSİN EHEHEHE.

ALLAH KABUL ETSİN BİZLER İÇİNDE DUA ET UNUTMA HAA.

ÇABUK GELDE ORKİNOSLARA YETİŞELİM :):):)

İyi hoş diyorsun da neden Suudi halkı için öncelikli taziyelerini yazmıyorsun :queen: Adamların buna ihtiyacı olacak. heh heh heee:queen:
 

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
İyi hoş diyorsun da neden Suudi halkı için öncelikli taziyelerini yazmıyorsun :queen: Adamların buna ihtiyacı olacak. heh heh heee:queen:

MANGAL abim sen hiç merak etme onlarada bişi olmaz cem abimede :queen: .

ki cem abime bişi yapacak olurlarsa ben hemen devreye girer oradaki motorcu arkadaşları devreye sokup kurtarırım onu :queen: .

( tabi cem abim elden gitmezse o saate kadar:queen: .)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
123
Vay vay vay, sevgili doktorum, uzman olmuşsun yahu, boş ver TUS'u filan, sen uzmanlığını motorlar üzerinde kanıtladın bile :queen:

Abi pardon ne haddimize uzmanlık falan biz sizin gibi muhterem hocalarımızın çırakları sayılırız sadece :queen:
Haaa bide yanlış yazmışım hondanın o modeli 125 cc :)

Cem abi şimdidien Allah kabul etsin diyorum. Sağlıkla git sağlıkla gel. Aman sıcaklara bide yediklerine dikkat et biliyorsun elin arabı temiz olmuyo bizim kadar.. (Bizede dua ette TUS u kazanalım)

MANGAL abim bana CEM abim eminimki uzaklardanda destek çıkacaktır sen hiç merak etme.

Bak Volkan ben sana demiştim uğraşma yaşlılarla diye. Bak gitti Cem abi napıcan şimdi. Aman kendine dikkat et yanlız yakalamasınlar seni
ham yaparlar sonra :queen: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
Abi pardon ne haddimize uzmanlık falan biz sizin gibi muhterem hocalarımızın çırakları sayılırız sadece :queen:
Haaa bide yanlış yazmışım hondanın o modeli 125 cc :)

Cem abi şimdidien Allah kabul etsin diyorum. Sağlıkla git sağlıkla gel. Aman sıcaklara bide yediklerine dikkat et biliyorsun elin arabı temiz olmuyo bizim kadar.. (Bizede dua ette TUS u kazanalım)



Bak Volkan ben sana demiştim uğraşma yaşlılarla diye. Bak gitti Cem abi napıcan şimdi. Aman kendine dikkat et yanlız yakalamasınlar seni
ham yaparlar sonra :queen: :queen: :queen:

DR.EMRE kardeşim sen hiç merak etme boğazlarında kalırım ben :queen: .

anlamadım bi tek bu ihtiyarlara karşı ben ve cem abim mi var:queen: .

yardımcı kimse yokmu? gerçi gerek olmaz ama fosillerle uğraşmak zor tabi düğün üstü yoruluyo insan :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
123
DR.EMRE kardeşim sen hiç merak etme boğazlarında kalırım ben :queen: .

anlamadım bi tek bu ihtiyarlara karşı ben ve cem abim mi var:queen: .

yardımcı kimse yokmu? gerçi gerek olmaz ama fosillerle uğraşmak zor tabi düğün üstü yoruluyo insan :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

Abi bence boşuna arama kimse yardıma gelmez ama sen yinede uğraşma yaşlılarlada enerjini düğüne sakla kolay değil öyle saatlerce ayakta kal oyna falan zor işler bunlar zoooor. :) :mrgreen: :queen:
 

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
dr.emre kardeşim sen hiç merak etme gerekirse ihtiyarlarlada uğraşırım düğünümüde yaparım:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: .

BU ARADA HERKESİ BEKLİYORUM DAHA ÖNCE TOPİC AÇTIM AMA

BURSA ESNAF SARAYI 18 AĞUSTOS GECESİ SAAT:20:00 DA HERKESİ BEKLİYORUM.

NOT:YILDIRIM'DA DOĞU GARAJI ÜSTÜ ESNAF KEFALETİN BİNASI ÖRNEK DÜĞÜN SALONU:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
322
ARKADAŞLAR, HEPİNİZE ALLAHAISMARLADIK.
BU AKŞAM (16/08/2006.ÇARŞ) HAREKET EDİYORUM.
SAĞ SALİM GELİYİM, HEPİNİZE ÜFLÜCEM. BAK KAZA BELA GÖRÜYOMUSUNUZ ONDAN SONRA! :)
(DÖNÜŞ 26 AĞUSTOS)

arkadaşlar,

benim regal-raptor nihayet çalıştırıldı. radyatörü delinmişti. garanti kapsamında sarıkayalar radyatörü gazcılar motora gönderdi. servis parçayı buradan aldı. ertesi günü de taktı. tüm bu işlemler bekleme anlamında 5 gün sürdü. sadece 5 tl antifiriz parası ödedim.

şimdi ilk uzun yol sürüşümü yaptım ve mustafa kemalpaşadayım. biraz korka korka sürdüm ama ilk tecrübem. en büyük sorunum dururken ve kalkarken oluyor. yavaş yavaş duruyorum ve yavaş yavaş kalkıyorum. ama ani duruş ve kalkış gerekecek yerlerde ne halt edecem şimdilik belli değil. bu nedenle çok uzaklardan pozisyon alıyorum durma öncesinde. kalkma esnasında da yapacak bir şey yok.. arkadaki tüm arabalar beni bekliyorlar. muhaa haa haa. o kadar da kötü bir sürücü değilim. regal i denemek için 110 km hızını gördüm yani.

görüşmek üzere.
usta, sen olmuşsun!
işte budur. kaptın gitti.
hayırlı olsun yeni motorcu topuz.

DR.EMRE kardeşim sen hiç merak etme boğazlarında kalırım ben :queen: .

anlamadım bi tek bu ihtiyarlara karşı ben ve cem abim mi var:queen: .

yardımcı kimse yokmu? gerçi gerek olmaz ama fosillerle uğraşmak zor tabi düğün üstü yoruluyo insan :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

güzel kardeşim, harika insan volkan!
ben sana yeterim. alayının iflahını keseriz evelallah!
(hele ben umreden dönünce bir üflemede toz ederiz bunları) :)

dr.emre kardeşim sen hiç merak etme gerekirse ihtiyarlarlada uğraşırım düğünümüde yaparım:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: .

BU ARADA HERKESİ BEKLİYORUM DAHA ÖNCE TOPİC AÇTIM AMA

BURSA ESNAF SARAYI 18 AĞUSTOS GECESİ SAAT:20:00 DA HERKESİ BEKLİYORUM.

NOT:YILDIRIM'DA DOĞU GARAJI ÜSTÜ ESNAF KEFALETİN BİNASI ÖRNEK DÜĞÜN SALONU:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:

düğününde bulunamayacağım için çok üzgünüm volkan!
keşke burada olsaydım. bir harmandalı oynardım, senelerce konuşulurdu.
ama olsun. 2. düğününde oynarım inşallah! :queen:
 
Son düzenleme:

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
seflek abim çocuğun sünnetin'de demek istedin herhalde :queen: :queen: .

neyse hayırlı yolculuk allah kazasız belasız dönmeyi nasib etsin.:rendeer: :rendeer: .

tesbbihimi unutma :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
86
Düğün!

Abi bence boşuna arama kimse yardıma gelmez ama sen yinede uğraşma yaşlılarlada enerjini düğüne sakla kolay değil öyle saatlerce ayakta kal oyna falan zor işler bunlar zoooor. :) :mrgreen: :queen:


Emre, sende yap bir ağabeylik Volkan kardeşine
Şöyle Bemix li , bol C vitaminli filan bir kokteyl serum, ha, ne dersin? İyi gelir, yorgunluğunu alır. Saatlerce ayakta kalacak malum :mrgreen:
Dostlar böyle günlerde ortaya çıkar.

dr.emre kardeşim sen hiç merak etme gerekirse ihtiyarlarlada uğraşırım düğünümüde yaparım:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: .

BU ARADA HERKESİ BEKLİYORUM DAHA ÖNCE TOPİC AÇTIM AMA

BURSA ESNAF SARAYI 18 AĞUSTOS GECESİ SAAT:20:00 DA HERKESİ BEKLİYORUM.

NOT:YILDIRIM'DA DOĞU GARAJI ÜSTÜ ESNAF KEFALETİN BİNASI ÖRNEK DÜĞÜN SALONU:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:

Şimdiden mutluluklar canım Volkanım, Allah sabır şey pardon bol mutluluk versin( sabır lafını başka bir Bursa MT üyesi için kullanacaktık dimi, O kendini biliyor)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
154
cem abimize hayırlı yolculuklar dilyoruz.
bu arada motorumu satıyorum çok acele
bilenler biliyor zaten motorumun durumunu
kawasaki er-5 almak üzereyim bu yüzden satıyorum
3000 diyorum ama biniciye bişeyler daha yaparım
aklınızda bulunsun acilen satmam lazım
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Arkadaşlar merhaba ben özkan.Dün itibariyle bisan senator 150 almış bulunmaktayım.Bugün plaka ve ruhsat işlemleri var ve kısmetse yarın teslim alacağım.Hayri Karagöz otomotivden aldım.Kültürpark metro istasyonu karşısı.Ruhsat+plaka+ötv+kdv+kask vs dahil 3000 ytl ye maloldu.500 peşin 500*5 taksit.Makinayı sırf görüntüsü ve ağırlığı nedeniyle aldım.Bakalım kullanmaya başlayınca anlayacağız iyimi yaptık kötümü.Hepinize selamlar.
 

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
MANGAL abim bu doping gibi bişi herhalde varsa bi tarifi yaptıralım walla ii gelir herhalde:queen: :queen: :queen: .

teşekkür ederim abim sabırı yanlışlıklada dilesende allahrazı olsun:queen: .

dr.emre bey doping için geleyimi istersen bağlarbaşına :queen: :queen:
 

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
ya ayıptır söylemeside dün ilk defa regal-raptor u yakından inceledimde baya güzel bişi ya kullanmak nasip olmadı ama güzel.

benim zat ı satıpta böle bişimi alsam ne yapsam harbiden iyi kullananlar vardır mutlaka titreşim nasıl varmı çok.ama şekil bi motor yani:cat: :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst