V&B' Alıntı:
herkese hayırlı günler ve sabahlar.
arkadaşlar ben malesef yaklaşan düğünüm nedeniyle pazar günü aranızda olmıyacam.

r:
ama sonraki haftalar orkinos karşılama partisinde inşallah görüşürüz.
CEM abi şu teknenin anahtarını verde temizliyelim bi ara:queen: .ne kadar pasaklı adam demesinler:queen: .
İHTİYAR abim DR.EMRE bey ve diğer abilerimi aramızda görmek isteriz.
LEVENT ABİ NERDESİN YAAAA.BAKIYOMDA GÖREMİYOM SENİ:queen: :queen: :queen:
işte miço be! içinden geliyor çocuğun temizlik.
2 hafta daha çıkalım, seni kaptan yardımcısı yapıcam volkanım.
Mangal' Alıntı:
Sana da günaydın Volkancığım,
O tekneyi temizlemek için vidanjör ile bereber Ege Ordu Komutanlığı'ndan takviye ekip çağırmak lazım. Geçenlerde, Hıfzısıhha enstitüsünden gelen ekip, jeologlarla yaptığı ortak çalışma sonucunda 2000 yıllık balık fosili bulmuş tabanında :queen:
Bu arada İHTİYAR, freeman yada fuser gibi kültürlü insanlar, denizde saatlerce durup 2 sümüklü balık tutmak yerine, balıkçının birinden 2 kilo balık alıp, aynı saatleri masa da keyif yaparak geçirmeyi tercih ederler, sahi sende akıllı kültürlü birirsin, ne demeye uydun o bunak Cem'e :queen: :queen:
malum, teknede kadın uğursuzluktur. hele 3.cinslerin...
bu nedenle mangalın bizimle gelme şansı hiç yok!
mangalı da ölene kadar mokoko yapıcam! (şimdi "bu tatlı sözlerle beni kandıramazsınız" diyordur) :queen:
V&B' Alıntı:
MANGAL abim ayıp ediyon yaaaaa.benim cem abime neden bunak diyon yaaa.
bide biz bikere sümüklü değil orkinos tuttuk bide kayığa çekerken cem abim kürekle saldırdı balıkların üstüne:queen: .( halbuki elinlede tutabilirdi:queen: .)
ama ben dedim abi vurma yazıktır onlarda canlı yok dinletemedim balıkçık ların ağzını burnunu dağıttı walla.:queen:
LEVENT abimde leğen tuttu cem abim kan kusturdu balıklara:queen:
BALIK TUTMAKTA Bİ ÇABA İSTER VE ODA Bİ KÜLTÜR OLAYIDIR MANGAL ABİM.ONUNDA BİTEKNİĞİ Bİ İŞÇİLİĞİ VARDIR YANİ.:cat:
ya volkanım naptın sen?
kültür mültür öyle şeyler yazma mangala, anlamıyor, çok gücüne gidiyor. o kötü bişey sanıyo kültürü. adamın hayatındaki tek kültürlü şey mantar!
lütfen yani, büyüklerinin kusurlarını yüzüne vurma. :queen:
İHTİYAR' Alıntı:
Balık yemeyi ailecek severiz.Genelde bu mevsim de Metrodan dondurulmuş norveç uskumru alıyorum koli ile 20 kiloluk atıyorum derin dondurucuya,haftada 2 kere balık pişiriyoruz.Hem soğuk deniz balığı yağı yerinde ızgaraya MANGALA geliyor,yanına da bol limonlu sızma zeytinyağlı gürsu kıvırcık ve taze soğandan bolca salata artık parmaklarımızı yiyoruz.
Yani işin özü oltaya takılacak 1-2 gariban balık uğruna kendimizi telef etmiyoruz.
Hem deniz bu ne çıkacağı belli olmaz kalkanı (eskiden) var,palamutu var cinekopu lüferi sarıkanatı istavriti orkinosu var pantolon balığı var zarganası hamsisi var kısacası ne çıkarsa bahtına mevzuu.
sabah sabah canım balık cekti kalınız sağlıcakla.
volkanım, gördünmü? sen hiç nefesini tüketme bunlara.
al ihtiyarı, vur mangala!
ikisi de kültür mantarı.

bunların işi gücü "yiyelim abi?" yenmeyen hiçbir şeyi anlamlandıramaz bunlar.
bak sor mangala, belediyenin neden yeşil alanlar oluşturduğunu hala anlayamadı. yenilemeyen çimenler ekilmesini, sarması yapılamayan çiçeklerle uğraşılmasını bir türlü kavrayamadı.
adamın estetik, hobi gibi ileri inkışaf düzeyi özellikleri henüz oluşmamış. şimdilik sadece 2 ayak üzerine kalkmayı başarabildi :queen: :queen: :queen:
İHTİYAR' Alıntı:
Balık yemeyi ailecek severiz.Genelde bu mevsim de Metrodan dondurulmuş norveç uskumru alıyorum koli ile 20 kiloluk atıyorum derin dondurucuya,haftada 2 kere balık pişiriyoruz.Hem soğuk deniz balığı yağı yerinde ızgaraya MANGALA geliyor,yanına da bol limonlu sızma zeytinyağlı gürsu kıvırcık ve taze soğandan bolca salata artık parmaklarımızı yiyoruz.
Yani işin özü oltaya takılacak 1-2 gariban balık uğruna kendimizi telef etmiyoruz.
Hem deniz bu ne çıkacağı belli olmaz kalkanı (eskiden) var,palamutu var cinekopu lüferi sarıkanatı istavriti orkinosu var pantolon balığı var zarganası hamsisi var kısacası ne çıkarsa bahtına mevzuu.
sabah sabah canım balık cekti kalınız sağlıcakla.
ben sana demedim mi volkanım? adam yarım sayfa yemek tarifi yazmış yine! :queen:
Mangal' Alıntı:
Volkan gördünmü İHTİYAR ağbini,
Bak haklıymışım değilmi

Sen bu Cem'e uyarsan daha çoooookkkk o küvetin pardon teknenin içinde soğan ekmek yersin

Ha birde; etrafınızdaki balık ağlarına hasar vermeye devam ederseniz, balıkçılar sizi napar bilmem, balıkçıların yapacakları hadi, Cem'in hoşuna gider ama sen kaç kurtul kardeşim
volkanım, gördün mü, yine yemekten söz ediyor.
