[Bursa - MT]

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Doktor arkadaşlar! siz söyleyin şu balık denen nimetin faydalarını.Hele osteoporozdan korunmadan kalp damar rahatsızlıklarına kadar sağlıklı beslenmede ki önemini belirtiniz lütfen.:wiinkk: :cat:
---------
Anlaşılan seflek kardeşimiz konunun önemini fark edip balık denen nimeti kimselere kaptırmamak niyeti ile hareket ediyor.Eh yaşlılığın vahametini kavramış ve gerekli önlemler için yoğun çabalar içinde.Kendisine hak veriyor ve tebrik ediyorum.:p :p :p :cherry: :cherry: :cherry:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
322
V&B' Alıntı:
herkese hayırlı günler ve sabahlar.

arkadaşlar ben malesef yaklaşan düğünüm nedeniyle pazar günü aranızda olmıyacam.:pr:

ama sonraki haftalar orkinos karşılama partisinde inşallah görüşürüz.

CEM abi şu teknenin anahtarını verde temizliyelim bi ara:queen: .ne kadar pasaklı adam demesinler:queen: .

İHTİYAR abim DR.EMRE bey ve diğer abilerimi aramızda görmek isteriz.

LEVENT ABİ NERDESİN YAAAA.BAKIYOMDA GÖREMİYOM SENİ:queen: :queen: :queen:
işte miço be! içinden geliyor çocuğun temizlik.
2 hafta daha çıkalım, seni kaptan yardımcısı yapıcam volkanım. :p

Mangal' Alıntı:
Sana da günaydın Volkancığım,

O tekneyi temizlemek için vidanjör ile bereber Ege Ordu Komutanlığı'ndan takviye ekip çağırmak lazım. Geçenlerde, Hıfzısıhha enstitüsünden gelen ekip, jeologlarla yaptığı ortak çalışma sonucunda 2000 yıllık balık fosili bulmuş tabanında :queen:

Bu arada İHTİYAR, freeman yada fuser gibi kültürlü insanlar, denizde saatlerce durup 2 sümüklü balık tutmak yerine, balıkçının birinden 2 kilo balık alıp, aynı saatleri masa da keyif yaparak geçirmeyi tercih ederler, sahi sende akıllı kültürlü birirsin, ne demeye uydun o bunak Cem'e :queen: :queen:
malum, teknede kadın uğursuzluktur. hele 3.cinslerin...
bu nedenle mangalın bizimle gelme şansı hiç yok!
mangalı da ölene kadar mokoko yapıcam! (şimdi "bu tatlı sözlerle beni kandıramazsınız" diyordur) :queen:

V&B' Alıntı:
MANGAL abim ayıp ediyon yaaaaa.benim cem abime neden bunak diyon yaaa.

bide biz bikere sümüklü değil orkinos tuttuk bide kayığa çekerken cem abim kürekle saldırdı balıkların üstüne:queen: .( halbuki elinlede tutabilirdi:queen: .)

ama ben dedim abi vurma yazıktır onlarda canlı yok dinletemedim balıkçık ların ağzını burnunu dağıttı walla.:queen:

LEVENT abimde leğen tuttu cem abim kan kusturdu balıklara:queen:

BALIK TUTMAKTA Bİ ÇABA İSTER VE ODA Bİ KÜLTÜR OLAYIDIR MANGAL ABİM.ONUNDA BİTEKNİĞİ Bİ İŞÇİLİĞİ VARDIR YANİ.:cat:
ya volkanım naptın sen?
kültür mültür öyle şeyler yazma mangala, anlamıyor, çok gücüne gidiyor. o kötü bişey sanıyo kültürü. adamın hayatındaki tek kültürlü şey mantar!
lütfen yani, büyüklerinin kusurlarını yüzüne vurma. :queen:

İHTİYAR' Alıntı:
Balık yemeyi ailecek severiz.Genelde bu mevsim de Metrodan dondurulmuş norveç uskumru alıyorum koli ile 20 kiloluk atıyorum derin dondurucuya,haftada 2 kere balık pişiriyoruz.Hem soğuk deniz balığı yağı yerinde ızgaraya MANGALA geliyor,yanına da bol limonlu sızma zeytinyağlı gürsu kıvırcık ve taze soğandan bolca salata artık parmaklarımızı yiyoruz.
Yani işin özü oltaya takılacak 1-2 gariban balık uğruna kendimizi telef etmiyoruz.
Hem deniz bu ne çıkacağı belli olmaz kalkanı (eskiden) var,palamutu var cinekopu lüferi sarıkanatı istavriti orkinosu var pantolon balığı var zarganası hamsisi var kısacası ne çıkarsa bahtına mevzuu.
sabah sabah canım balık cekti kalınız sağlıcakla.
volkanım, gördünmü? sen hiç nefesini tüketme bunlara.
al ihtiyarı, vur mangala!
ikisi de kültür mantarı. :)
bunların işi gücü "yiyelim abi?" yenmeyen hiçbir şeyi anlamlandıramaz bunlar.
bak sor mangala, belediyenin neden yeşil alanlar oluşturduğunu hala anlayamadı. yenilemeyen çimenler ekilmesini, sarması yapılamayan çiçeklerle uğraşılmasını bir türlü kavrayamadı.
adamın estetik, hobi gibi ileri inkışaf düzeyi özellikleri henüz oluşmamış. şimdilik sadece 2 ayak üzerine kalkmayı başarabildi :queen: :queen: :queen:

İHTİYAR' Alıntı:
Balık yemeyi ailecek severiz.Genelde bu mevsim de Metrodan dondurulmuş norveç uskumru alıyorum koli ile 20 kiloluk atıyorum derin dondurucuya,haftada 2 kere balık pişiriyoruz.Hem soğuk deniz balığı yağı yerinde ızgaraya MANGALA geliyor,yanına da bol limonlu sızma zeytinyağlı gürsu kıvırcık ve taze soğandan bolca salata artık parmaklarımızı yiyoruz.
Yani işin özü oltaya takılacak 1-2 gariban balık uğruna kendimizi telef etmiyoruz.
Hem deniz bu ne çıkacağı belli olmaz kalkanı (eskiden) var,palamutu var cinekopu lüferi sarıkanatı istavriti orkinosu var pantolon balığı var zarganası hamsisi var kısacası ne çıkarsa bahtına mevzuu.
sabah sabah canım balık cekti kalınız sağlıcakla.
ben sana demedim mi volkanım? adam yarım sayfa yemek tarifi yazmış yine! :queen:

Mangal' Alıntı:
Volkan gördünmü İHTİYAR ağbini,
Bak haklıymışım değilmi :) Sen bu Cem'e uyarsan daha çoooookkkk o küvetin pardon teknenin içinde soğan ekmek yersin :) Ha birde; etrafınızdaki balık ağlarına hasar vermeye devam ederseniz, balıkçılar sizi napar bilmem, balıkçıların yapacakları hadi, Cem'in hoşuna gider ama sen kaç kurtul kardeşim :) :) :)
volkanım, gördün mü, yine yemekten söz ediyor. :)
 
Son düzenleme:

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
CEM abim ben hiç bişi söylemiyorum bune yaaaaa dediğin kadar varmış bee bu MANGAL ve İHTİYAR abimin durumları yaşlandılar artık lafla saldıracak yer arıyolar başka bişile saldıramıyolar ki zaten bu saaten sonra.:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
86
Heh heh heee,
Cem Umre'ye gidecek ya, son kozlarını oynuyor.. Sevgili İHTİYAR, malum ha bire bize yaşlı diyor bu bunak, senin tanıdığın filan varsa bu adama Umre öncesi bir okutup üfletelim, gerçi O geçenlerde TEO diye bir hocaya kendini okutmuş ama hocanın üflemesi için nefesi yetmemiş ağbi. :)

Aslında ben Volkan'a üzülüyorum, sen git evlilik öncesi, bu işlerden anlamayan, elini eteğini çekmiş, dışı doğan, içi Murat 124 olan biri ile balığa filan git. Yahu adam Gökkuşağı Derneğinin Onursal başkanı diyorum size, ama Volkan hala anlayamadı :) :) :) :)
 

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
MANGAL abim sen bırakta sakın haa kırmızı olan mantarlardan yeme :queen: zehirli onlar.
( gerçi yersen cem abide senden kurtulmuş olur ama neyse :queen: )

mantarlardan sen daha iyi anlarsın yaa.:queen: :queen::queen:

bide belirli yaştan sonra yemeklere dikkat etmek lazımmış ihtiyar abi ve sen sakın fazla et yemeyim dokunur zaten tek ayak çukurda :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Hepinize selamlar.Dünden beri site hararetli,ne oluyor takip etmeye çalışıyorum.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
123
Sevgili Volkan sen bence Cem abinin gazına gelip Mangal ve ihtiyara
pek sataşma derim :)

Hani yaşlı maşlıda olsalar hiç belli olmaz bunlar motorcu adamlar
balık bulamaz seni yerler valla ona göre.

Bide sitede yaş olarak bizden büyük olan bi ayağı çukurdaki abilere
saygı göstermek lazım dimi???? :mrgreen: :queen:
 

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
fuser' Alıntı:
Sevgili Volkan sen bence Cem abinin gazına gelip Mangal ve ihtiyara
pek sataşma derim :)

Hani yaşlı maşlıda olsalar hiç belli olmaz bunlar motorcu adamlar
balık bulamaz seni yerler valla ona göre.

Bide sitede yaş olarak bizden büyük olan bi ayağı çukurdaki abilere
saygı göstermek lazım dimi???? :mrgreen: :queen:


sevgili fuser kardeşim sen merak etme ben biraz kıçıklıyımdır:queen: boğazlarında kalırım:queen: .

bide dediğin gibi tek ayakları çukurda zaten böle devam ederse öteki ayaklarınada cem abim ve ben çukur kazıcaz:queen: .

GÜNAYDINLAR BURSAAAAA SABAH ŞERİLERİNİZ HAYIRLI OLSUN:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
86
Eceli gelen havhav ( amma kibarım ya :) ) cami duvarına işermiş yada poposu kaşınan ( yine kibar bi laf ) keçi , çobanın değneğine sürtünürmüş....
Bize sataşanları kılçıklı filan dinlemez, Cem'in ellerine teslim ederiz :) :) :) :)
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
322
V&B' Alıntı:
CEM abim ben hiç bişi söylemiyorum bune yaaaaa dediğin kadar varmış bee bu MANGAL ve İHTİYAR abimin durumları yaşlandılar artık lafla saldıracak yer arıyolar başka bişile saldıramıyolar ki zaten bu saaten sonra.:queen: :queen: :queen:
ha şunu bileydin volkanım!
ama yaşlıların da kalbi çok hassastır. ben bunlara onun için hakettiklerinden çok daha iyi davranıyorum :)

İHTİYAR' Alıntı:
Hepinize selamlar.Dünden beri site hararetli,ne oluyor takip etmeye çalışıyorum.
bak gördün mü volkan!
biz bu hadiseye hukukta "akli melekerde teşevvüş husule gelmesi diyoruz" tabi bunu zor diyoruz. ben 3 sene de anca diyebildim "akli melekelerde teşevvüş husule gelmesini" :queen:
sebebi de YAŞLILIK! :)

fuser' Alıntı:
Sevgili Volkan sen bence Cem abinin gazına gelip Mangal ve ihtiyara
pek sataşma derim :)

Hani yaşlı maşlıda olsalar hiç belli olmaz bunlar motorcu adamlar
balık bulamaz seni yerler valla ona göre.

Bide sitede yaş olarak bizden büyük olan bi ayağı çukurdaki abilere
saygı göstermek lazım dimi???? :mrgreen: :queen:
işte budur ya! ben bu mubarek insanın ellerine sarılıp da, hayır duasını alıp da giderim umreye be!
eee çocuk okumuş, doktora vermiş! :queen:

Mangal' Alıntı:
Eceli gelen havhav ( amma kibarım ya :) ) cami duvarına işermiş yada poposu kaşınan ( yine kibar bi laf ) keçi , çobanın değneğine sürtünürmüş....
Bize sataşanları kılçıklı filan dinlemez, Cem'in ellerine teslim ederiz :) :) :) :)
mangal, yapma yahu!
volkan çok temiz, iyi niyetli bir kardeşimiz. senin anladığın manada bir dokundurmayı kastettiğine asla ihtimal vermiyorum.
hem gençlere bu kadar sert çıkma! onların yüreği bizimkinden de nahivdir.
(ayol sevgi kelebeği gibi konuşmaya başladım. mangal, sen anlarsın; bende denişiklik mi var ne?) :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Hanım mutfakta akşam yemeğini hazırlıyor,yakınlarımızda ki ocak başından ızgara ve MANGAL kokuları geliyor.Cuma akşamı olmasa açacağım aslan sütümü varacağım tadına.
Seflek biraderim kısmetse yarın gece Çeşme'ye kaçıyorum,takımlarımı yarın hazırlayıp hafta sonu kendimize balık ziyafeti çekeceğiz.
OOOOY OOOOyy OOyyy Aman Sabahlar olmasın.
Bekle beni EGE suları!!!!!!!!!!!!!!
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
322
İHTİYAR' Alıntı:
Hanım mutfakta akşam yemeğini hazırlıyor,yakınlarımızda ki ocak başından ızgara ve MANGAL kokuları geliyor.Cuma akşamı olmasa açacağım aslan sütümü varacağım tadına.
Seflek biraderim kısmetse yarın gece Çeşme'ye kaçıyorum,takımlarımı yarın hazırlayıp hafta sonu kendimize balık ziyafeti çekeceğiz.
OOOOY OOOOyy OOyyy Aman Sabahlar olmasın.
Bekle beni EGE suları!!!!!!!!!!!!!!
sen bister-i gülde yatasın, şevk ile handan
ben kül döşenem külhan-ı mihnette, sebep ne?
(cem sultan ağabeyine serzenişte bulunuyor)

çok şanslısın be ihtiyar. en büyük şansın da ege li olmak!
aslan sütünden ilk yudumu benim için al :)
bu arada, takımlarını burada unutayım deme sakın! hani sen işe yaramıyor diye sağda solda bırakıyorsundur. lakin ayıptır yahu, takımsız olur mu? :p
 

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
ben sustum :queen: lakin büyüklerimin zoruna gitmesin sölediklerim.

yanlış sözler söylediysem affola:queen: .

İHTİYAR abi sana hayırlı yolculuklar allah kazasız belasız gezmeyi ve stres atmayı nasib etsin:queen: .

yok be CEM abim bu "akli melekerde teşevvüş husule gelmesi" konusuda ne zormuş be walla dilim yamuldu sölerken ne biçim bi yaşlanma göstergesi.

MANGAL abim ve ihtiyar abim için böle karışık sözler söleme anlamamıyoz sonra yanlış anlamayalım:queen: :queen: :queen: .

ACABA NE DEMEK MANGAL VE İHTİYAR ABİMİN İÇİNDE BULUNDUĞU DURUMUMU AÇIKLIYO ACABA:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
123
Cem abi nasılsın yaw
Nasıl gidiyor adli tatil.
Alamadınmı daha ER 5 'i.

Levent abiden ne haber binmeye başladımı motora?

İHTİYAR' Alıntı:
Seflek biraderim kısmetse yarın gece Çeşme'ye kaçıyorum,takımlarımı yarın hazırlayıp hafta sonu kendimize balık ziyafeti çekeceğiz.
OOOOY OOOOyy OOyyy Aman Sabahlar olmasın.
Bekle beni EGE suları!!!!!!!!!!!!!!

OH OH OH !!!
Afiyet olsun abi yarasın. Yanlız " Biri yer biri bakar kıyamet ondan kopar"
derler onagöre abi. Çok anlatma şişecek bi tarafımız :mrgreen:

Şaka şaka abi. İyi yolculuklar ve iyi tatiller :)
 
Son düzenleme:

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
:queen: walla FUSER kardeşim levent abi hemde nasıl biniyo bi görcen canavar gibi.:queen: .

ama motora bittim yanii süper eğer alabilirsem ben gt 250 alcıcam kesin.renk falan bi enterasan levent abiyi baya açmış zengin durmuş yani sanki avukat değil başka bişi tom crusee mübarek:queen: :queen: :queen: .

bide mt de gözükmüyo nedense levent abi ya adamın yüzünü unutcaz valla :queen: :queen:
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
140
soparcan gelmek istiyorum ama bir turlu gelemiyorum, sanırım bi foto görmüştüm ekerde cekilmiş orda mı toplanıyorsunuz ?
hangi gün (pazar deme sakin :)
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
322
fuser' Alıntı:
Cem abi nasılsın yaw
Nasıl gidiyor adli tatil.
Alamadınmı daha ER 5 'i.

Levent abiden ne haber binmeye başladımı motora?
bırakın len! 2 doktor da gözümden düştünüz.
ardayla buluşup cem abiye haber verelim teklifine boşver onu demişsiniz.
siz bitiniz oğlum! :farao:
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
81
bırakın len! 2 doktor da gözümden düştünüz.
ardayla buluşup cem abiye haber verelim teklifine boşver onu demişsiniz.
siz bitiniz oğlum! :farao:

abi napıyosun sen yaa... bitircen beni valla. doktorlarımızı küstürecen bana, yapma bööle.. :)

bu arada geçen ilkayla konuştuğumuzda bana bi jawa almaya karar vermiştik.. bugün ben ne yaptım? gittim izmir yolunda ki GOMOTO'ya baktım..

150'lik bi tane model var. fena diil.. raptorun yerini tutmaz ama dediğim gibi idare eder.. pazartesi bakıcaz tekrar.. siz ne dersiniz?

www.gomoto.com.tr bi girip bakabilirseniz bana da fikir vermiş olursunuz.. hatta cem abi sen bile bakabilirsin. şartları falan bana makul geldi. kampanyasıda hoşuma gitti.:queen:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
selam arkadaslar ins seneye ilkbaharda araniza girmis olacaim.bu ocak ayinda hem a2-b ehliyetimi kısmetsede ilkbaharda motorumu alacaim aksilik cikmazsa.yasim 18 olacak ocak ayinda.araniza kaytilmak icin artik tarz kafama olusturmaya calisiyorum bunun icinde yorumlariniza acigim.chopper ce race tarzi arasindayim gönlüm ikisinden de birer tane olmasinda ama öle bir şansim yok.race zealsun 200gs veya honda cbr125r fiyat zealsunda makul olduğu için gözardı edilmiyor.veya ikinci el 2000yılı altı virago250...sizler ne düşünürsünüz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst