Bugün arai ve shoei denemek için gezmeye çıktım.
Start motor (yamaha bayi) shoei satıyor. Sözde.
Nasıl bir ilgisizlik , müşteri değilde haraç almaya gittim sanki.
Shoei var mı dedim , var dedi 1 tane bak orda. Başka model yokmu dedim yok dedi.
Çıktım gittim. Böyle birşey olmaz shoei kask satıyor ve sadece 1 tane var elinde , onuda satmak ister gibi tavrı yok.
Daha sonra motomax in komşusu olan ismini şimdi hatırlamadığım motorcuya gittim. Arai satıcısı. Genel olarak hep kaliteli ürün satıyor.
Diğer satıcının tam tersi.
Aşırı ilgi gösterdi. Hatta istersen motoruma otur gör nasıl duruyor falan dedi.vfr1200 motoruda.
Bilgiler verdi , fiyatta yardımcı olabileceğini söyledi , ve 2014 üretimli kask satıyor. Siparişle getireceğim dedi 2014 ü. Yani üretim tarihinden bihaber lakayit değil asla.
Fikriniz olsun diye yazdım. Dahada o yamaha bayinin önünden geçmem.