- Katılım
- 23 Eki 2009
- Mesajlar
- 62
Hosbulduk, uzun suredir okuyordum forum yazilarini, artik katilimci olayim dedim.Aramıza hoşgeldiniz, motorunuz hayırlı olsun.
Kazasız , belasız sürüşler dilerim...
Hosbulduk, uzun suredir okuyordum forum yazilarini, artik katilimci olayim dedim.Aramıza hoşgeldiniz, motorunuz hayırlı olsun.
Kazasız , belasız sürüşler dilerim...
Tesekkur ederim, dogrusu ben de cok istiyorum, umarim firsat yaratabilirim.Motorunuz hayırlı olsun.
Grup gezilerinide bekleriz.
Bursa da nerede gaz yağı var bilgisi olan var mı?
Bursa da nerede gaz yağı var bilgisi olan var mı?
Abi 2 kere polis çevirdi , sıkıntı yaşamadım.mudanyadan dönüşte fsmyi geçinde total var orada bulabilirsin onun dıında küçük sanayide 5 tl ama
arkadaşlar çanta almaya karar verdim fakat polis olayı kafamı kurcalıyor ne dersiniz sizce alayım mı aklımdaki model shad sh40 cargo modeli:silent:
Abi 2 kere polis çevirdi , sıkıntı yaşamadım.
Egzozda var üstelik. Hangisinden yiyeceğim diye baya bir korktum ama 2 sindede ehliyete baktı gönderdi.
Senin kararın, ama anladığım kadarıyla pek üstelemiyor polis topcase mevzusunu.
Kış ayları için kullanabileceğim soğuktan korunmak amaçlı bildiğiniz motosiklet pantolonları varmıdır acaba ? fiyat aralığım öğrenci bütcesi 150 lirayı aşmayacak şekilde öneri ve görüşlerinize açığım?
2 hafta önce linkteki pantolonu aldım. fiyat performans olarak iyi yağmurda ve 2-3 derecede kullanma fırsatı buldum soğuktan ve yağmurdan koruyor beli yüksek olduğu için yukardan soğuk girmiyor ama paçalardan soğuk girip rahatsız ediyor yüksek bir botla kullanmak lazım. dizlikleri biraz şekilsiz yapmışlar çıkartıp biraz üstten kesmem gerekti şimdi fena değil. okuldada pantolonla rahat oturabiliyorum çok fazla rahatsız etmiyor. eğer alıcak olursan ölçtüğün bedenin 1 üstünü sipariş etmelisin ben XL giyiyorum ama iyiki XXL söylemişim. 4 ridersin 120 liraya bir pantolonu daha vardı ama bedeni bulamadığım için alamadım en uygunuda bu baya araştırma yapmıştım. umarım yardımcı olmuşumdur
Oğuzcan pantolonu internetten mi?yoksa mağazadan mı aldın?(Motomax'ın dükkanı)
Bende almayı düşünüyorum.
Kappa 49 lt var abi benim motorumun üstünde.bir alayım diyorum bir vazgeçiyorum polis yüzünden ama herşeyide sırt çantasında taşımak olmuyor senin marka model ne çantanın memnun musun ben shad alayım diyorum motomaxta var diye