[Bursa - MT]

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Bursa da nerede gaz yağı var bilgisi olan var mı?

mudanyadan dönüşte fsmyi geçinde total var orada bulabilirsin onun dıında küçük sanayide 5 tl ama


arkadaşlar çanta almaya karar verdim fakat polis olayı kafamı kurcalıyor ne dersiniz sizce alayım mı aklımdaki model shad sh40 cargo modeli:silent:
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
mudanyadan dönüşte fsmyi geçinde total var orada bulabilirsin onun dıında küçük sanayide 5 tl ama


arkadaşlar çanta almaya karar verdim fakat polis olayı kafamı kurcalıyor ne dersiniz sizce alayım mı aklımdaki model shad sh40 cargo modeli:silent:
Abi 2 kere polis çevirdi , sıkıntı yaşamadım.
Egzozda var üstelik. Hangisinden yiyeceğim diye baya bir korktum ama 2 sindede ehliyete baktı gönderdi.
Senin kararın, ama anladığım kadarıyla pek üstelemiyor polis topcase mevzusunu.
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
selam beyler birşey soracağım bu kış aylarında motor sürmek biraz işkenceli hal alıyor yağurlu havalarda on teker butun suyu ayaklarıma ve motora püskürtüyor bende yağmurlu havalarda kullanıp kuruda çıkarmak ıcın motorun korumalık demırlerının takıldığı yere araba paspasıyla bir engel yapmak ıstıyorum nasıl olabilir yapan fikri olan var mı ? motoruma koruma demiri takılmıyor koruma dmeiri olsa zaten iş çok kolaylaşacak sadece on sası demiri var ona montelemem gerekiyor.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Az Sonra 13.15 Geçit Özdilek Buluşma (29-Kasım-2014)
14.00 Narlı Çay Bahçesi çay molası
Armutlu Virajlarına akma viraj geliştirme etkinliği...

1-N_Hoca
2-Aziz Fatih
3-Aykut
4-Bilal
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Abi 2 kere polis çevirdi , sıkıntı yaşamadım.
Egzozda var üstelik. Hangisinden yiyeceğim diye baya bir korktum ama 2 sindede ehliyete baktı gönderdi.
Senin kararın, ama anladığım kadarıyla pek üstelemiyor polis topcase mevzusunu.

bir alayım diyorum bir vazgeçiyorum polis yüzünden ama herşeyide sırt çantasında taşımak olmuyor senin marka model ne çantanın memnun musun ben shad alayım diyorum motomaxta var diye
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
436
Kış ayları için kullanabileceğim soğuktan korunmak amaçlı bildiğiniz motosiklet pantolonları varmıdır acaba ? fiyat aralığım öğrenci bütcesi 150 lirayı aşmayacak şekilde öneri ve görüşlerinize açığım :) ?
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Kış ayları için kullanabileceğim soğuktan korunmak amaçlı bildiğiniz motosiklet pantolonları varmıdır acaba ? fiyat aralığım öğrenci bütcesi 150 lirayı aşmayacak şekilde öneri ve görüşlerinize açığım :) ?

2 hafta önce linkteki pantolonu aldım. fiyat performans olarak iyi yağmurda ve 2-3 derecede kullanma fırsatı buldum soğuktan ve yağmurdan koruyor beli yüksek olduğu için yukardan soğuk girmiyor ama paçalardan soğuk girip rahatsız ediyor yüksek bir botla kullanmak lazım. dizlikleri biraz şekilsiz yapmışlar çıkartıp biraz üstten kesmem gerekti şimdi fena değil. okuldada pantolonla rahat oturabiliyorum çok fazla rahatsız etmiyor. eğer alıcak olursan ölçtüğün bedenin 1 üstünü sipariş etmelisin ben XL giyiyorum ama iyiki XXL söylemişim. 4 ridersin 120 liraya bir pantolonu daha vardı ama bedeni bulamadığım için alamadım en uygunuda bu baya araştırma yapmıştım. umarım yardımcı olmuşumdur
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
2 hafta önce linkteki pantolonu aldım. fiyat performans olarak iyi yağmurda ve 2-3 derecede kullanma fırsatı buldum soğuktan ve yağmurdan koruyor beli yüksek olduğu için yukardan soğuk girmiyor ama paçalardan soğuk girip rahatsız ediyor yüksek bir botla kullanmak lazım. dizlikleri biraz şekilsiz yapmışlar çıkartıp biraz üstten kesmem gerekti şimdi fena değil. okuldada pantolonla rahat oturabiliyorum çok fazla rahatsız etmiyor. eğer alıcak olursan ölçtüğün bedenin 1 üstünü sipariş etmelisin ben XL giyiyorum ama iyiki XXL söylemişim. 4 ridersin 120 liraya bir pantolonu daha vardı ama bedeni bulamadığım için alamadım en uygunuda bu baya araştırma yapmıştım. umarım yardımcı olmuşumdur

Oğuzcan pantolonu internetten mi?yoksa mağazadan mı aldın?(Motomax'ın dükkanı)
Bende almayı düşünüyorum.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
bir alayım diyorum bir vazgeçiyorum polis yüzünden ama herşeyide sırt çantasında taşımak olmuyor senin marka model ne çantanın memnun musun ben shad alayım diyorum motomaxta var diye
Kappa 49 lt var abi benim motorumun üstünde.
Ama biliyorsunki V-stromlar iri aletler, sende yanılmıyorsam apache var 49 litre büyük gelebilir.
Gidonda sallama vs yapabilir. Ben memnunum ama 500 küsür fiyatı var galiba şimdi internetten baktımda.
Topcase acayip bir rahatlıkmış , taktırmanı öneririm.
 
Katılım
30 Kas 2014
Mesajlar
24
Selamın aleyküm Moto bursa ailesi. İş gereği elime geçen takas karşılığı aldıgım bir motosiklet vardı satamadık elimizde kaldı. birkaç kez bindim daha önceleri sıkotır tecrübem vardı bi arkadaş öğrenmeme yardım etti onu kullanıyorum kışlık lastik aldım herkeze selam demekle beraber yardımlarınıza bilgi ve birikimlerinize ihtiyacım olacaktır sordugum sorular makul görüle
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Müsait Bir Yerde Dur hayat,Ya da Durma Nasıl Olsa Biz Sana Yetişiriz... Narlı-Armutlu Virajlarına akış...Hrika Bir Geziydi herkese Teşekkürler...






Son Olarak TRT Canlı Yayındayız...



 
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
62
Cok guzel bir gezi olmus, kisa ve oz...
Sagdaki 2 cam siperlik cok hosuma gitti ve benim alete olabilir gibi dusundum, universal midir? Nereden aldiniz ogrenebilir miyim?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst