[Bursa - MT]

Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Merhaba dedik kimse cevap vermedi yahu bu nedir

Merhaba.

Hoşgeldiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:09 ----------

arkadaşlar s.a yeni uye oldum nereye yazacağımı bılemedım buraya yazıyorum 600 rr ım var eksantrik zincir değişimi için bursada gidebileceğim düzgün bi tamirci varmı ?

A.s.

Ben bilmiyorum ama bilen bir arkadaş bilgi verecektir mutlaka.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Yamaha bayisi start motorun hemen yan tarafında yolun aşağısına doğru Serkan usta var, iyi bir ustadır.
 

ake

Katılım
7 Ara 2013
Mesajlar
414
günaydın arkadaşlar. ufak bi kaza atlattım. aman kendinize dikkat edin.

detaylar
http://www.motosiklet.net/forum/kaza-raporu/139592-bir-ilk-kazada-benden.html
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Bugün arai ve shoei denemek için gezmeye çıktım.

Start motor (yamaha bayi) shoei satıyor. Sözde.
Nasıl bir ilgisizlik , müşteri değilde haraç almaya gittim sanki.
Shoei var mı dedim , var dedi 1 tane bak orda. Başka model yokmu dedim yok dedi.
Çıktım gittim. Böyle birşey olmaz shoei kask satıyor ve sadece 1 tane var elinde , onuda satmak ister gibi tavrı yok.


Daha sonra motomax in komşusu olan ismini şimdi hatırlamadığım motorcuya gittim. Arai satıcısı. Genel olarak hep kaliteli ürün satıyor.
Diğer satıcının tam tersi.
Aşırı ilgi gösterdi. Hatta istersen motoruma otur gör nasıl duruyor falan dedi.vfr1200 motoruda.
Bilgiler verdi , fiyatta yardımcı olabileceğini söyledi , ve 2014 üretimli kask satıyor. Siparişle getireceğim dedi 2014 ü. Yani üretim tarihinden bihaber lakayit değil asla.

Fikriniz olsun diye yazdım. Dahada o yamaha bayinin önünden geçmem.
 
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
62
Shoie ve schubert kocaman motorda var, hatta nolan da mevcut. Haider galiba motomaxin yanindaki, orada agv de mevcut mu?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
5 mayısta gidiyorum abi

kardeşim kaç yaşındasın daha bdelli zamanı gitmeseyin zaten asker açığı var birde bunlar yüzüden millet fazla nöbet tutup göreve gidecek yurtdışında yaşayanlar hariç bedelli işine uyuz oluyorum:pr:

Bugün arai ve shoei denemek için gezmeye çıktım.

Start motor (yamaha bayi) shoei satıyor. Sözde.
Nasıl bir ilgisizlik , müşteri değilde haraç almaya gittim sanki.
Shoei var mı dedim , var dedi 1 tane bak orda. Başka model yokmu dedim yok dedi.
Çıktım gittim. Böyle birşey olmaz shoei kask satıyor ve sadece 1 tane var elinde , onuda satmak ister gibi tavrı yok.


Daha sonra motomax in komşusu olan ismini şimdi hatırlamadığım motorcuya gittim. Arai satıcısı. Genel olarak hep kaliteli ürün satıyor.
Diğer satıcının tam tersi.
Aşırı ilgi gösterdi. Hatta istersen motoruma otur gör nasıl duruyor falan dedi.vfr1200 motoruda.
Bilgiler verdi , fiyatta yardımcı olabileceğini söyledi , ve 2014 üretimli kask satıyor. Siparişle getireceğim dedi 2014 ü. Yani üretim tarihinden bihaber lakayit değil asla.

Fikriniz olsun diye yazdım. Dahada o yamaha bayinin önünden geçmem.

hacı dediğim gibiymiş dimi bunlara bayilik verenin aklına ....:)
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
21
Merhaba arkadaslar.
Yaklasik 1 aydir bajaj pulsar sahibiyim. Cocukluk hayalimi ancak gerceklestirebildim. Suan icin tek kullaniyorum isden eve evden ise. Bursa mt olarak ne durumda oldugunuzu merak ettim. Toplantilar yapiliyor mu? Etkinlik bu donemlerde yapilmiyordur sanirim.
Saygilarimla
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Merhaba arkadaslar.
Yaklasik 1 aydir bajaj pulsar sahibiyim. Cocukluk hayalimi ancak gerceklestirebildim. Suan icin tek kullaniyorum isden eve evden ise. Bursa mt olarak ne durumda oldugunuzu merak ettim. Toplantilar yapiliyor mu? Etkinlik bu donemlerde yapilmiyordur sanirim.
Saygilarimla

Hoşgeldiniz aramıza :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------

Biraz önce deneyemediğim Shoei için Kocaman Motora gittim. Oradada varmış Shoei.

Xr1100 modeline baktım. Arai ve Shoei yi karşılaştırmak gerekirse.
Açıkçası Arai daha kaliteli izlenimi verdi bana , gerek iç pedleri gerek boyası gerek vizör kalitesi.
Fiyat olarakta Arai daha pahalı.
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
bedelli bugün yasalaşacakmış. son ekleme ile benim doğum tarihim olan 01/01/1988 de dahil olacağı söylenmişti. eğer bu şekilde yasalaşırsa ben de yararlanacağım. hayırlısı bakalım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst