- Katılım
- 13 Ocak 2013
- Mesajlar
- 436
2 hafta önce linkteki pantolonu aldım. fiyat performans olarak iyi yağmurda ve 2-3 derecede kullanma fırsatı buldum soğuktan ve yağmurdan koruyor beli yüksek olduğu için yukardan soğuk girmiyor ama paçalardan soğuk girip rahatsız ediyor yüksek bir botla kullanmak lazım. dizlikleri biraz şekilsiz yapmışlar çıkartıp biraz üstten kesmem gerekti şimdi fena değil. okuldada pantolonla rahat oturabiliyorum çok fazla rahatsız etmiyor. eğer alıcak olursan ölçtüğün bedenin 1 üstünü sipariş etmelisin ben XL giyiyorum ama iyiki XXL söylemişim. 4 ridersin 120 liraya bir pantolonu daha vardı ama bedeni bulamadığım için alamadım en uygunuda bu baya araştırma yapmıştım. umarım yardımcı olmuşumdur
Eyvallah sağolasın kardeşim