[Bursa - MT]

Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
436
2 hafta önce linkteki pantolonu aldım. fiyat performans olarak iyi yağmurda ve 2-3 derecede kullanma fırsatı buldum soğuktan ve yağmurdan koruyor beli yüksek olduğu için yukardan soğuk girmiyor ama paçalardan soğuk girip rahatsız ediyor yüksek bir botla kullanmak lazım. dizlikleri biraz şekilsiz yapmışlar çıkartıp biraz üstten kesmem gerekti şimdi fena değil. okuldada pantolonla rahat oturabiliyorum çok fazla rahatsız etmiyor. eğer alıcak olursan ölçtüğün bedenin 1 üstünü sipariş etmelisin ben XL giyiyorum ama iyiki XXL söylemişim. 4 ridersin 120 liraya bir pantolonu daha vardı ama bedeni bulamadığım için alamadım en uygunuda bu baya araştırma yapmıştım. umarım yardımcı olmuşumdur

Eyvallah sağolasın kardeşim :) yakın zamanda motomax'a gidip denemek gerekiyor o zaman bu önerdiğin pantolunu. Çok teşekkür eder, iyi günler dilerim :).
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
motorumu özledim. her gün araçla işe gidip gelirken bana melül melül bakıyor. ama kazalı olmasa da bu soğukta binmeye cesaret edemezdim. geçen gün kaporta boya işlerini yapan bir tanıdığım aradı grenajları halledebilirim dedi. grenajları ona yaptıracağım büyük ihtimal. geriye ön far şase kalıyor. başka bir sıkıntı çıkmaz inşallah. onları da sanayide mehmetcan koral arkadaşın bir tanıdığı varmış oraya yaptıracağım büyük ihtimal. ama havalar ısınana kadar motor yok bana.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Kappa 49 lt var abi benim motorumun üstünde.
Ama biliyorsunki V-stromlar iri aletler, sende yanılmıyorsam apache var 49 litre büyük gelebilir.
Gidonda sallama vs yapabilir. Ben memnunum ama 500 küsür fiyatı var galiba şimdi internetten baktımda.
Topcase acayip bir rahatlıkmış , taktırmanı öneririm.

aynen bana 49 litre çok fazla 40 üstü sallama yapıyor dün akşam nazlandı benimki eğer sorunu yoksa aralıkta almayı düşünüyorum
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
aynen bana 49 litre çok fazla 40 üstü sallama yapıyor dün akşam nazlandı benimki eğer sorunu yoksa aralıkta almayı düşünüyorum

Ben aylardır 46 litre çanta kullanıyorum.Önde titreme ve sallama pek yaşamadım.Lastik havaları iyi olduğu sürece sorun yaşamıyorum.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Ben aylardır 46 litre çanta kullanıyorum.Önde titreme ve sallama pek yaşamadım.Lastik havaları iyi olduğu sürece sorun yaşamıyorum.

doldurunca peki sorun nasıl gerçi benim karbüratörde sorun çıkarsa artık yenisini almak gerekecek bir kaç ay yine ertelemem lazım
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Müsait Bir Yerde Dur hayat,Ya da Durma Nasıl Olsa Biz Sana Yetişiriz... Narlı-Armutlu Virajlarına akış...Hrika Bir Geziydi herkese Teşekkürler...

[url]http://i.hizliresim.com/z2vmGR.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/jvP4qW.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/LY7pv0.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/rmBg0P.jpg[/url]

Son Olarak TRT Canlı Yayındayız...

[url]http://i.hizliresim.com/998Vb8.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/04j7rL.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/12mY75.jpg[/url]
Vay abi bizim köye gelmişsiniz. Bende doğma büyüme oralıyım. Arada bir görüyorum orda mototorları çoğunlukla hafta sonları. Kavenin önüne yanaşıyosunuz çay içiyosunuz görüyorum bazen. Hatta beni illa görmüşsünüzdür mavi bir motorla geçiyorum sürekli kavenin önünden kanuni marka mavi motorum var. Birde arkadaşım var orda onuda görmüşsünüzdür ondada yamaha ybr var yeni kasa. Bizde köyden fazla çıkmıyoruz hep dağ, bayır, çamur. Neyse kazasız belasız sürüşler dilerim abilerim. Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
S.a birşey sorucam bursalı arkadaşlarım abilerim. Osmangazideki beymoto servisi tvs servis ve bayiliğine devam ediyormu. Birde apache kullanan arkadaşlar oraya götürdülermi hiç motoru servise memnunmusunuz ordan. Sahibindende ilan göremedim önceden vardı ilanları. Baharda almayı düşünüyorum ve en yakın orası var.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
S.a birşey sorucam bursalı arkadaşlarım abilerim. Osmangazideki beymoto servisi tvs servis ve bayiliğine devam ediyormu. Birde apache kullanan arkadaşlar oraya götürdülermi hiç motoru servise memnunmusunuz ordan. Sahibindende ilan göremedim önceden vardı ilanları. Baharda almayı düşünüyorum ve en yakın orası var.

tabelalarında tvs yazıyor hala, ama hiç girmişliğim yok
 

ake

Katılım
7 Ara 2013
Mesajlar
414
motorlardaki camlardan biri nc700 camı. diğeri izmirli bir ustaya telefonla verilen sipariş sonucu alındı. 0531 777 1863 hüseyin bey
 
Katılım
2 Ara 2014
Mesajlar
1
arkadaşlar s.a yeni uye oldum nereye yazacağımı bılemedım buraya yazıyorum 600 rr ım var eksantrik zincir değişimi için bursada gidebileceğim düzgün bi tamirci varmı ?
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
266
Merhaba arkadaşlar.
01.11.2014 tarihinde bir fahri trafik müfettişi tarafından trafik cezası yemişim(Resim yada görüntü yok). Yer paşa çiftliği civarı. Gerekçe "46/2-C Aksine bir işaret bulunmadıkça trafiği tehlikeye düşürecek şekilde şerit değiştirmek". Bahsettiği akşam trafiğinde motorun avantajı olan arabaların arasından gitmem.
Bana 28.11.2014 de tebliğ edildi. Bende itiraz hakkımı kullanmak istiyorum.
Bursa Adalet Sarayında hangi mahkemeye dilekçe vermem gerekiyor? Bu konuda tecrübesi olanlar varsa acilen yardımınıza ihtiyacım var.
Teşekkürler. iyi akşamlar.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
valla artık görüntüyü falan bıraktım elcik kılıfı takıyorum motora ayakkabı içinde çamurluk alıcam
aslında şimdi baktımda el içinde yağmurluk var karar veremedim şimdi
http://www.feyizoglu.com/El-Kilifi_44128.html#1 bumu
http://www.feyizoglu.com/2237-Eldiven-Kilifi_44894.html#1 bumu
http://www.feyizoglu.com/Bot-Kilifi_44240.html

kullandığım motosiklet cruiser bildiğiniz gibi elcik ısıtma taktırmayı düşünüyordum ama elektrik tesisatı bakımından motora pek güvenim yok o yüzden riske girmek istemiyorum kılıf taksam çok kaba durucak, diğerini alsam yağmur geçirmeyecek ama soğuktan etkilenicem.

bunların hariinde yağmurluk alıcam ama normal yağmurlukmu alayım motosiklet yağmurluğumu ona karar veremedim motosiklet adı altında satılan ürünler genelde pahalı oluyor normal yağmurluk motosiklet üzerinde işe yararmı kullanışlı olurmu? ve şu meretide kullanmadan edemiyorum metroya binince boğuluyorum. mecburen bayılıaz paraları :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:19 ----------

bi arkadaşımda demiyorki kardeşim ben cbf motorumu senin garaja koyabilirmiyim mayıs ayına kadar :pl: dese seve seve alıcam
 
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
161
valla artık görüntüyü falan bıraktım elcik kılıfı takıyorum motora ayakkabı içinde çamurluk alıcam
aslında şimdi baktımda el içinde yağmurluk var karar veremedim şimdi
http://www.feyizoglu.com/El-Kilifi_44128.html#1 bumu
http://www.feyizoglu.com/2237-Eldiven-Kilifi_44894.html#1 bumu
http://www.feyizoglu.com/Bot-Kilifi_44240.html

kullandığım motosiklet cruiser bildiğiniz gibi elcik ısıtma taktırmayı düşünüyordum ama elektrik tesisatı bakımından motora pek güvenim yok o yüzden riske girmek istemiyorum kılıf taksam çok kaba durucak, diğerini alsam yağmur geçirmeyecek ama soğuktan etkilenicem.

bunların hariinde yağmurluk alıcam ama normal yağmurlukmu alayım motosiklet yağmurluğumu ona karar veremedim motosiklet adı altında satılan ürünler genelde pahalı oluyor normal yağmurluk motosiklet üzerinde işe yararmı kullanışlı olurmu? ve şu meretide kullanmadan edemiyorum metroya binince boğuluyorum. mecburen bayılıaz paraları :)

ilk linkteki kesin çözüm bence sizin gibi ben de muzdaribim bu durumdan ya paraya kıyıp kışlık kaliteli bir eldiven alacağım ya da tipsiz dursun ne var canım deyip o kılıfı alacağım ama cbr'a da gitmez ki o kılıf dalga geçerler valla :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:02 ----------

Arkadaşlar aranızda kışlık eldiven kullanıp da "soğuğu gerçekten kesiyor yarım saat-1 saat sürsek dahi üşütmüyor" diyen var mı ya da duyup da marka-model tavsiye verebilecek biri var mı?
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
faceki gv 250 grubunada sordum aynı soruyu beni topa tuttular atarız gruptan dediler :) bende eldiven yağmurluğunu söyledim, senin cbra nasıl gitmiyorsa benim gv yede gitmiyor işte yapacak birşey yok bot için olanıda söyledim bakalım. önümüzdeki yaza kadar motor 45 bine gelir artık :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:32 ----------

Arkadaşlar aranızda kışlık eldiven kullanıp da "soğuğu gerçekten kesiyor yarım saat-1 saat sürsek dahi üşütmüyor" diyen var mı ya da duyup da marka-model tavsiye verebilecek biri var mı?

öyle birşey yok en kaliteli eldiven taş çatlasa yarım saat tutar ardından ellerin donmaya başlar, çünkü ortam soğuk sürekli rüzgar şeklinde gelen soğuk hava var. 10 kat giysen bile üşürsün. onun çözümü kışlık eldiven + elcik ısıtma
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst