[Bursa - MT]

Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Ben disk ve zincir kilitlerini oradan aldım ama kask lazım değildi, o yüzden pek incelemedim. Bursa da düzgün ekipman bulmak cidden sorun.

Bende motor pantalonu ve botu ordan aldım fakat sizinde deiğiniz gibi kasklara hiç dikkat etmemiştim.
Ararım yarın olmazsa.
İlla İstanbula gidilecek gibi görünüyor.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Bende motor pantalonu ve botu ordan aldım fakat sizinde deiğiniz gibi kasklara hiç dikkat etmemiştim.
Ararım yarın olmazsa.
İlla İstanbula gidilecek gibi görünüyor.

Berkut motorun güçlü ve güzel maşallah.
Şöyle bir İstanbul gezisi yapıverirsin bu güzel ve temiz havalarda.
Hem sana da değişiklik olur. :)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Berkut motorun güçlü ve güzel maşallah.
Şöyle bir İstanbul gezisi yapıverirsin bu güzel ve temiz havalarda.
Hem sana da değişiklik olur. :)

Abi aslında dediğin doğru ama biliyorsun benim ekipmanlar fileli, yazlık :)
O yüzden 15 derecenin altı havalarda içlik vs giysen bile üşütüyor .
Acaba 2015 fuarına gitsemde gitmişkende kask işini ordan mı halletsem diyorum .
Hem motorda görmüş olurum bolca :)
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Abi aslında dediğin doğru ama biliyorsun benim ekipmanlar fileli, yazlık :)
O yüzden 15 derecenin altı havalarda içlik vs giysen bile üşütüyor .
Acaba 2015 fuarına gitsemde gitmişkende kask işini ordan mı halletsem diyorum .
Hem motorda görmüş olurum bolca :)

Fuarda fiyatların pek ucuz olmadığı söyleniyordu geçen senelerde.
Ama amaç hem gezmek, hemde yeni çıkan modelleri görmek olduktan sonra bence düşüncende haklısın.
Hatta uygun bir araç bulunursa grup olarak ta gidilebilir diye düşünüyorum.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
hey millet!!!! haftasonu hava ısınıyor pazar günü veya cumartesi.. bir etkinlik yapmak lazım mesela kuşcennetine gidebiliriz :p
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
yanlız start motor biraz borç para isteme gitmişin gibi davranır haberin olsun:)

En sevmediğim esnaf tipidir ya :farao:
Çok kısa süre oto yıkama işlettim bu sene.
Müşteriler gelince gülümsemekten ağzım yarılacaktı bir gün.
Herkes esnaf olmamalı hakikaten , henüz gitmedim ama dediğin gibiyse hiç hoşuma gitmedi açıkçası abi :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
En sevmediğim esnaf tipidir ya :farao:
Çok kısa süre oto yıkama işlettim bu sene.
Müşteriler gelince gülümsemekten ağzım yarılacaktı bir gün.
Herkes esnaf olmamalı hakikaten , henüz gitmedim ama dediğin gibiyse hiç hoşuma gitmedi açıkçası abi :)

ya böyle kişilere bayilik veren zihniyete :)adamlarda para var basıyorlar parayı alıyorlar bayilik hadi açma için izin verdin bari bir eğitim falan ver insana nasıl yaklaşılır onu öğret insan psikolojisi hakkında ne kadar bilgisi var bunlar hep önemli satışta sen ben acayım desen kimse yüzüne bakmaz ben honda için araştırdım(satış ve servis için) bana yaklaşık 450-460 bin tllik masraf yapmam gerektiğini gördüm ama para olmadığından hayalden öteye geçiremiyoruz:)
 
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
62
Herkese Merhaba,
Ben de aranıza dün itibariyle Bursa'dan yeni katılmış bulunuyorum.
Oldukça heyecanlı ve maceralı bir başlangıç oldu.
Geçen sene sınava girip kazanmıştım, ama ehliyeti bu sene Ağustosta çıkardım.
Eylülün başında ilk motorumu aldım(Kymco Agility City 125). Scooter alma amacım 2 tekerin trafikteki yerini görmek ve öğrenmekti.
Motor hevesim çocukluktan kalma ve oldukça yoğun olduğundan çok fazla şey okudum, dinledim, gözlemledim ve izledim.
Uzun yıllardı (15 yılı aşkın) birçok çeşit araba kullandığımdan, trafikte oldukça temkinliyim ve scooter ile çok fazla zorlanmadım.
Ben de vitesli bir motora geçiş yapmak istedim, ilk etapta titanic 150 ve Bajaj Dicovery ile bayağı ilgilendim, daha sonra cross olarak X-treme Max ın peşine düştüm. Geçtiğimiz hafta scooterımı satıp bir Xtreme Max ile pazarlık bile yaptım ama nedense içime bir türlü sinmedi.
Derken bu hafta başında Yalova da çok temiz görünen uygun fiyatlı bir Titanic 150 buldum, aradım anlaştık, Yalovaya gitmek için tek yağmursuz gün olan dünü seçtim.
2 gece uyuyamadım, hem ilk vitesli tecrübem olacağından hem yağmur yağış korkusundan, hem hanımdan habersiz gittiğimden basılma korkusunda
Uzun lafın kısası hanımdan gizli çantamı,eşyalarımı, yol rotamı, vs bir gün öncesinden arabada hazır ettim.
Dün sabahtan Yalovaya otobüsle gittim, arkadaş ile buluştuk, çok efendi düzgün bir insan sağolsun.
İlk denememi yaptım, sanki yıllardır vitesli motor kullanıyormuşum gibi sorunsuz bir şekilde.
Ufak bir pazarlık sonucunda motoru aldım ve yola çıktım.
Benzin olmasına rağmen az daha benzin aldım ve kayak pantolonumu geçirdim üstüme, bir çalıştırdım ki çalışmadı, 1 2 3 yok, en sonunda akü de pes etti. (sebebiyse açık bıraktığım ayak ama çok geç artık)
Daha önce okuduğum vurdurma tekniğiyle (arabana çok da farklı değil aslında) çalıştırdım.
Sorunsuz bir şekilde Bursaya vardım, ne mola verdim ne yoruldum ne başka bir sorun, hatta scooterdan daha güvende hissettim.
Anlaşılan 2 gün boyunca boşuna stres yapmışım, umarım motorumla böyle güzel güzel anlaşmaya devam ederiz ;)
Hanımdan ufak bir fıça yedik ama olsun bence çok çok güzel oldu, gezmek istiyorum her dakika
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst