- Katılım
- 2 Tem 2012
- Mesajlar
- 4,753
- Motosikleti
- Hero X Pulse 200
Çok Erken Yapmişsiniz ya Uzaktan gelicek olan ne yapsin Şimdi?![]()
ya sorma hocam, aslında 11 falan olsa tadından yenmez
Çok Erken Yapmişsiniz ya Uzaktan gelicek olan ne yapsin Şimdi?![]()
ya sorma hocam, aslında 11 falan olsa tadından yenmezben yakınım ama 7 aydır sabah 6 da yatan insanım nası kalkıcam bilmiyorum ama kararlıyım
![]()
Bende öyle gece 3-4 te yatanlardanım
Uyanırsam bende geleceğim.
Uyanamassam öğlen gibi solo gezmeye çıkarım artık.
gel gel hacı yaş olarak dengim birileri olsun :mrgreen:
Selam arkadaşlar,
sonunda ehliyet işini bitirdim çok şükür.
sıra geldi ilk motorumu almaya.
aramızda tvs apache kullanan veya öneren olur mu? yada farklı bir önerisi olan?
bey motora sordum test motoru yokmuş, haliyle test edemedik.
yorumlarınız için şimdiden teşekkür ediyorum.
TVS iyi hoş makinada pahalı titreşimi üst düzeyde servisi bey moto çok paracı. alternatif olarak bajaj discovery 125 i öneririm
gezi fotolaro on nuamra para olsaydı bende gelirdimArkadaşlar bişey sorucam bilgisi olan cevap versin lütfen bu hafta sonu akşamları zafer plaza onundekı motorcular bu forumdan kişiler mi sürekli görüyorum toplanıyorlar orda ne yaptıkları da mechul duruolar saatlerce
MustafaKemalPaşa Suuçtu Şelalesi' ne Gidiyoruz.
Kent meydanı Kafkas Önünde Saat 9:45 te toplanıp 10:00 da hareket edilecek olup, K.Sanayi istikametinden Kayapa köyü içinden eski Bursa yolunu kullanarak KemalPaşa' ya ineceğiz. Yol üzerinde köy kahvesinde çay molası verilecek. İlçeden sucuklar alınıp şelaleye doğru teker dönecek. Sucuk ekmekleri yedikten sonra ilçenin ünlü kaplıcası olan Tümbüldek kaplıcalarına gidilecek olup ayak havuzlarında iliklereimize kadar sıcak depoluyacağız.. Buradaki kısa molanın ardından İzmir yolu üzerinden Gölyazı köyünde son molamızı vererek hareket noktamıza tahmini 16 : 30 gibi ulaşmış olucaz.
Gezimize tüm grup üyeleri ve iki teker tutkunları davetlidir.
Gezi kuralları: Seyir esnasında max hız 90 km olacaktır ve bu hıza ulaşabilen her motosiklet katılımcı olabilir. Temel sürüş kuralları hareket yerinde hatırlatılacak. Katılımcıların koruyucu ekipmanlar ile katılması zorunludur. Özellikle kasksız kullanıcı kesinlikle kabul edilmeyecektir.
Saygılar.
Katılmak isteyen arkadaşlar listeyi oluşturabilir.
Bugünkü kemalpaşa gezisinden, iyiki gitmişim zahmet edip erken uyanmam iyi oldu çok eğlendim çünküvirajlar iyiydi ama şelaleye giden yoldaki virajda döndüremedim motoru ya :mrgreen: tabi motora suç atmıyorum benim beceriksizliğim
benden 5 fotoğtaf çıktı ama hiç birinde yokum fotoğraf çekenlerden bekliyorum.
bu arada dönüş yolunda sıkışık trafikte arada duruken aynamı kırdılar ya çok trajikomik bir durumdu :cherry: sonra zafer plazada kahve içtim arkadaşımla motorun yanına gittiğimde kavga çıktığını ve benim motoru devirdiklerini öğrendim ama her hangi bişey bulamadım yandaki motoru çizmiş biraz sağolsunlar kaldırmışlar, yoksa 1 depo benzin yerlere dökülecekti
http://i40.photobucket.com/albums/e212/ogzcngdk/IMG-20141108-00095_zpsb2c523d2.jpg
http://i40.photobucket.com/albums/e212/ogzcngdk/IMG-20141108-00098_zpsb356227a.jpg
http://i40.photobucket.com/albums/e212/ogzcngdk/IMG-20141108-00096_zps7649d5fd.jpg
http://i40.photobucket.com/albums/e212/ogzcngdk/IMG-20141108-00099_zps84c4b006.jpg
http://i40.photobucket.com/albums/e212/ogzcngdk/IMG-20141108-00097_zpsac1fb4f9.jpg
Bugün gerçekleştirdiğimiz şelale gezisi gerçekten çok güzeldi.Katılan emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------
Oğuzcan öncelikle geçmiş olsun.Sanırım senin motor nazara gelmiş.
Resimler içinde teşekkürler.
Bende resimler var ama içinde sen var mısın bir bakmak lazım.Birde siteye resim atma özürluyum biliyorsun.Senin resmini bulursam mail adresine atarım.![]()
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-koruma-demiri-nikel-136081949/detay
genc osmanda demir yolu cad girisinde istersen bi bak