[Bursa - MT]

Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Selam arkadaşlar,
sonunda ehliyet işini bitirdim çok şükür.
sıra geldi ilk motorumu almaya.
aramızda tvs apache kullanan veya öneren olur mu? yada farklı bir önerisi olan?
bey motora sordum test motoru yokmuş, haliyle test edemedik.
yorumlarınız için şimdiden teşekkür ediyorum.

TVS iyi hoş makinada pahalı titreşimi üst düzeyde servisi bey moto çok paracı. alternatif olarak bajaj discovery 125 i öneririm
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
19
TVS iyi hoş makinada pahalı titreşimi üst düzeyde servisi bey moto çok paracı. alternatif olarak bajaj discovery 125 i öneririm

Hocam değerli yorumunuz için teşekkür ediyorum,
bugün 2012 modelini bir şekilde test edebildik dediğiniz gibi titreşim hat safhadaydı.
ayrıca bu sezon amaç tecrübe kazanmak olduğundan her ne kadar hoşuma çok fazla gitmese de cbf150 bile bakıyorum.
artık kısmet :)
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Bugünkü kemalpaşa gezisinden, iyiki gitmişim zahmet edip erken uyanmam iyi oldu çok eğlendim çünkü :) virajlar iyiydi ama şelaleye giden yoldaki virajda döndüremedim motoru ya :mrgreen: tabi motora suç atmıyorum benim beceriksizliğim :) benden 5 fotoğtaf çıktı ama hiç birinde yokum fotoğraf çekenlerden bekliyorum.

bu arada dönüş yolunda sıkışık trafikte arada duruken aynamı kırdılar ya çok trajikomik bir durumdu :cherry: sonra zafer plazada kahve içtim arkadaşımla motorun yanına gittiğimde kavga çıktığını ve benim motoru devirdiklerini öğrendim ama her hangi bişey bulamadım yandaki motoru çizmiş biraz sağolsunlar kaldırmışlar, yoksa 1 depo benzin yerlere dökülecekti

IMG-20141108-00095_zpsb2c523d2.jpg

IMG-20141108-00098_zpsb356227a.jpg

IMG-20141108-00096_zps7649d5fd.jpg

IMG-20141108-00099_zps84c4b006.jpg

IMG-20141108-00097_zpsac1fb4f9.jpg
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
gezi fotolaro on nuamra para olsaydı bende gelirdim :) Arkadaşlar bişey sorucam bilgisi olan cevap versin lütfen bu hafta sonu akşamları zafer plaza onundekı motorcular bu forumdan kişiler mi sürekli görüyorum toplanıyorlar orda ne yaptıkları da mechul duruolar saatlerce
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
gezi fotolaro on nuamra para olsaydı bende gelirdim :) Arkadaşlar bişey sorucam bilgisi olan cevap versin lütfen bu hafta sonu akşamları zafer plaza onundekı motorcular bu forumdan kişiler mi sürekli görüyorum toplanıyorlar orda ne yaptıkları da mechul duruolar saatlerce

yok büyük ihtimalle değillerdir, zaten onlar hep dikiliyor orda motoru kullandıkları yok göstermeye gidiyorlar oraya bugün aralarına sızdım sadece konuşuyorlar, insan bi kahve falan içer ne yapıyosun motorun başında :mrgreen:
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
MustafaKemalPaşa Suuçtu Şelalesi' ne Gidiyoruz.
Kent meydanı Kafkas Önünde Saat 9:45 te toplanıp 10:00 da hareket edilecek olup, K.Sanayi istikametinden Kayapa köyü içinden eski Bursa yolunu kullanarak KemalPaşa' ya ineceğiz. Yol üzerinde köy kahvesinde çay molası verilecek. İlçeden sucuklar alınıp şelaleye doğru teker dönecek. Sucuk ekmekleri yedikten sonra ilçenin ünlü kaplıcası olan Tümbüldek kaplıcalarına gidilecek olup ayak havuzlarında iliklereimize kadar sıcak depoluyacağız.. Buradaki kısa molanın ardından İzmir yolu üzerinden Gölyazı köyünde son molamızı vererek hareket noktamıza tahmini 16 : 30 gibi ulaşmış olucaz.
Gezimize tüm grup üyeleri ve iki teker tutkunları davetlidir.

Gezi kuralları: Seyir esnasında max hız 90 km olacaktır ve bu hıza ulaşabilen her motosiklet katılımcı olabilir. Temel sürüş kuralları hareket yerinde hatırlatılacak. Katılımcıların koruyucu ekipmanlar ile katılması zorunludur. Özellikle kasksız kullanıcı kesinlikle kabul edilmeyecektir.

Saygılar.
Katılmak isteyen arkadaşlar listeyi oluşturabilir.

Bugün gerçekleştirdiğimiz şelale gezisi gerçekten çok güzeldi.Katılan emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------

Bugünkü kemalpaşa gezisinden, iyiki gitmişim zahmet edip erken uyanmam iyi oldu çok eğlendim çünkü :) virajlar iyiydi ama şelaleye giden yoldaki virajda döndüremedim motoru ya :mrgreen: tabi motora suç atmıyorum benim beceriksizliğim :) benden 5 fotoğtaf çıktı ama hiç birinde yokum fotoğraf çekenlerden bekliyorum.

bu arada dönüş yolunda sıkışık trafikte arada duruken aynamı kırdılar ya çok trajikomik bir durumdu :cherry: sonra zafer plazada kahve içtim arkadaşımla motorun yanına gittiğimde kavga çıktığını ve benim motoru devirdiklerini öğrendim ama her hangi bişey bulamadım yandaki motoru çizmiş biraz sağolsunlar kaldırmışlar, yoksa 1 depo benzin yerlere dökülecekti

http://i40.photobucket.com/albums/e212/ogzcngdk/IMG-20141108-00095_zpsb2c523d2.jpg
http://i40.photobucket.com/albums/e212/ogzcngdk/IMG-20141108-00098_zpsb356227a.jpg
http://i40.photobucket.com/albums/e212/ogzcngdk/IMG-20141108-00096_zps7649d5fd.jpg
http://i40.photobucket.com/albums/e212/ogzcngdk/IMG-20141108-00099_zps84c4b006.jpg
http://i40.photobucket.com/albums/e212/ogzcngdk/IMG-20141108-00097_zpsac1fb4f9.jpg

Oğuzcan öncelikle geçmiş olsun.Sanırım senin motor nazara gelmiş.
Resimler içinde teşekkürler.
Bende resimler var ama içinde sen var mısın bir bakmak lazım.Birde siteye resim atma özürluyum biliyorsun.Senin resmini bulursam mail adresine atarım. :)
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Bugün gerçekleştirdiğimiz şelale gezisi gerçekten çok güzeldi.Katılan emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------



Oğuzcan öncelikle geçmiş olsun.Sanırım senin motor nazara gelmiş.
Resimler içinde teşekkürler.
Bende resimler var ama içinde sen var mısın bir bakmak lazım.Birde siteye resim atma özürluyum biliyorsun.Senin resmini bulursam mail adresine atarım. :)

tabi abi diğer resimleride merak ediyorum tabi güzel pozlar verdik çünkü :) sana zahmet olmazsa elindeki resimleri bana maille atarsan sevinirim ben foruma yüklerim

[email protected]
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
96
Merhaba öncelikle,

Zafer plazanın önünde dikilenler 1 veya 2 tanesi Hariç forumun eski üyeleridir. Maksat kahve Çay değil sadece muhabbet. Sadece Söylemek istedim. Bu arada eski Üyelerden bi arkadaşımız bugün vefat etmiştir.
 
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
158
ARKADAŞLAR BURSADA YAŞIYORUM YAŞIM 17 EHLİYET İÇİN BAŞVURDUM AMA SINAV GELİNCE NE YAPACAGIM BİLMİYORUM BANA ALLAH RIZASI İÇİN ŞU ÖĞRENCİ KARDEŞİNİZE MOTOR KULLANMAYI ÖĞRETECEK VARMI YA
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
16 Kasım 2014 Pazar Motokross Yarışlarına Gidiş Etkinliği
Toplanma ve Hareket 12:00 Geçit Özdilek
Gidilecek Yer Gemlik Şahin tepe

1-N.Hoca +1
2-atilla
3-Aykut
4-Berkut
5-.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Kaptanım O roatada bişiy çıkmıyor Yukarı Fizan falanmı pek anlamadık yahu...:bounce::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst