[Bursa - MT]

Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
512
Yeni ehliyetimle ilk buluşmayı sizinle yapmayı çok isterdim. Hemde yeni insanlarla tanışmak güzel olurdu benim için ama motorumu servise bıraktım üstüne bir de servis telefonu açmıyor çok meraktayım 😭
 
Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
228
Yeni ehliyetimle ilk buluşmayı sizinle yapmayı çok isterdim. Hemde yeni insanlarla tanışmak güzel olurdu benim için ama motorumu servise bıraktım üstüne bir de servis telefonu açmıyor çok meraktayım

merak etmeyin haftaya tekrar bulusma olacak haftaya kadar motorunuz cıkarsa haberlesiriz hem de tanısmıs oluruz.
 
Katılım
22 Eyl 2013
Mesajlar
5
arkadaslar bende aranıza yeni katıldım bursa besewlerdeyim prince 100 marka motorum war.ruhsatta 100 ama 120 lik oldu :D buluşma we toplantılar olduunda gelmek isterim...
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
selam arkadaşlar 2014 mondial 180 z one-s le aranıza katıldım aktivite olursa gelirim tekerler düz bassın inşaAllah :)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Hoşgeldiniz.


Ümit abi videodaki motoru süren sensin değil mi :)
Şayet hiç beklemediğim hızlara çıkmışsın, yakıştıramadım sana :queen:
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Aramıza yeni katılan arkadaşlar, hoşgeldiniz. Yağmur başladı, sezon bitme belirtileri bunlar. :)
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
21-09-2014 Pazar İznik'e cızbızlı mangallı gezi düzenliyoruz tüm site davetlidir...
Buluşma Hareket Noktası Mudanya Özdilek kafeteryası saat 12:00


1-Memduh
2-Nevin Hoca+1
3-osman Şengün
4-İsmail Torun
5-.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
21-09-2014 Pazar İznik'e cızbızlı mangallı gezi düzenliyoruz tüm site davetlidir...
Buluşma Hareket Noktası Mudanya Özdilek kafeteryası saat 12:00


1-Memduh
2-Nevin Hoca+1
3-osman Şengün
4-İsmail Torun
5-.

belki bende katılabilirim ama şuan kesin birşey söyleyemiyorum :)

Arkadaslar aramizda hyo gv250 kullanan var mi?

ben varım nasıl yardım edebilirim?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst