[Bursa - MT]

Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512
Sametle benim motorun burnu pislikten kurtulmuyor. Bende kutahyadayim. Bitane iki zamanli ktm 250 almayi dusunuyorum. Bakalim
 
Katılım
11 Şub 2014
Mesajlar
66
Bişey sormak istiyorum. Kent meydanından aşağı yalova yolundan inerken beşyol kavşağına gelmeden önce tepede radar kameraları var biliyosunuz. Bugün dikkat ettim arkaya bakan kameraları yok. Buradan hızımı 50 ye düşürmeden geçsem ceza yer miyim?
 
Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
228
Bişey sormak istiyorum. Kent meydanından aşağı yalova yolundan inerken beşyol kavşağına gelmeden önce tepede radar kameraları var biliyosunuz. Bugün dikkat ettim arkaya bakan kameraları yok. Buradan hızımı 50 ye düşürmeden geçsem ceza yer miyim?

onlar plaka tanıma sistemi diye biliyorum cogu zaman gormeden 80 le filan giriyorum sizi yanıltmak istemedigim için birsey diyemem ceza hakkında
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Samet senin kedi olayını yeni farkettim.

Geçmiş olsun. Hakikaten sen ve bilal de bir şanssızlık mevcut.
 
Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
228
Samet senin kedi olayını yeni farkettim.

Geçmiş olsun. Hakikaten sen ve bilal de bir şanssızlık mevcut.

hacı kuru yerde kalmıyo vücudda ama hayırlısı diyelim :) bugunde fsmde ön lastik aniden patladı hareket halinde degildim halbuki nasıl oluyor anlamıyorum

birde arkadaşlar birsey daha var.
Ben Nilfer motorsiklet klübünde yöneticiyim cumartesi aksamı saat 20.00 da özgen cay bahcesinde(Cumhuriyet Mahallesi Nilüfer Hatun Caddesi No:110) buluşmamız var müsait olan herkesi bekliyorum. olmadı saat 19.30 gibi buluşup beraber gidelim gelmek isteyen olursa ismini yazsın
saat: 20.00


1-Samet Tml
2-
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Samet'çim geçmiş olsun ve toplantınız güzel geçsin...

Çarşambanın Finki gelişinden Belli Oldu,Muhabbetin yine dibine vurduk Katılan herkese teşekkürler ve sevgiler...





Bu sayfada duyuru yapamadık ancak dileyen aşağıdaki linkten sayfamızı beğenip gerekli takiplerini
yapabilir...

https://www.facebook.com/BursaMotosikletcileri?fref=ts

(Bursa Motosiklet Kullanıcıları)
 
Katılım
26 Kas 2013
Mesajlar
39
Grenajları nerde boyatıp tamir ettiriyorsun hacı benim de sol grenajda 3 yerde çatlak ve çizikler var:)
Üstad çok samimi bir arkadaşım kaporta boya işi yapıyo benim hyosungu da ona boyattım , bir arkadasımında kawa zx-6sı var grenajlarında çatlaklar vardı onunda tamiratını ve boyasını da o yaptı işçiliği gayet iyi tavsiye ederim.Hatta direk no'sunu yazayım ben isteyen arkadaşlar ismimi vererek direk görüşsünler yardımcı olur (0537 704 14 34 ibrahim) yeri otosansit'te dilerseniz bir gün beraberde gidebiliriz. Selamlar...
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
hacı kuru yerde kalmıyo vücudda ama hayırlısı diyelim :) bugunde fsmde ön lastik aniden patladı hareket halinde degildim halbuki nasıl oluyor anlamıyorum

birde arkadaşlar birsey daha var.
Ben Nilfer motorsiklet klübünde yöneticiyim cumartesi aksamı saat 20.00 da özgen cay bahcesinde(Cumhuriyet Mahallesi Nilüfer Hatun Caddesi No:110) buluşmamız var müsait olan herkesi bekliyorum. olmadı saat 19.30 gibi buluşup beraber gidelim gelmek isteyen olursa ismini yazsın
saat: 20.00


1-Samet Tml
2-

Samet benim evin hemen aşağısına geliyorsunuz demekki.Cumartesi mesai yapacağım.Sonrasında vakit bulursam uğrarım.Şimdiden iyi eğlenceler dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst